The Promise Revealed: ‘Vraag & Antwoord Interview met Cobra…’ door Rob Potter, 23 september 2015

The Promise Revealed: ‘Vraag & Antwoord Interview met Cobra…’ door Rob Potter, 23 september 2015

Originele transcript (Engelstalig):

http://thepromiserevealed.com/2015-sept-23-q-a-with-cobra/

Soundcloud-link (Engelstalig):

https://soundcloud.com/thepromiserevealed/cobra-rp-22-09-15-interview-by-rique-seraphico-mp3

Youtube-link (Engelstalig):

Hieronder de door Veronica in het Nederlands vertaalde transcript. Dit is ook te lezen op:

https://eventnl.wordpress.com/2015/10/01/interview-met-cobra-23-september-2015-door-rob-potter/

Noot van Veronica: ik wil een paar elementen van het onderstaande interview uitlichten. Rob Potter meldt dat hij binnenkort een interview heeft met Corey Goode (klokkenluider over geheime ruimteprogramma’s), en ook een interview met Cobra en Corey samen. Verder gaat hij wat dieper in op de pijnappelklier en hoe deze te activeren/stimuleren. Cobra beschrijft heel uitgebreid de ontwikkelingen van de binnenaarde, en het Agartha-netwerk, zowel de historische als de huidige. Verder wordt wat diepergaand gesproken over: de SSP’s (geheime ruimteprogramma’s), de planeten en hun levensvormen, en de vluchtelingenproblematiek in Europa met de achterliggende agenda.

Intro door Rob – Hallo dames en heren. Mijn naam is Rob Potter, ik ben de gastheer van de Victory of the light radio show. Ik wil u bedanken voor het bezoeken van mijn website www.thepromiserevealed.com om te luisteren naar deze speciale editie.

Ik wil bedanken: Bob Charles boven de evenaar en natuurlijk de getalenteerde John Allen van het Pyramid one netwerk ‘down under’ die het fort bewaakt en de uitzending verzorgd in de zuidelijke hemisfeer. En zoals altijd bedank ik DaNell Glade voor haar goede transcriptie, Sam Richey voor zijn getalenteerde bewerking in het Engels van deze interviews, en deze maand vooral Rique Seraphico die het heel moeilijk had. We hadden wat modulatieproblemen met het internet ‘gepiep’ dus Cobra’s interview met geluidsmodulatie was deze maand heel moeilijk. Ik weet dat Rique er heel goed in is om het schoon te krijgen en het geluid goed te laten klinken. Als het wat moeilijk is deze maand kun je naar de transcriptie gaan. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het niet Cobra’s fout is, of van Rique of van mij. Het is gewoon een geluid in de internetverbinding. We moesten het 3 tot 4 maal opnieuw opzetten gedurende het interview. Waar het te slecht werd moesten we stoppen. Bedenk alsjeblieft hoe goed Rique het doet. We waarderen elke ondersteuning van hem en zijn prachtige muziek, en natuurlijk van de www.prepareforchange.net groep en door het ondersteunen van Cobra’s werk en dat van mij. We zijn daar dankbaar voor.

Ik wil een paar aankondigingen doen. We zullen een interview hebben met Corey Goode ET. Ik sprak met hem nadat dit artikel uitkwam. Heel goede vent, heel eerlijk, oprecht, en ik geloof dat hij waarheidsgetrouw is in zijn beschrijving van zijn ervaringen. Na met hem en Cobra te hebben gesproken; Corey zegt dat hij bepaalde aspecten van Cobra’s informatie niet kan verifiëren, en Cobra kan bepaalde aspecten van Corey’s informatie niet via zijn contacten verifiëren. Dit laat ons zien dat de hogere elites en de aarde grondtroepen voor bevrijding zelf in compartimenten zijn verdeeld, inclusief Alex Collier die wat andere informatie heeft dan Cobra.

