http://prepareforchange.net: ‘400 websites die Google niet wil dat je die bezoekt…’ door Edward Morgan, 11 september 2017.

http://prepareforchange.net: ‘400 websites die Google niet wil dat je die bezoekt…’ door Edward Morgan, 11 september 2017.

Door Thomas Dishaw.

[Automatisch vertaald door Google ;)]

De oorlog met de waarheid heeft een koortsachtige hoogte bereikt, omdat Google het zich tot missie heeft gemaakt om de onafhankelijke media te vernietigen. De ‘New Media’ leiding door bijvoorbeeld Infowars, Breitbart, Natural News en vele andere grote onafhankelijke sites zal een opwaartse strijd hebben als het gaat om het krijgen van hun inhoud voor lezers. Google heeft aangekondigd dat ze zullen verdubbelen op hun ‘Orwellian’ praktijk om verhalen te verdwijnen uit hun monopolistische zoekmachine. Geschetst in hun Gestapo zoals een handleiding van 160 pagina’s , beschrijft Google precies hoe ze van plan zijn om informatie te onderdrukken die zij ongeschikt achten voor lezers. Opgemerkt onderaan pagina 108 Google zegt :

  • Pagina’s die rechtstreeks in strijd zijn met een wetenschappelijke of medische consensus voor vragen die op zoek zijn naar wetenschappelijke of medische informatie, tenzij de vraag aangeeft dat de gebruiker een alternatief standpunt heeft.
  • Pagina’s die rechtstreeks in strijd zijn met bekende historische feiten (bijvoorbeeld ononderbroken samenzweringsteorieën), tenzij de vraag duidelijk aangeeft dat de gebruiker een alternatief standpunt heeft.

Deze twee richtlijnen die door Google zijn verstrekt, moeten alarmklokken opschorten voor iedereen die een dorst heeft voor kennis of iemand die de vermetelheid heeft om beide zijden van een onderwerp te onderzoeken. Stel je voor dat je alleen het bedrijfsverhaal kunt zien en horen over zulke belangrijke zaken als vaccins, 9/11, holistische gezondheid, de Kennedy-moord, klimaatverandering, bankalternatieven en veel andere belangrijke zaken. En dat is alleen het oppervlak aan het krabben.

Deze informatie uit Google’s handboek werd voor het eerst door Melissa Dykes van Truth Stream Media ontdekt die een geweldige video gemaakt heeft die het belang van dit complexe probleem welsprekend uiteenvalt. Ik beveel iedereen aan om het te bekijken en belangrijker hun werk te ondersteunen.

Zo slecht als dit nieuws klinkt is er een heldere kant. We hebben oplossingen mensen; we moeten gewoon de gewoonte breken om slaven te zijn aan het Google regime. Ten eerste kunnen we stoppen met het gebruik van Google helemaal en beginnen met het gebruik van goede alternatieven daar, zoals Good Gopher , DuckDuckGo , Yandex , Searx.me en Qwant.com. Het tweede en belangrijkste wat we kunnen doen is om oud te gaan en boekmarkeringenopnieuw te starten ( iets wat ik al jaren heb gedaan). Dit zal de middelste man (Google) uitsnijden en u in staat stellen alle goede informatie te zien van duizenden onafhankelijke journalisten die Google probeert te onderdrukken.

Hieronder vindt u een uitgebreide lijst van geweldige sites op basis van categorieën die een uitstekende job in hun respectieve veld verrichten. Ik dring er bij iedereen aan om deze pagina te bladwijzen en ervoor te zorgen dat ze naar het nieuws gaan over politiek, gezondheid en prepping.

Ziek van de leugens? Krijg de Gov’t Slaves nieuwsbrief geleverd in uw inbox.

In geen geval is deze lijst compleet, er zijn duizenden grote onafhankelijke sites die ik per ongeluk heb gemist. Als je favoriete site ontbreekt, stuur me een email op govtslaves@protonmail.com en ik zal het graag toevoegen aan de lijst als het waardig is.

NIEUWS & POLITIEK

Drudgereport.com

Breitbart.com

Infowars.com

SteveQuayle.com

Whatreallyhappened.com

Rense.com

Blacklistednews.com

Thefreethoughtsproject.com

Thedailysheeple.com

Public Intelligence Blog

Robert David Steele

Judicialwatch.org

Projectveritas.com

Henrymakow.com

Sott.net

Caravantomidnight.com

Joemiller.us

Newsbusters.org

Democracynow.org

Globalresearch.ca

Antiwar.com

Reason.com

Lees het hele artikel op: http://prepareforchange.net/2017/09/11/400-websites-google-doesnt-want-you-to-visit/

Advertenties