​’Aartsengel Michaël over Groot Dromen…’ door Steve Beckow, 14 januari 2017.

​’Aartsengel Michaël over Groot Dromen…’ door Steve Beckow, 14 januari 2017.


Vertaald door WinnyD

Mijn readingen met Aartsengel Michaël produceren meer en meer informatie waarvan ik zeker weet dat ik die deel.

In al die jaren zijn we omgegaan met het leren jullie te kennen, je persoonlijke zaken, opruiming, opening, en nu met humanitaire filantropische diensten. Hier vraagt hij me om mijn persoonlijk dromen niet te negeren.

Deze uittreksels vormen een persoonlijke reading via Linda Dillon, op 3 jan. 2017. Dank aan Dana voor de transcriptie.

Steve: Dus, nu groot dromen: De grens die ik raak bij het groot dromen is dat het geld kost om die dromen te vervullen en dus trek ik me voortdurend terug en zeg: “Nou het geld is er nu niet voor dus als je daar over praat, laat het mensen alleen opgewonden worden en er zijn geen middelen om er mee door te  gaan.”

Wil je me daarmee helpen? 

AEM: Als ik je vraag om groot te dromen, ten eerste, zei ik niet om groot te dromen er om er over te praten. Ik plaag je, maar ik plaag je niet.

Dus eerst komt de  droom en het is belangrijk dat het voor je heilige zelf is, voor je menselijke zelf, voor je mannelijke zelf en voor jou als een stuurman voor de mensheid. 

En wat je toenemend krijgt te verstaan – wat je altijd begreep in bepaalde mate – is dat er veel plekken zijn waarin die twee plaatsen niet en wel elkaar kruisen. 

Steve: Groot dromen en geld? Is dat wat u zegt?

AEM: Nee, het zijn jouw privé dromen, je dromen voor de mens die gekend wordt als Steve, en de dromen die je hebt voor Nova Aarde. Dat zijn als twee stromen. Denk erover als het af-takken van dezelfde rivier of stroom.

Steve: Ik kijk en kijk en kijk en ik denk niet dat ik die vele wensen heb.

AEM: Nee, dat heb je niet. Maar die je wel hebt, laat die niet in de steek. Je ziet in de hele duidelijke werkelijkheid hoe die dromen in de stoffelijkheid komen. Maar ze komen door de uitdrukking van de droom.

Laten we een van je favouriete voorbeelden gebruiken om het misbrik van vrouwen te healen, door echtelijke terreur in relaties, huiselijk geweld. Maak dat heel specifiek.

Als je die droom hebt en je fluistert die nooit hardop dan blijft dat innerlijk. De uitdrukking, of die nu in de vier muren is of je thuis of aan de gehele planeet – en er zijn bestemde niveaus om dat te delen – de uitdrukking, het naar buiten brengen van de droom door te spreken over dromen, de communicatie van de droom is deel om die in de schepping te brengen.

Zogezegd van je wensen, of ze persoonlijk of voor de wereld zijn is heel belangrijk.

Als je  daarmee doorgaat, ben je in een tijdsgewricht gekomen. Je bent dan in een fase waar het spreken over dromen, van persoonlijke dromen, zeer nuttig is geweest voor jezelf   en voor anderen specifiek die dichtbij je staan.

Maar, bijvoorbeeld, als je in een andere positie bent, zul je niet zoveel persoonlijk detail delen, lief hart, we hebben de garantie gegeven dat je beschermd bent. Nou, soms beschermd betekent dat je het rustig houdt(stil houdt) (1) 

Steve: Ja, ja, ja, ik moet mijn deel doen. En dat wordt een uitdaging, Lord, omdat ik dat soms er wil uitflappen.

AEM: Ik weet het.

Steve: Wat kunnen we dan doen? 

AEM: Dan zal ik je dempen.

Steve: Okay, goed! Dat is dan wat ik nodig heb.


Voetnoten: 
(1) AEM: merkt op dat persoonlijke drama’s zich misschien niet kruisen. Maar het bewustzijn door te schrijven en zelf-kritiek zijn ook vreemde bedgasten. Een geheel uitdagende opdracht.