Dit maakt het moeilijker voor ons, maar we moeten vertrouwen op onze innerlijke stem van waarheid, en ons onderscheidingsvermogen gebruiken bij dit soort zaken. Corey wordt nu hevig aangevallen. Er is een desinformatie campagne gaande. We spraken daar wat over. Dat is deel van het programma als je klokkenluider bent. En ik was blij om te horen dat de situatie van Corey’s familie wat veiliger is geworden, dat hij, zijn vrouw en zijn prachtige kinderen worden beschermd terwijl hij door dit proces gaat van het dwarsbomen van de krachten ‘that be’. Dus dat komt naar voren na het tweede artikel over zijn bijeenkomsten, als ik hem interview.

Ik ga dat zo snel mogelijk regelen. Wellicht niet deze donderdag, maar de donderdag daarna. Je kunt ernaar uitzien. De reden dat ik dit meedeel in dit Cobra interview is omdat Cobra heeft gevraagd om een interview hem en Corey samen te doen en ik ben blij dat Corey hiermee heeft ingestemd. Ik heb bevestiging van Cobra maar we hebben nog geen datum. Ik denk dat we dit snel gaan doen. Dit zal het mogelijk maken dat ze elkaar vragen stellen en ik zal wat vragen stellen als een soort tussenpersoon. ik ben ervan overtuigd dat jullie deze informatie zullen waarderen.

Ik wil ook delen dat David Wilcock en Corey spraken over de pijnappelklier als zijnde belangrijk, en dat de regerings-geheime-ruimteprogrammagroepen en het MILAB deel van deze technologie de pijnappelklier ontwikkelen. David meldde dat in Tibet gebruik wordt gemaakt van een techniek waarbij een klein stukje hout of been wordt gebruikt om een klein sneetje in de hersenen te maken en zo feitelijk de pijnappelklier te stimuleren om psychische vaardigheden te creëren. (Hij heeft dit uit het boek f Doctor from Mahasa and Labsong Rampa.) Dit is een hele speciale techniek met een ‘seer Llama’ die kan zeggen wanneer gestopt moet worden met de snede in het centrale punt tussen de frontale kwabben.

De meer natuurlijke manier is natuurlijk om jezelf te ontwikkelen met de wetenschap van Kriya yoga. De meester Mahavatar Babaji heeft mij getraind in de Kriya yoga. Hij draaide echt zijn ogen naar boven en keek rechtstreeks naar zijn pijnappelklier. Energie volgt gedachte en als jouw ogen en je bewustzijn naar je pijnappelklier kijken en je verbindt je van de diepe Aarde energie naar de hemelen door je eigen kroonchakra, is er een gemeenschappelijk veld. Met je heilige en pure intentie om je te verbinden met de bron zal deze techniek jouw krachtveld uitbreiden als je binnengaat in de stilte van de heilige communicatie met het goddelijke, wat ik noem de heilige geest.

Dus de wetenschap van de Kriya yoga is er altijd geweest, maar we hebben ook geavanceerde technologieën waar de tachyon kristallen worden gebruikt, Cintamani stenen, nulpunt technologieën zoals edelsteen gebieden. Mijn favorieten zijn altijd kristallen en lasers geweest. Ik verkoop ze op mijn website met een staaf zodat ze rechtop naast je bed kunnen staan. Neem een tachyon kristal, richt de laserstraal vanaf de staaf naar beneden naar je kussen. Laat je 3e oog en je kroonchakra als een laserstraal in een kristal of een tachyon kristal schieten en dat accelereert de fotonische energievelden en natuurlijke energieën.

Waar David en Corey spraken over de aarde energieën, dat is waar de Akashic records zich bevinden in het minerale rijkdom. Deze stenen hebben dertig tot veertig miljoen jaar nodig om te groeien. Kwartskristallen zijn in het algemeen tenminste 20 miljoen jaar oud. Diamanten 50 miljoen jaar. Die bevatten heel veel informatie en geschiedenis over wat zich op de planeet heeft afgespeeld in de Akashic records, en deze worden via trillingen vrijgegeven in het ambiënte veld van jouw eigen merkabah of lichtkrachtveld, je mannelijke/vrouwelijke maalstroom of torsievelden. Deze wetenschap wordt de trillingsresonantie genoemd.

