Vijfde en laatste deel van…. ‘Verslag van de Oude Aarde Break-Aw ay-Civilisatie Onderaardse RaadsVergadering & SSP Alliantie, Dee l I…’ door Corey Goode / GoodETxSG, 23 september 2015

Vijfde en laatste deel van…. ‘Verslag van de Oude Aarde Break-Away-Civilisatie Onderaardse RaadsVergadering & SSP Alliantie, Deel I – “De Honeycomb Aarde” – Vergaderingen van 3 en 4 september 2015…’ door Corey Goode / GoodETxSG, 23 september 2015

Audiolink:

Deel 1.5 (laatste deel)

De ervaring duurde slechts een paar minuten, maar ik had een diepgaand besef van het verruimen van tijd (dilatatie). Het was alsof de tijd stil stond ​​in deze wervelwind van waarnemingen, geluiden en gevoelens.

Toen het allemaal voorbij was, trilde heel mijn lichaam.

Toen ik mijn ogen opende, zag ik dat met haar hetzelfde gebeurde.

We leunden allebei achterover in onze stoelen en zaten een tijdje stil – om bij te komen van de intensiteit van dit alles.

Mijn lichaam was nog steeds helemaal aan het tintelen. Het was het vrijkomen van endorfine, dat heel plezierig was, maar niet op een seksuele of erotische manier.

Sommigen kunnen het zich inbeelden of de ervaring willen karakteriseren als vleselijk of seksueel van aard, maar dit was iets heel anders dan dat.

Ik voelde haar emoties, en zij voelde die van mij. We begonnen allebei openlijk te schreien toen ik besefte hoe belangrijk een gedeelde ervaring als deze voor haar was.

Na een paar minuten stonden we op. Ze omhelsde me een tijdje. Ze bedankte me er voor om mezelf met haar te delen.

Ik denk niet dat we er de woorden voor hebben om uit te leggen hoe emotioneel intens en mooi een ervaring als dit was.

Een ervaring van deze aard kan iemands ervaringen over zichzelf en het leven op aarde voor altijd permanent en prachtig veranderen.

Na afloop was er een duidelijk gevoel van een binding en een weten van elkaar op een diepgaand niveau.

Ze vertelde me dat sommigen van haar volk niet zouden goedkeuren wat zij had gedaan met een “gemengde persoon ‘van de oppervlakte.

Toch was ze zeker dat het grootste deel van haar mensen heel blij zou zijn met het delen van de ervaring die ik had gegeven.

Dit was een belangrijke stap op weg naar de heling van de kloof die zich vele millennia lang tussen onze beschavingen heeft voorgedaan.

Ze zei dat ze ook hoopte dat ik zou kunnen begrijpen waarom zij de dingen hebben gedaan die ze hebben gedaan om de samenleving op de oppervlakte te beheersen (manipuleren).

Wij zijn lang niet zo onschuldig en vredig als de meesten van ons willen doen geloven.

De geheimzinnige, occulte groepen met wie zij op de oppervlakte een keer hadden geprobeerd te onderhandelen over verdragen, hadden zich tegen hen gekeerd – barbaars en met een algehele wreedheid.

Deze groepen hadden nu geen probleem met het volledig uitroeien van elke laatste man, vrouw en kind – zonder zorg voor hun eigen veiligheid, welzijn of boedel (huis en haard).

Net zoals onze eigen beschavingen vaak gedwongen zijn om compromissen te sluiten, hebben ook zij moeilijke keuzes moeten maken voor wat zij hebben beschouwd als het grotere goed – het beschermen van hun bevolking.

Ik ben me ervan bewust dat sommige mensen op het internet denken dat alles een psy-op is (psychologische oorlogsvoering). Alles is een misleiding. Alles is een truc. Vertrouw niemand, geloof niets, en wat je wordt verteld, het tegendeel is waar.

Hun vingers zullen onmiddellijk beginnen weg te klikken met meningen dat ik dit allemaal heb bedacht, of dit is nog een ander Trojaans paard bedoeld om ons allemaal te vernietigen.

