Afscheidsviering van Birgit Jeuken

Afscheidsviering van Birgit Jeuken

Birgit Jeuken

Afgelopen zondag heeft Birgit de volgende tekst op haar Facebook-pagina laten plaatsen:

” Hallo lieve mensen met wie ik een stukje van hun pad heb mogen meelopen. Vrouwen. Kinderen. Mannen.

Zoals velen van jullie weten is mijn gezondheid de afgelopen maanden zachtjes achteruit gegaan en kon mijn lijf me steeds minder goed dragen.

Afgelopen maand heb ik in mijn eigen fijne huisje bij mijn kacheltje op een heerlijk bed gelegen. Met velen heb ik verbinding gemaakt en heb ik zelfs drie weken geleden mijn levensovertuiging kunnen laten zien aan veel van jullie met de voorstelling ‘The Power of the Heart’.

Vandaag was een fijne dag en was het helder weer. Ik heb hiervan samen met mijn gezinnetje genoten en ben ’s avonds in slaap gevallen. Ik ga hieruit niet meer ontwaken, ik ben echter nog niet weg. Ik ben slechts op reis naar mijn volgende bestemming, een plek waar mijn lijf net zo krachtig is als mijn ziel.

Ik wil jullie allemaal vragen om tijdens mijn reis onderdeel te zijn van de sterke energetische cirkel van mensen om mij heen zodat ik met liefde zal arriveren in het licht.

Dank,
Birgit “

 

Birgit_1

 

Afgelopen woensdag is Birgit rustig ingeslapen, omringd door haar gezin.

Aanstaande dinsdag is de afscheidsviering.

Birgit haar ziel is nu weer Thuis.
Wij zijn blij om in Birgit een goede vriendin en gewaardeerde collega te hebben gevonden.

Wij wensen haar kinderen, moeder, broers en zussen, familieleden, vrienden en kennissen veel sterkte.

Namens de werkgroep Spiritueel Rooi
In Liefde en Licht
Frank Withoos
Sint-Oedenrode
28 november 2015