De manier waarop dit werkt mensen, we hebben endocriene klieren, deze zitten waar de eerste eenheden van biochemie komen van betrokken bewustzijn. Deze produceren hormonen wat het eerste deel van biochemie is dat bewustzijn binnengaat, dus je hebt feitelijk 7 verschillende endocriene klieren en 7 verschillende lagen van gevoelens en 7 verschillende chakra’s of krachtvelden op de etherische lagen, en als deze worden gestimuleerd door een gebalanceerd natuurlijk veld kun je gebalanceerde hormonen en gebalanceerde gevoelens krijgen, en je helpen om het intuïtie brein met het hogere zelf te verenigen via de regenboogbrug.

Sommigen van jullie zijn zich bewust van enkele van de esoterische woorden die ik hier gebruik. Voor degenen onder jullie die naar de hogere zelf kijken, het Alta major centrum en het bovenste drietal van de chakra’s en doe je eigen onderzoek. Leer over Kriya yoga door autobiografie of een yogi van Pramahansa Yogananda en de SFR.

Uit dit onderzoek zul je de gedegenheid zien van deze natuurlijke ontwikkelingsgereedschappen om tegeneffect te geven aan enkele van de negatieve technologieën waarvan we weten dat ze onze menselijke velden onderdrukken. Het bewijs is er, geen kritieken meer die zitten te klagen over waarom en wie niet wat doet. Het is aan ons om ons voor te bereiden op de manier om plannen klaar te hebben, vreedzaam en niet-gewelddadig te zijn, en voorwaarts te gaan. We moeten zijn voorbereid en al in actie om alternatieve uitvoerbare modellen van sociale infrastructuur te creëren en samenhangende integratie voor onze nieuwe Aarde.

Dus ik vraag u allen om goed te luisteren naar dit interview met onze afgezant van het Licht Cobra, die zijn eigen gezichtspunten heeft, veel informatie over de transparante bevrijding van deze planeet en waar we doorheen gaan. We kunnen naar deze interviews uitkijken. En nogmaals, dank aan alle mensen die dit mogelijk maken, voor jullie die luisteren en voor de vriendelijke woorden van ondersteuning die wij van veel van jullie krijgen. Blijf kijken, we hebben nog wat Cintamani stenen, ze zullen snel op zijn. Blijf op mijn website kijken. Dank jullie wel. Overwinning voor het licht. Hier komt mister Cobra.

ROB- OK dames en heren. Nu rechtstreeks naar het Cobra interview. Het is altijd een eer en een plezier om met mijn vriend en afgezant van het Licht Cobra te zijn. Zoals gebruikelijk vinden er veel dingen plaats in de wereld waarop we vandaag ingaan. De zaken escaleren zoals ik al zei. Ze worden zelfs nog erger, turbulenter, zoals sommige mensen het noemen. In het regeringsdesinformatie programma en nu is meer dan ooit onderscheidingsvermogen nodig. Ik waardeer altijd Cobra’s nuchtere, hele kalme manier en niet-reagerende informatie die hij geeft. En zo, nogmaals, het is een eer u in de show te verwelkomen Cobra. Dank u wel om hier weer te zijn.

COBRA – Dank voor uw uitnodiging. Het is een plezier om interviews met u te doen.