Ik kan eerlijk zeggen dat na zo’n ervaring met deze diepgang te hebben gehad, ik niet geloof dat er een manier is waarbij ze een negatieve agenda van mij kon hebben afgeschermd.

Deze ervaring is verwant aan het openen van de sluizen in een arena van volledige transparantie en totale eerlijkheid.

Alles is bekend. In die gedeelde, heilige ruimte is het volstrekt onmogelijk om jezelf te presenteren als iets anders dan wie en wat je werkelijk bent.

Deze mensen zijn bang voor ons. We erfden zeer agressieve genetica, die zij zelf niet bezitten, van de groepen vluchtelingen, groepen die naar onze planeet werden verplaatst als ook van genetische manipulatie van groepen zoals de verschillende “Grote Experiment ET’s” en de Draco.

De meest negatieve groepen op de oppervlakte van de aarde gecoöpteerde (overnemen) hun heilige symbolen en gebruikte ze te midden van verfoeilijke praktijken – waaronder marteling, menselijke slachtoffer en genocidale oorlog. Zij zelf hebben ons bedrogen alsof zij goden en welwillende buitenaardse wezens uit een aantal federaties, commands en sterrenstelsels zijn.

Op deze manier hoopten de geheime aarde regering syndicaten de bron (oorsprong van de symbolen) te vergiftigen – waardoor het volstrekt onmogelijk was om een verzoening van onze grotere menselijke familie te laten plaatsvinden.

Het is mogelijk dat de genetische en spirituele veranderingen die wij door zullen maken als deze energetische verschuiving plaats vindt, veel intenser, sneller en positiever zijn dan zij ze kunnen realiseren.

Als niets anders, de toekomst belooft inderdaad zeer interessant te worden. Het is meer duidelijker dan ooit dat als ieder van ons een positieve toekomst wil, ieder verantwoordelijk is voor het manifesteren er van en geen ET-redder of menselijke goeroes of groepen.

Nadat we weer rustig waren geworden, liet ze de barrière naar de ruimte wegvallen. We liepen naar buiten om de andere vrouw en een erg nieuwsgierig Gonzales te ontmoeten.

Ze zei dat als we meer tijd hadden, ze ons graag ons rond zou leiden. Gonzales aanvaardde zonder aarzeling.

Ik ontdekte later dat hij een rondleiding had willen hebben van de laatste steden waar hij in de eerdere bijeenkomsten was geweest.

Ze nam ons mee naar een kleinere koepelvormige ruimte, niet ver van waar we waren.

We liepen naar het midden van de ruimte, en ze begon te wrijven en tik op haar tegenhanger.

Plotseling was er een lichtflits. Opnieuw stonden we in een zeer grote koepelvormige ruimte die was gemaakt van een iets donkerder tint van dezelfde steensoort.

We liepen naar buiten door weer een andere deur die hetzelfde symbool op de boog had.

We bevonden ons in een enorme grot die werd ondersteund door wat leek op natuurlijke pijlers. Ze waren allebei langer en rondom omvangrijker dan om het even welke wolkenkrabber die ik ooit heb gezien.

Er waren mensen van alle leeftijden die rondliepen in strakke eendelige pakken. De pakken waren ofwel donkerblauw, donkerrood, geel of groen.

Ze zei dat ze ons eerst mee naar de tuinen zou willen nemen, en vroeg ons om haar te volgen.

Er waren erg glanzend ruimtevaartuigen die in de grot rond vlogen. Ze leken heel erg op iets uit een 1950 film.

Er waren schotels, nagenoeg eivormige ovalen en grotere sigaarvormig schepen die aan elk uiteinde afgerond waren.

Gonzales wees er naar een toen die op hoge snelheid dwars door de grotmuur vloog.

Er waren hoge gebouwen die eruit zagen alsof ze waren gegoten en uit laser gesneden van dit soort granieten rots.

Er waren ook ovale en ronde gebouwen die werden overkoepeld en die van elke vierkante inch van de vorm licht uitgezonden.

We waren in staat om alleen een ​​zeer klein gebied te zien van deze grotstad toen we al snel bij een andere deur in de muur kwamen.

