Boodschap van Blossom Goodchild, 3 december 2015

Boodschap van Blossom Goodchild, 3 december 2015

Blossom: Vanwege het verlies deze week van iemand heel dicht bij mij en in antwoord op de vele e-mails die ik de laatste tijd kreeg, is het aanbod van vandaag geen channeling, omdat mijn Energieën niet op hun juiste plek zitten. Maar, dit komt wel uit mijn hart.

Beste Liefde … in de Hoogste Zuiverste vorm van zichzelf.

Ik vroeg me af of we een woordje samen kunnen hebben?

Omdat jullie je er zeker bewust van zijn, is onze Planeet in een staat van enorme wanorde gevallen …door enige Menselijke Wezens die erop wonen… en die alles wat ze maar kunnen van haar wegnemen, terwijl er absoluut geen noodzaak voor is!

Deze zelfde Menselijke Wezens schijnen elkaar voor willy-nilly (niets) te doden en ik wil JULLIE graag vragen… waarvoor precies?

Er zijn een duizend andere handvaten die ik wel kon opnoemen, maar Wie JULLIE Zijn… dan neem ik aan dat JULLIE je daar al bewust van zijn?

We hebben veel channelers op deze planeet… die vanuit de diepste plaats van hun Wezen erop VERTROUWEN dat ze dit doen voor het Groter Goed van iedereen. Niet om beroemd te zijn en duidelijk niet voor geld/fortuin… maar om het Geheel te dienen met het geschenk dat hen werd gegeven. Maar, telkens weer, worden channelers als frauduleus of totaal stom gezien om boodschappen uit te zenden met informatie waarin soms … waardoor het schijnt dat mensen hun vertrouwen verliezen en de moed verliezen. Het tegengestelde van wat zij bedoelen!

Vanuit mijn hart… vraag ik JULLIE niet om ons te redden… ik vraag om assistentie!

Ieder van ons weet Wie JULLIE Zijn … want Wij zijn van JULLIE.

Sommigen zijn zich daar bewust van, sommigen niet. Maar, zelfs zij die dat beseffen… worstelen nog soms… door de rol die we hier beneden spelen en zij vragen zich af wanneer zullen de dingen er een beetje helderder aan de horizon uitzien?

Veel channelers hebben hun lezers over GROTE veranderingen geïnformeerd die voor dat dit jaar 2015 is afgelopen, zullen plaats vinden. Nu, zoals alle andere jaren… neerslachtigheid en teleurstelling komen al binnen.

Daarom wil ik graag van U weten, de HOOGSTE VAN DE HOGEN… de UITEINDELIJKE GODDELIJKE BRON … wat moeten wij doen, om dit Goddelijke Plan te beginnen vorm te laten aannemen. Niet van waaruit U dat ziet… maar van af beneden hier. Hier beneden op Aarde, waar zo velen echt er ‘al voorbij zijn’ en die alle hoop al opgeven!

We horen ‘De slechte mensen doen dit’… ‘de slechte mensen doen dat’… ‘Het duister komt aan zijn einde’… en ‘Spoedig… heel spoedig zal onze wereld in de Gouden Periode gaan.’ Ik ken mensen die dit al 50 jaren is verteld. Hier op Planeet Aarde IS DIT NIET SPOEDIG. Maar dat weten jullie, nietwaar?

Wij zouden zo erg graag… als jullie dat voor gepast zien… een ENORM GROTE doorbraak zien…!

We zouden zo erg graag een Licht zien aan het eind van deze lange en kronkelige tunnel!

Ja, ik weet dat WIJ het zijn die hier kwamen om de wereld te doen Ontwaken en dat wij dit langzaam maar zeker doen. Ik weet dit omdat mij dat is verteld door mijn vrienden ‘die niet van de planeet zijn’, die bekend zijn als De Federatie Van Licht en die ons vragen om te VERTROUWEN dat dit zo is. Maar, er is helemaal geen bewijs van iets dergelijks. In feite, zelfs tegengesteld.

Ontwikkelde zielen, in hun zoeken naar Waarheid zeggen me om al dit ‘smeken’ Los te laten’, zoals zij het noemen. Ik noem het ‘zorg’. Want mijn hart en de harten van velen kunnen zo diep gewond raken met alles dat ze moeten verduren en IK WEET dat dit niet is hoe het LEVEN was bedoeld te zijn.