Rob – Ik hoop dat de zaken goed gaan voor u waar u ook in de wereld bent. China, Afrika, wat dan ook, maar ik wil graag beginnen met het spreken over desinformatie. U bent deze week een beetje aangevallen op de Agartha website. Veel mensen hebben mij erover gevraagd; wat is dit en wat denk je ervan. Ik heb toen het artikel gelezen. Ik moet zeggen, ik keek ervan op. Het bevatte veel conclusies en veroordelen alsof u alles ondersteunt in BRICS, alsof u deel uitmaakt van de IMF of de UN agenda, of een voorman voor de Wereldbank. Het is volkomen belachelijk. Ik was net geïnterviewd door de Red Dragon ambassadeur groep en mijn vriendin Louisa en het team daar. Zij waren nogal positief in het begrip over dit negatieve artikel. Zij waren wat bezorgd, weet u, over wat er gaande is. Veel Cobra mensen waren dat. Voor zover ik weet hadden de mensen die dit artikel schreven geen enkel bewijs. Zij maakten veel veronderstellingen over u, gebaseerd op hun uitleg van uw artikel. Dit was niet direct van uw informatie zoals u het presenteert. Ik wil daar niet te veel op ingaan, maar dit soort zaken neemt echt toe en het lijkt erop dat er veel mensen zijn met een zekere hoeveelheid informatie en het lijkt erop dat zij van het pad afspringen van het volgen, en zij willen anderen aanvallen. Dit neemt toe, is het niet?

COBRA – Okay. De situatie is dat veel mensen beginnen om informatie te verspreiden vanuit hun eigen begrip en ze hebben er niet zelf op gewerkt. Zij hebben niet hun innerlijke schaduw getransformeerd en als zij zoiets als dit beginnen te doen, als zij zichzelf gaan neerzetten, en door dit soort werk vloeit meer en meer energie naar hen en dat triggert die innerlijke schaduw, en in plaats van aan zichzelf te werken neigen zij ertoe om dit op andere mensen te projecteren. En ook triggeren de niet-fysieke entiteiten die nog steeds tot een zekere graad aanwezig zijn op de etherische laag dit soort aanvallen, omdat dit ongeveer de meest effectieve manier is om de positieve krachten op de oppervlakte van de planeet te verdelen, en ik ben er simpelweg verbijsterd over hoe makkelijk de mensen vallen voor deze trucs. Ik zou zeggen dat de inschatting van de Lichtkrachten is dat 50% van de bloggers gevoelig is voor dit soort manipulatie en zullen beginnen met anderen aan te vallen. Mensen die claimen dat zij ….. laat ik het zo zeggen, mensen die werkelijk het Agartha netwerk representeren zouden nooit iemand anders publiek aanvallen.

Rob – Zij denken duidelijk, voor zover wij weten, dat deze website is begonnen door iemand die in contact was met iemand die in contact was met iemand die in contact was met het Agartha netwerk. Aangezien we het daarover gaan hebben, heb ik hun website gelezen. Het lijkt zeker op mijn contact met Luis in Zuid-Amerika daar en het uit de eerste hand horen over zijn trips naar de binnenaarde, het Agartha netwerk en de Great White Brotherhood, dat de dingen niet zijn zoals ze lijken. Er waren veel verschillende Agartha civilisaties/werelden. Dit geeft aan dat er verschillende lagen in bewustzijn zijn daar beneden en ik zou u willen vragen om ons een beetje een overzicht te geven.

Oorspronkelijk dacht ik dat er twee verschillende kanten waren. Ik dacht dat er de reptillians waren en het grey-type regering. Draco, mantoïde types, tall whites en wat dan ook, en daarnaast was er dit hele positieve spirituele netwerk van de Ra’s. Mijn begrip uit mijn ervaring is dat er verschillende belangrijke Licht Agartha groepen zijn. Meer specifiek beginnend met de RA Yolo, onderin de Bermuda driehoek, Eastern Brotherhood of the Star, ergens in de buurt van de Carpathian Mountains. De positieve alliantie onder de Matto Grasso genoemd Poiseidid, de Ra groep onder Luxor en het Giza complex, en natuurlijk RaMa in de Himalaya’s, Ra-Mu in Mt. Shasta, en, natuurlijk, vele anderen door de wereld waar ik niet van af weet.

Kunt u vanuit uw ervaring ons een beetje een overzicht geven van de binnenaarde, niet specifiek locaties en zo, maar ik zou graag willen horen over de hele positieve groepen. Waren sommige groepen geëvacueerd – konden ze zichzelf niet onderhouden gedurende de invasies? Wat gebeurt er daar beneden? Deze groep praat erover dat alle groepen op de mensen neerkijken als uitschot. Dit past niet erg bij mijn positieve Agartha netwerk.