We liepen naar binnen en daar was een andere gang. Toen we binnenkwamen, kon ik onmiddellijk pollen en planten ruiken.

We stonden in weer een andere grote, koepelvormige grotruimte. Daar stonden we, neer kijkend op een enorme hoeveelheid gesegmenteerde gewassen en boomgaarden van allerlei soorten.

Het plantenleven groeide erg dik en weelderige in een hydrocultuur systeem waarvan ik de grootte niet kon schatten.

Ze legde uit dat het rijke mineraalwater binnenkwam uit een gerecycled composteer materiaal. Het werd vervolgens opnieuw gezuiverd als het door de rotsen ging om de wortels van de planten te voeden om weer terug naar de bron te keren. Hun beschaving eet geen vlees van welke aard dan ook en onderhouden zich volledig van de flora en diverse soorten schimmels, waaronder paddenstoelen.

Het volledig spectrum licht (full-spectrum) werd op dezelfde manier geproduceerd die ze eerder had uitgelegd.

Zij gebruikten ook een bepaald type steenslag, vermengd met een soort van gemalen kristal als een middel (medium) voor de planten om in te wortelen.

Dit was om de gezondste gewassen met hoge trilling te produceren die mogelijk is, terwijl de productie ook de hoogste opbrengst heeft.

Toen zei ze dat ze ons mee wilde nemen naar het park. We gingen de weg op die we gekomen waren, behalve dat wij achtergang ingingen die ons naar een andere kleine koepelvormige ruimte bracht.

Na nog een heldere lichtflits, waren we nu in eenzelfde ruimte.

Toen we uit de gewelfde deur uitliepen een andere gang in, waarschuwde ze ons niet te schrikken van wat fauna die we zouden kunnen zien.

Ze zei dat veel van de levensvormen die vrij op Aarde rondliepen toen zij op de oppervlakte leefden bewaard zijn gebleven, en nu vrij rondlopen in het park.

Ze drong er op aan dat ze in hun huidige staat van ontwikkeling niet gevaarlijk zijn.

We kwamen toen uit in de grootste overkoepelde ruimte die we hadden gezien. Er waren zeer hoge bomen, mooie bloemrijke struiken en vreemd uitziende kleurrijke vogels met een zeer lange staartveren overal rondvliegen.

Er waren geluiden van vele soorten dieren ​​op de achtergrond die we niet konden zien.

Er was een trap die langs de muur omhoog ging, ongeveer halverwege de koepel.

We klommen hoog genoeg om over de hoogste bomen te kijken die ik ooit heb gezien.

We waren verbaasd om een ​​heldere lichtblauwe hemel te zien… en wolken.

Ergens in de verte, wees een gigantische obelisk naar een soort van plasma-bal lichtbron, hoog boven de wolken opgehangen.

Er leek een kunstmatige weer en ecosysteem opstelling in die ruimte te zijn, dat zeer ver ontwikkeld was.

Vanuit onze positie op de trap konden we een soort hert zien die heen en weer sprongen.

Ik was op zoek naar een aantal van deze exotische dieren met wie wij niet vertrouwd zijn, maar er was niet iets te zien dat buitengewoon was.

We klommen de trap weer af, en liepen rond op een korte afstand van de boomgrens.

We hadden het over hoeveel we hoopten om op een dag een ​​toekomst op de oppervlakte te hebben, waar we leven in balans met de natuur en er niet langer een of andere manipulatie of besturingssysteem over de bevolking was.

De vrouw die naast Gonzales liep verklaarde opnieuw dat ze niet dacht dat we het in ons hebben om dat te doen.

Ze had het gevoel dat we veel te genetisch en sociaal waren gemanipuleerd. Het zou ons nog vele generaties kosten om onze problemen te overwinnen.

Gonzales keek haar aan en herinnerde haar er aan dat hun samenleving in het verleden had gedaan alsof zij goden zijn.

