Het Gouden Boek van Alfred Steinecker

Het Gouden Boek van Alfred Steinecker…

Vertaald door Veronica

Het hele boek (75 bladzijden) is te downloaden via de link:
https://opwegnaarzielsvreugde.files.wordpress.com/2016/01/het-gouden-boek_alfred-steinecker_december-2014.pdf

Beste lezers, tijdens de laatste weken en dagen ontving ik zeer ontroerende berichten in de vorm van een Gouden Boek van “de buitenaardse wereld” die de hele mensheid aangaan.

De inhoud van deze boodschappen en profetieën noopt me uiteindelijk om het openbaar te maken.
Degenen die graag meer weten over de achtergrond van deze berichten, verwijs ik naar het hoofdstuk “Achtergrond” op deze website.
Hoewel ik mij niet identificeer met enige religie en ik niet behoor tot een geloofsbeweging; er is doorheen geweven dat de ontvangen inhoud een relatie heeft met religieuze tradities zoals de bijbel, profetieën van inheemse volkeren en diverse spirituele bewegingen.
Dit alles lijkt samen te hangen en is onderdeel van een niet te geloven en overweldigend beeld.
Zodra ik nieuwe berichten ontvang ik zal ik ze hier op deze website publiceren.

De eerste boodschap begon met de “presentatie van een leeg boek” voor mij.

Met deze presentatie werd me de titel van het eerste hoofdstuk en het eerste bericht gecommuniceerd.

Ik zal nu de berichten in chronologische volgorde te beschrijven:

2 december 2014

Presentatie van het boek, de naam van de titel voor het eerste hoofdstuk en de eerste inhoud…

 

HOOFDSTUK 1: “Openbaring”

Op 2 december 2014:
• Ik werd gevraagd na de presentatie het boek te openen
• Ik kreeg de titel “openbaring” van dit hoofdstuk, en toen ik de eerste pagina van het boek had geopend, verscheen op de lege pagina een foto. Ik zag een wit paard dat lijkt te komen uit de hemel, dan verder vrijgelaten.
Hierbij ontving ik het volgende bericht:

Jezus: “Je brengt de winden …”

Op 3 december 2014:
Op de eerste pagina van het boek in hoofdstuk 1, “Openbaring,” Ik zie een wit paard op zijn achterbenen en lees de volgende regels onder het paard:

Jezus: “De schittering van de sterren verdween, voordat de ochtend komt, en de winden van de waarheid stromen over het hele land.
Voel je hart – het zal je beschermen !”

Alfred Steinecker

December 2014

http://www.das-goldene-buch.net/

 

het gouden boek_alfred steinecker

De door Veronica in het Nederlands vertaalde versie van het Gouden Boek is via de link hierboven, en in de linkerkolom, te downloaden. Klik hiervoor op de afbeelding.