‘De Overwinning van het Licht…’ door Therese Zumi Sumner, 6 december 2015

‘De Overwinning van het Licht…’ door Therese Zumi Sumner, 6 december 2015

Mijn niet geplande pauze heeft me dichter bij mezelf gebracht, het heeft ervoor gezorgd dat ik op een plek van grotere kalmte en harmonie ben aangeland. Vóór deze pauze maakte ik een periode van innerlijke stress door die ik jarenlang niet meer had gevoeld en die voelde alsof er een hond aan mijn voeten stond te blaffen en me duidelijk maakte: “denk hieraan – denk daaraan – ben je nu echt vergeten te denken aan wat die andere persoon nodig heeft”, of iets dergelijks. Een opgejaagd gevoel van nooit echt klaar of af zijn etc. Nu bevind ik me Godzijdank weer terug in het goede spoor – terug in het nu – diepe inademing- gevolgd door een diepe uitademing – gevolgd door een diepe inademing. Deze terugkeer naar het punt van diepe innerlijke rust brengt enige oude emoties naar de oppervlakte – sommige oude zaken worden opgelost. Al het bovenstaande maakt natuurlijk deel uit van mijn levensprogrammering – patronen van zijn die deze incarnatie al heel vroeg in mij heeft geplant.

 

 

Heb ik alléén dat? Nee, dat denk ik niet – het voelt nu heel sterk als de stilte voor de storm van disclosure. De Lichtkrachten werken nu dag en nacht onophoudelijk samen, over alle grenzen heen, in alle dimensies, in alle lagen van het bestaan werken ze samen. St. Germain, tezamen met alle andere Opgestegen Meesters verspreiden met hulp van tienduizenden Lichtwerkers de Violette Vlam die nu het oppervlak en het gehele onderaardse van Gaia VERZADIGT. { indien je wilt meedoen aan dit streven, zie dan onderaan de post van een paar dagen geleden} Dit Goddelijke Licht in combinatie met het Licht van de schepen van de Galactische Confederatie en het Licht van de Agarthaanse Binnen-Aarde bevolking en van de leden van de onderaardse Verzetsbeweging, houden ons nu op een plek waar we volkomen samengedrukt worden – gesandwiched in Licht. Dit Licht lost nu alle duisternis op. Dit Licht brengt nu met steeds groter wordende snelheid waarheid voort. Dit zal nu elk moment doorgaan tot het moment van COMPRESSIEDOORBRAAK – De Event – dat zich zal aandienen op het moment dat DE ENE weet dat “het tijd is”.

De ENIGE manier waarop jij of ik invloed kunnen hebben op de timing van De Event is door onze deelname aan de {vanaf deze zondag} Event Meditatie om 20.00 uur Nederlandse tijd en je te focussen op de verandering die zich nu aan het voltrekken is – Waarbij alle gevaren van welke soort dan ook probleemloos worden verwijderd – een totale ontsluiting van de waarheid – en een overgang naar een wereld van vrede en harmonie. Cobra heeft geopperd dat wanneer we sterk toegewijd zijn, we door kunnen gaan met elk aspect van de Godinnen Bevrijdingsmeditatie die voor ons goed voelt. De nieuwere kortere visualisatie is zeer eenvoudig en makkelijk te volgen {zie hiervoor beneden de ‘wekelijkse Event-meditatie, ‘the weekly Event meditation’ }

Het Licht / De Liefde van de Geest – het echte hart van de creatie, assimileert – transmuteert – lost het duister op waar groepen zeer trieste verloren zielen ons zo lang in hebben weten te houden. Cobra heeft eens genoemd dat hier maar enkele!! zielige wezens voor nodig waren die met elkaar volledig in overeenstemming waren met, en totale focus hadden op hun plan en zo in staat waren om hun plan daadwerkelijk ten uitvoer te brengen. Zij begrepen de wetten van creatie. Maar nu genoeg van ons zich eindelijk hebben gerealiseerd dat wij eveneens de macht hebben te creëren en dat ook wij de vrije wil bezitten en nu we de hulp van de Lichtkrachten hebben ingeroepen om ons hierin te ondersteunen, is er maar één uitkomst mogelijk. Hun tijd – de tijd van controle over ons door trieste, verloren en ja gestoorde wezens, is voorbij.

ONDERHANDELINGEN

Dit zou vreemd kunnen klinken komend van iemand zoals ik, die Cobra’s werk heeft gevolgd – inderdaad zich verdiept hebbend en nu sinds meer dan drie jaar verduidelijkingen van zijn werk geschreven hebbend. Weet je, ik ‘begreep het’ eerlijk gezegd niet direct toen Cobra ons zijn update gaf. Pas toen ik deze update telefonisch, hardop aan een vriend voorlas, begon het me te dagen. ALLE cabalgroepen – zelfs de chimera – nemen aan de onderhandelingen deel!!! Dat we ons daadwerkelijk op dit punt in de tijd bevinden is waarlijk en uiterst verbazingwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.

De Overwinning van het Licht is ophanden. De Goddelijke Moeder kent het uur en de dag – Aartsengel Michael en zijn Broeders en Zusters kennen de dag – velen in ons midden zullen tot een week van tevoren uitgebreid worden ingelicht.

Zijn jullie er klaar voor? Zijn jullie kalm en in harmonie? Zijn jullie helder in je intenties en visualisatie van wat jullie graag in je leven zouden willen zien, na de Ommekeer der Tijden? Zit er benzine in jullie auto’s voor het geval jullie die absoluut nodig hebben? Hebben jullie thuis voldoende voorraden om 4  – 5 dagen te kunnen overleven? Zijn jullie in het bezit van kopieën van de Briefing van de Gemeenschaps-Leiders (CLB) { er zijn nu een aantal toegevoegde artikelen te vinden als je dat in PFC opent en de meeste zijn naar andere talen vertaald}.

Laten we proberen kalm te blijven en in het nu gefocust. Laten we allemaal naar binnen gefocust zijn en ons oprecht op het allerbeste richten – Laat ons perspectief er één van hoge verwachtingen zijn – zonder halve maatregelen en zo zeker als de dag op de nacht volgt zullen we zeer binnenkort dit droombeeld werkelijkheid zien worden.

De overwinning van het Licht is aanstaande!

Therese Zumi

Mijn Website: www.veritasgalacticsweden.net

Deze Blog: https://www.facebook.com/Therese.sumner.Zumi/

06/12/2015 at 1024 AM CET

Nederlandse vertaling: Marja