​Vraag & Antwoord over archonten, negatieve invloed en burn-out…, 15 januari 2017.

​Vraag & Antwoord over archonten, negatieve invloed en burn-out…, 15 januari 2017.



Vraag:

Daar ik weet dat de archonten een negatieve invloed hebben op lichtwerkers, moet ik zeggen, dat ik veel pijn in mijn beide bekken of heupen heb. Ondanks ben ik vandaag twee uur gaan wandelen, ik vraag hulp, doe regelmatig healing-meditaties, en toch wil het niet weggaan… 

Ik ben rustig, kalm, laat mij door hen zeker niet klein krijgen. Maar goed, grote etters zijn het die van mij hier weg moeten. De mensheid zal geen pijnen meer kennen..!

Twee jaar geleden heb ik een zware burn-out gehad. Ik was slaaf van het systeem, ik had dat toen nog niet door. Het heeft mij veel gekost om terug te komen, maar mijn lichaam is gebroken geweest van jaren van afbeulen, maar deed dat met hart en ziel. Ergens was ik man in mijn hoofd en dacht praktisch, kordaat, en deed alles op een gigantisch hoog tempo wat mij er onderdoor heeft gehaald.

Ik weet nu dat ik dingen moet doen die ik graag doe, het tempo is weg en komt nooit meer terug . Ik spreek met de hogere machten, vol dankbaarheid en met veel ontzag voor hen die nu voor ons werken. Ik ben een vechter, en met mijn zwaard in mijn hand sta ik naast Michael, en ook aan de zijde van commandant Ashtar en Sananda!

Het licht overwint. Mijn pijn is nog niet voorbij omdat er nog vele invloeden hangen van de enkelbijtertjes. Als de lagen zijn opgeschoond zal alles anders zijn.

Hoe kijk jij hier naar..?


Antwoord:

Archonten, of liever enkelbijtertjes zoals Wendy Gillissen ze noemt, hebben een negatieve invloed op alle mensen. Het zijn energievreters die zich het meest thuis voelen bij mensen die zich verdrietig, angstig, boos, gestresst of depressief voelen. Of zich op een andere manier zich in negativiteit en een lagere trilling bevinden. Dit kan zich uiten in moeheid, geen fut, pijn in je lijf. Hierdoor raak je (verder) weg van je bron, het contact met jouw ziel.

Een stevige verbinding met je (innerlijke) zelf / Zelf, met je ziel, en leuke, positieve dingen ondernemen geeft je weer nieuwe energie. Energie die je vast kan houden.

Laat de mensen los die jouw energie opzuigen, opvreten. Laat ze gaan. Steek er geen, of als dat niet kan, niet teveel energie meer in. Heb compassie met hen, maar laat hen los als ze jou niets meer te bieden hebben en ze alleen maar energie kosten.

Ga de natuur in. Wandel door het park, door het bos. Geniet van de natuur en neem wat ze jou laat zien, wat ze jou biedt. Wees dankbaar voor wat je krijgt. Wees dankbaar voor wat je achter je mag laten. Wee dankbaar dat je los mag laten wat jou niet meer dient.

Maak verbinding met je hart, met je ziel. Verbind je met jouw eigen centrum en pomp dit centrum vol met Licht. Vol met Liefde. Vol met hogere energetische trillingen. Hierdoor ontstijg je de lagere trillingen waarop jouw energie weggezogen kan worden. Ook al is het tijdelijk.

Wees mild voor jezelf. Geniet van jezelf. Geniet van jouw eigen mooie kanten, van je lijf.  Geniet ook van jouw minder mooie kanten die nu naar boven komen om gezien te worden. Die je uitdagen om mild te zijn. Die je uitdagen om anders naar jezelf en jouw leven te kijken.

Niet alle pijn die je nu voelt komt door energiezuigers, door enkelbijtertjes. Veel pijn en andere ongemakken die je nu voelt en naar boven komen, kunnen voort komen uit dingen die zijn weggestopt. In dit leven of in vorige levens. Of die weggestopt zijn binnen een familie- of zielsverband. 

Door de instroom van hoogenergetisch licht (Liefde) vanuit de centrale zon van de Melkweg komen al deze verborgen dingen nu naar boven en is het nu de tijd om die oude zaken op te ruimen. Om ze te zien en te omarmen met Licht, met Liefde. In hoog energetisch licht kunnen laag energetische enkelbijtertjes niet overleven. Ook alle verstopte belevingen zoals trauma, angst, boosheid en stress kunnen daarin niet ongezien blijven en moeten geuit worden.
Alles wat je hebt ervaren is ergens opgeslagen. Angst, boosheid, stress, trauma, heftige woede worden niet alleen opgeslagen in je brein en in je ziel, maar hebben zich ook allemaal vastgezet in alle cellen van je lijf. Het loskomen van deze opgeslagen en vastgezette negatieve ervaringen gaat gepaard met pijn. Met ziele pijn, met geestelijke pijn, hevige hoofdpijnen, met krampen en pijnen in alle gewrichten en ledematen. Een combinatie van pijn en moeheid in heel je lijf komt daardoor momenteel vaak voor.

Licht is Liefde. Liefde is Licht. 

Geef je Liefde, dan geef je Licht. Geef je Licht, dan geef je Liefde.

Wees mild voor jezelf en anderen. Geef jezelf Liefde/ Licht. Geef anderen Liefde / Licht.

Wees niet boos op jezelf, op anderen. Heb mededogen met jezelf, met anderen.

Wees niet verdrietig om jezelf, om anderen, om wat je loslaat, om wat je achterlaat.

Wees blij dat jij kan ervaren. Geniet van het ervaren. Alles heeft twee kanten. Zoek naar de kant die jou het beste past op dat moment. Ieder mag zijn eigen kant  kiezen. Er is geen goede of slechte kant. Er is de kant die jou past en een kant die minder past.

Zo heeft ieder zijn eigen weg en eigen keuze… 

Wendy Gillissen is reïncarnatietherapeute en heeft een artikel op www.nieuwetijdskind.com geschreven over archonten, of zoals zij ze noemt ‘enkelbijtertjes’.  Op 2 januari werd deel 1 ‘ Noem ze nooit Archonten’ gepubliceerd en op 9 januari deel 2 ‘Archonten: de groeiende tegenstelling tussen het instromende licht en het duister’. Deel 1 en 2 zijn vertalingen van een artikel van Cameron Day die onder andere een studie naar archonten heeft gedaan. Deel 3 ‘Archonten: bevrijd jezelf van energieparasieten’ is gepubliceerd op 16 januari en hierin beschrijft Wendy haar eigen ervaringen.

Het lezen van dit artikel geeft meer inzicht hoe gemakkelijk en waarom je energie kan verliezen en hoe je weer energie kunt opbouwen en vasthouden. 


Links:

# Deel 1: https://www.nieuwetijdskind.com/noem-ze-nooit-archonten/

# Deel 2: https://www.nieuwetijdskind.com/archonten-de-groeiende-tegenstelling-tussen-het-instromende-licht-en-het-duister/

# Deel 3: https://www.nieuwetijdskind.com/archonten-bevrijd-jezelf-van-energieparasieten/

# Het artikel van Cameron Day:  http://www.ascensionhelp.com/blog/2012/01/31/never-call-them-archons/


Uw eigen vraag:

Heeft u zelf ook een vraag of opmerking over de energetische ontwikkelingen die we allemaal mee maken en wilt u hierop een reactie, stuur deze dan naar zielsvreugde@live.nl onder vermelding van ‘Vraag & Antwoord’.

FrankW