Soms raakt mijn hart zo overweldigd door de manier zoals het hier gaat… dat ik me geroepen voel om iets tegen JULLIE te zeggen… en NU is het een van die keren.

Er is het idee waarvan ik voel dat dit Waar is… dat deze Planeet van ons een Illusie is… omdat we geloven dat wij zijn afgescheiden van JULLIE… Liefde/God/Eenheid. Ik kan dat accepteren. Begrijp ik het? Nog niet! Alhoewel mijn ziel zal verdergaan om dat uit te werken… omdat er een antwoord moet zijn.

Wij creëren onze wereld uit dat wat wij bedenken… en IK GEEF ECHT DANK voor de schoonheid die ik zie omdat het er is om te zien… en IK PROBEER ECHT om positief te blijven en Goedheid te zoeken in alle dingen.

Ik neem volle verantwoordelijkheid voor Wie Ik Ben en voor mijn bedoelingen om ‘de Waarheid te ontdekken’. Maar terzelfder tijd, voel ik Menselijke Wezens op de planeet die zo verloren zijn geraakt… en die zo ver weg zijn gegaan van U …dat een helpende hand een echte traktatie zou zijn in deze Kerstmis!

Een kleine ‘Vonk’… wat ‘Glans’ … iets van ‘Ding Dong van iets vrolijks daar Boven’ … zou zo’n verschil maken in deze zeer moeilijke tijden.

Dus dat, in plaats van de glibberige helling waar zo velen van afglijden… In plaats van de leugens en het bedrog die zo velen accepteren en voor vallen… In plaats van alles dat niet van U is … dat kon worden vervangen door …

HET LICHT VAN DE WAARHEID DIE OP ONS NEER SCHIJNT EN VANUIT ONS SCHIJNT…

Want …

WIJ ZIJN DE SPEL VERANDERAARS… Maar er zijn nog niet genoeg van ons om een zichtbaar verschil te maken. Dit is duidelijk. We VOELEN dat U de sluiers van onwetendheid en verdoofdheid kunt verwijderen van zo velen… in een ogenblik van een ademhaling… als dit Uw Wil was.

Uw Wil zou zeker voor ieder van uw kinderen zijn om terug te keren naar Huis… en zijnde Wie U Bent… WEET IK DAT U ALLES KUNT DOEN OM DAT TE LATEN GEBEUREN…

Dus, van een ouder tot een andere en van mij, uw kind… Ik wil thuis komen.

Opnieuw, Liefste, Gezegende LIEFDE…

ALSTUBLIEFT…

SCHIJN UW LICHT OM ONS DE WEG TE WIJZEN… EN WE ZULLEN IN EEN OGENBLIK TERUGKEREN.

HET NERGENS NAAR TOE GAAN… maar, HET LEVEN in de ZUIVERSTE GODDELIJKE LIEFDE dàt was oorspronkelijk hier op Aarde gepland.

Dank u.

Veel Liefde, Licht, Gelach en Gouden stralen

Blossom Goodchild.

p.s. Moge Iedere Ziel die dit leest… hun eigen antwoord van U ontvangen. In Liefde en Dank.

Dinsdag 8 december is mijn verjaardag en om dit op een positieve manier te vieren heb ik een vraag. De gedachte kwam bij me op terwijl ik midden in de nacht ontwaakte en ik handel daar altijd naar! Op die dag, wanneer dan ook… kunnen jullie me dan de eer doen om je hart in een van de volgende zaken te zetten:

WE ARE THE GAME CHANGERS. An Invocation from The Federation Of Light.

WISDOM ON LOVE.From The Federation of Light.

AN INVOCATION.

Ik ben zo dankbaar voor degenen die dit willen doen, omdat de ENERGIE die ‘hun’ woorden dragen, het zelf dienen en daarom het geheel en HOPELIJK zal dit een verschil maken voor de manier waarop de dingen hier beneden zijn!

Veel, veel dank.

Blossom.

Bron: http://www.blossomgoodchild.com/index.html?page=BG262dec3.html

Vertaling: Winny winnyd@stralendetoekomst.nl