Momenteel bedriegen zij nog steeds duizenden mensen door ze ervan te overtuigen dat zij welwillende buitenaardse mensen uit andere sterrenstelsels zijn, zelfs al zij hen positieve spirituele informatie geven. Ik kon het niet helpen om aan de mensen te denken die mij ervan beschuldigden iets dergelijks te doen.

Gonzales zei dat dit net zo veel schade veroorzaakt als deze verschillende ET’s hebben gedaan in hun eigen grote experiment.

Ze wist zijn opmerking niet te waarderen.

Ze zei: “Er is geen vergelijking tussen wat wij hebben gedaan om onze mensen te beschermen, en om te proberen om uw mensen te verlichten, en wat de andere groepen die u genoemd hebben gedaan.”

“Uw bevolking mist nog steeds het spirituele en intellectuele begrip om onze situatie te waarderen, laat staan ​​hun eigen.”

Zij en Gonzales bleven met hun gesprek bezig. We liepen naar een open plek om een ​​beter zicht op de begane grond te hebben.

Ik liep met de persoon met wie ik nu een sterkere band vormde, en we begonnen ons eigen gesprek.

Ik vroeg haar over de taal die zij spraken, en of zij waren gerelateerd aan de oude Soemerische cultuur.

Ze vertelde me dat haar cultuur inderdaad zeer actief was geweest met het bijstaan ​​van die cultuur.

Ze hielpen hen hun landbouw te ontwikkelen en de wederopbouw van aspecten van hun beschaving nadat er een van de “kleine rampen” had plaatsgevonden.

Ze deelde mee dat de aarde door grote cycli van rampen was geweest die de kanteling van de aarde had veranderd, de positie van de omwenteling om de Zon, en de korst aan de oppervlakte had verplaatst.

Bovendien, zei ze dat er een groter aantal kleinere gebeurtenissen hadden plaatsgevonden, inclusief een flink aantal botsingen met asteroïden en super vulkaanuitbarstingen.

Tijdens deze kleine rampen, had haar beschaving, evenals niet-menselijke ondergrondse beschavingen, de mensen van het “gemengd ras” op de oppervlakte geholpen.

Soms hebben ze zelfs een aantal van hun schuilplaatsen in ondergrondse veilige zones aangeboden, die dichter bij het oppervlak waren.

Daarbij zouden ze vaak kiezen welke van de gemengde rassen ze zouden redden, en welke ongewenste genetische lijnen zij op de oppervlakte van de Aarde zouden laten omkomen.

Als bepaalde groepen vooraf al geneigd waren tot verkrachting, sadisme, geweld en wreedheid, terwijl andere gebieden veel meer welwillende maatschappijen hadden ontwikkeld, waren ze geneigd om degenen die spiritueel het meest betrouwbaar waren te beschermen.

Als ze dit niet deden, zouden zij zich mogelijk bloot kunnen stellen aan grote risico’s waarop zij niet voorbereid waren.

Dit was natuurlijk nogal een omstreden onderwerp, maar weer had ik strikte instructies van Gonzales om niet veroordelend tegenover deze mensen te zijn, ongeacht wat ik zag of hoorde. Er was heel veel waar ik het niet mee eens was en dat al eerder met haar samen had gedeeld met de kristallen grot ervaring.

Zij communiceerde dat de “ET genetische kwekers” volgens verschillende methodes dezelfde soorten handelingen volgden.

Dit was een manier waarop al deze groepen in een soort van lange termijn strategische conflict met elkaar wedijverden op de oppervlakte.

Ik vertelde haar dat er veel mythen waren die enigszins overeen leken te komen met wat ze zei.

Oude Soemerische tabletten vertelde het verhaal van de Anunnaki, die de mensheid als een slavenras had geschapen.

Ik vertelde haar over hoeveel van de oppervlakte bevolking nu geloven dat er oude aliens waren die bij onze ontwikkeling betrokken zijn geweest vanaf het begin van onze schepping.

Ik legde uit hoe ik een ontmoeting had met de Super Federatie, die tweeëntwintig concurrerende genetische programma’s hadden om de menselijke ontwikkeling op een genetisch, sociaal en spiritueel niveau te manipuleren.

Ze glimlachte en vertelde dat ons volgende bezoek misschien hun bibliotheek zou moeten zijn.

Gonzales en zijn begeleidster waren diep in gesprek. Toen we ons omkeerden om naar hen toe te lopen, konden we olifantachtige geluiden in de verte horen.

Toen hoorden we het geluid van een grote kat die erg dichtbij leek en zo krachtig was dat ik de geluidsgolven in mijn borst voelde.

Gonzales en zijn begeleidster keken in de richting van het geluid. Ze keken weer naar ons toen wij teruggingen in de richting van de ingang van de tuin.

Zij draaide zich en liepen in dezelfde richting die wij uitgingen.

Zodra we allemaal bij de ingang waren, gaf de priesteres die mijn begeleidster was aan dat ze me mee ging nemen naar de laatste locatie van de rondleiding.

Ze leek te weten dat Gonzales gepland had om te vertrekken, en vroeg of hij nog iets nodig had voordat hij vertrok.

Gonzales gaf aan dat hij het zou waarderen als ze hem met een van hun schepen een ​​rit terug naar de operatiebasis zouden brengen.

Hij gaf aan dat hij graag eventjes met mij wilde praten voordat hij vertrok.

Beide vrouwen gingen de deur door, Gonzales en mij alleen achterlatend bij de ingang van de tuin.

Hij vroeg me of het voor mij akkoord was dat hij mij alleen liet, en of ik wist waar ik vervolgens naar toe zou gaan.

Ik vertelde hem dat ik dacht dat het wel goed was, en dat ze me zou meenemen naar hun bibliotheek.

Hij was zichtbaar teleurgesteld. Hij zei dat dit zou niet goed in zijn rapportage aan de SSP Alliance Raad zou staan. Hij wilde dat we de bibliotheek samen hadden kunnen bezoeken, in plaats van op deze andere locaties te zijn geweest.

Hij zei me om zo veel als ik kon te herinneren, en hem binnen achtenveertig uur te rapporteren – alsl de informatie vers in mijn geheugen was.

Hij zei dat hij moest gaan, en te genieten van de reinigingsceremonie als ik wegging. Hij had een enorme grijns op zijn gezicht.

Toen zei hij, luid genoeg voor iedereen om te kunnen horen, “Laten we gaan!”

We draaiden ons om en liepen door de deur waar onze begeleidsters geduldig wachtten.

We liepen op dezelfde manier terug als we gekomen waren, en gingen de kleine koepelvormige ruimte binnen, en in het midden bij elkaar staan.

Na de lichtflits, stond ik daar ​​met alleen mijn nieuwe vriend.

We waren in een gepolijste witte stenen ruimte, met een gouden staaf die uit het plafond naar beneden kwam.

De staaf had een gouden hand die iets vasthield wat op een kristallen bol leek.

[David Wilcock
vertelde me dat een zeer vergelijkbare structuur verondersteld werd gevonden te
zijn door onderzeese ontdekkingsreizigers, rond het eiland Bimini voor de kust
van Florida, zoals geopenbaard door Charles Berlitz in “De Bermuda
Driehoek
“. Ik was niet van deze verbinding op de
hoogte voordat hij het mij had aangewezen.]

Ik keek naar het vreemde ornament boven ons hoofd toen mijn begeleidster haar arm in de mijne stak. Ze leidde me door de eerste rechthoekige deur ik tijdens dit bezoek had gezien.

We liepen naar een zeer helder witte stenen ruimte die gevuld was met stoelen.

Er zaten mensen in de stoelen, achterover geleund en ontspannend, met hangers in hun handen en kijkend naar holografische beelden.

Ze vertelde dat ze me iets wilde laten zien dat ik interessant en enigszins vertrouwd zou vinden.

We gingen via een andere deur en met de trap een etage omlaag.

We gingen een ruimte binnen die eruit zag als de eerste, behalve dat het boekenkasten had net zoals je in een universiteitsbibliotheek zou kunnen zien.

We begonnen door verschillende gangen te lopen, en ik zag tabletten die uiteraard zeer oud waren.

Zij waren beide uit verscheidene soorten klei alsook anderen die gesneden waren uit verschillende steensoorten, waarvan sommige er niet natuurlijk uitzagen.

Er waren ook boeken die gebonden waren in iets wat op leer leek en materialen die ik niet kon thuisbrengen.

Vervolgens bereikten we een gebied waar boeken waren uit de 18e tot 21e eeuw. Ze zagen eruit alsof ze zo besteld konden worden bij Amazon.com en een week eerder op de planken waren gelegd.

Ze stond daar, en ik kon zien dat ze heel nieuwsgierig er naar was om te zien wat mijn reactie zou zijn als ik deze nieuwste toevoegingen aan hun bibliotheek zag.

Ik vroeg haar of ze elk boek van de oppervlakte van de Aarde had. Ze vertelde me dat ze dat hebben, maar niet in fysieke vorm.

Zij hadden de fysieke boeken van enkele onderwerpen waar zij het meest geïnteresseerd waren om het van de oppervlakte te volgen.

Ik heb gemerkt dat er onder deze titels er boeken in verschillende talen waren die het onderwerp oude aliens behandelden.

In deel II, zullen we de gesprekken beschrijven die we hadden over de Akkadische teksten en onze verschillende vertalingen hier van.

Volgens hen hebben we de mythologie van het huidige tijdperk rond veel verkeerde vertalingen opgebouwd.

Dat gezegd zijnde, zijn deze onderaardse groepen weliswaar gedurende vele duizenden jaren onoprecht met ons verleden en de huidige beschavingen geweest.

Dat moeten we niet vergeten bij het verwerken van de informatie waarvan zij ons voorzien.

Een groot deel ervan verbindt heel wat puntjes van informatie, die ik had opgedaan door de smartglas pads van de SSP, terwijl een hoeveelheid ervan informatie is die voor mij vrij nieuw is.

Veel van deze informatie zal zeer omstreden zijn. Het zal bij veel mensen sterk uitgesproken overtuigingen schenden alsmede de informatie die zich heeft ontwikkeld tot UFO religies.

Dit was voor mij geen gemakkelijk artikel om te schrijven. Ik was geneigd om een heleboel informatie weg te laten, want ik wil niet meer versnippering in de “waarheids beweging” zien.

Na een gesprek met een aantal mensen die ik vertrouw, heb ik besloten om de informatie te leveren zoals het werd ervaren.

Ik wil iedereen hun eigen onderscheidingsvermogen laten, alsook de beslissing of ze zich vast willen houden aan bepaalde theologieën of een open geest willen hebben.

Toen ik met het schrijven van dit artikel worstelde, nam ik de tijd om een volgende ​​update te schrijven over het doorlaatbaar te houden van onze werkelijkheid bubbels.

Gonzales heeft me gevraagd om de locaties, de groepsnamen, titels en individuele namen uit dit rapport weg te laten.

Ik heb dit gedaan om niet tot diplomatieke problemen met deze nieuwe raad te krijgen, of de winst die we met hen hebben gemaakt in ons recente bezoek uit te wissen.

In deel II, zullen wij ook het einde van mijn bezoek aan deze ondergrondse groep beschrijven, evenals een bijeenkomst die ik met de SSP Alliance Raad had, nog geen vierentwintig uur later.

Er was niet alleen een rapportage van de vergadering van de dag ervoor, maar ook het delen van de recente informatie over de ontwikkelingen bij de aardse alliantie groepen, evenals een aantal andere bijeenkomsten die gehouden werden in de tijd dat ik ruzie met de SSP Alliantie Raad had.

Tot slot wil ik erop wijzen dat, ongeacht of u ervoor kiest om te geloven dat deze ervaringen die ik heb gehad echt zijn of niet, ik mijn best doe om deze informatie zo eerlijk en verantwoord als ik maar kan te delen.

Er is een grotere werkelijkheid waar al deze gebeurtenissen ons naar wijzen.

Als ik een aantal data punten van recente artikelen gepubliceerd door David Wilcock in mijn afsluitende verklaringen zou mogen lenen, een diepgaande energetische verandering gebeurt er zeker in ons zonnestelsel. Dit is niet een kwestie van gissen of van mogelijkheid, maar een documenteerbaar wetenschappelijk feit.

We weten uit tal van NASA studies dat de zon en de planeten dramatische energetische veranderingen ondergaan – steeds heter, helderder en meer magnetisch.

Deze zijn allemaal typisch afgeschreven als een lokale verandering van elke individuele planeet, gerelateerd aan de hellingshoek van de zon – of andere dergelijke ogenschijnlijk individuele en alledaagse factoren.

Ook wetenschappers zoals Dr. John Hawks, een antropoloog van de Universiteit van Wisconsin, is gebleken dat ons DNA inderdaad een zeer snelle evolutionaire verandering ondergaat.

Specifiek, heeft Dr. Hawks onthuld dat de hele menselijke genoom nu zeven procent anders is dan het vijfduizend jaar geleden was.

Dit scheelt enorm met de drempel die volgens elke momenteel aanvaarde evolutionaire theorie beschikbaar is.

Dus als mensen zeggen dat er “geen bewijs” is voor alles waarover ik spreek, zijn zij zeer selectief ten aanzien van de grote hoeveelheid gegevens die al is samengesteld en verspreid.

Sommigen van jullie hebben Cosmic Disclosure gekeken, mijn show met David Wilcock, en gezegd dat jullie het gevoel hebben alsof er “zich iets groots aan het opbouwen is”, maar niet precies weten wat het is.

David is bezig met de voorbereiding van een artikel dat binnenkort zal uitkomen ​​nadat ik deze publiceer, welke zal proberen om een ​​aantal van deze draden met elkaar te verbinden.

Alles wijst erop dat we door een diepgaande evolutionaire verandering gaan als samenleving en als ras. Dit zal ons een veel bredere kijk op de ‘werkelijkheid’ geven dan wat we nu meemaken.

Als de muren van geheimhouding instorten en vele duistere en verborgen waarheden aan het licht komen, dan zal ook een grote schat aan nieuwe informatie onthullen dat we niet alleen zijn – en ons de middelen geven om de sterren te bereiken.

Ik dank u voor uw steun en grootmoedigheid in het helpen ons te assisteren bij de richting van onze algemeen gedeelde doelstelling van een vreedzame, welvarende en liefdevolle samenleving die niet wordt verstoord door de verschillen die ons nog steeds uit elkaar scheuren.

Ik heb nooit geprobeerd om iemand te dwingen om te lezen of dit materiaal te bekijken. Ik presenteer alleen wat ik direct en persoonlijk heb meegemaakt, en ik laat het dan aan uzelf over om uw eigen besluit hierover te nemen.

Hoewel deze volgende reeks materialen omstreden zal zijn, mijn rol is om het doorgeven aan u zoals ik het zie – proberend geen oordelen door te geven of bewerken, omdat ook ik persoonlijk reserves kan hebben.

Met dat te hebben gezegd, kijk gauw terug voor deel twee – en ik dank u voor wat u van uw kant doet om ons te helpen ontwikkelen van een betere en mooiere toekomst!

Op persoonlijk vlak ben ik enorm opgelucht om in de kern van mijn wezen te weten, dat er welwillende krachten zijn die hier zijn om ervoor te zorgen dat we in staat zullen zijn om onze soevereiniteit en vrijheid terug te winnen.

Ga verder met ons mee naar de “Cosmic Disclosure” op Gaiam TV kijken om dit verder te ontvouwen. Als u geen lidmaatschap hebt kunt u 3 gratis afleveringen bekijken door het bezoeken van http://www.BlueAvians.com . Als u besluit zich aan te melden voor een lidmaatschap kunt u dit doen via die link. Ik zal een kleine vergoeding ontvangen die me zal helpen mijn werk voort te zetten.

Bron: http://spherebeingalliance.com/blog/ancient-earth-break-away-civilization-subterranean-council-meeting-ssp-alliance-debrief-part-1.html

Vertaling: FrankW zielsvreugde