COBRA – Okay. Wil je een overzicht hebben van de huidige situatie daar beneden of hoe het in het verleden was?

Rob – Een beetje van allebei.

COBRA – Okay. In het algemeen gedurende de menselijke geschiedenis waren er beneden een paar facties. Daar was, natuurlijk, de reptillian/draco factie, die een sterke impact heeft op de planeet. Feitelijk, deze reptillian facties hadden contact met criminele elementen op de oppervlakte, en sommige van deze criminele syndicaten maakten hun eigen ondergrondse netwerken, vooral onder grotere steden over de wereld. Zij werkten hand in hand met deze reptillians en met de draco’s.

Dan waren er de zogenaamde vluchtgroepen – deze mensen ontvluchtten de oppervlakte omdat zij het hier niet fijn vonden en zij gingen ondergronds. Zij creëerden hun eigen uitbreek civilisaties. Sommigen zijn van oud Griekenland, van oud Egypte, zelfs Atlantis. Als er drastische veranderingen waren op de oppervlakte gingen veel mensen ondergronds, letterlijk, en creëerden hun eigen uitbreek civilisatie daar. En veel van deze gemeenschappen begonnen zich met elkaar te verbinden en zo is het Agartha netwerk tot stand gekomen.

Sinds de val van Atlantis groeide en groeide dit. Het was een los netwerk van zelfstandige structuren dat tot een zekere graad was verbonden en zij hebben hun eigen unieke manier van ontwikkeling, en na de archon invasie in 1996 hebben sommige van deze groepen contact met elkaar gelegd om beveiligingsredenen, en zij hebben elk hun eigen unieke manier om zich uit te drukken.

Veel van deze groepen zijn geïnfiltreerd na de archon invasie van 1996. Er is heel veel gevochten in deze ondergrondse gebieden. Vele mensen zijn gestorven, vooral in de periode 1996 – 2001 of 2002. Tientallen miljoenen zijn daar beneden gestorven door veiligheidsoorzaken. Deze groepen hebben het contact met de oppervlakte afgesneden. En dan, natuurlijk, hebben we de Resistance Movement. Ik heb over de RM al vele malen gesproken.

In de laatste twee jaar zijn er veel veranderingen geweest – veranderingen naar het betere zou ik zeggen. Het grootste deel van de reptillian aanwezigheid is verwijderd. Het enige ding dat is overgebleven van hun …. was de chimera groep met hun eigen bolwerk. Ik zal het daarover een andere keer hebben.

En er was een hele belangrijke ontwikkeling in laat november, begin december, afgelopen jaar toen er een officieel contact is gelegd tussen de RM en het oosterse Agartha netwerk en de Blue Dragons. Er is een zekere link gecreëerd en een zeker integratie en herenigingsproces tussen verschillende facties is begonnen die tot dat moment onafhankelijk waren.

Er was een groot deel van transformatie en uitdaging voor het oosterse Agartha netwerk omdat er nog steeds gemengde elementen aanwezig waren. Toen het contact met de RM was gelegd werden deze gemengde elementen ontmaskerd. Als een resultaat van deze transformatie is een groot deel van dit oosterse Agartha netwerk nu behoorlijk sterk verbonden met de RM. En sommige andere delen hebben feitelijk de verbinding verbroken met de rest van het Agartha netwerk dat probeerde zich te verbinden met de cabal. En er waren nogal veel operaties aan het begin van dit jaar om de situatie te herstellen. En de situatie is nu veel beter.

Rob – Okay. Ik heb een paar vragen. Toen u het had over de uitbreek civilisaties van Atlantis. Dit is duidelijk na de Atlantische cataclysme die plaatsvond. Sommige ervan braken niet echt uit. In basis overleefden zij in groepen en gingen onder met de technologie die zij nodig hadden om hun eigen locaties te creëren, klopt dit?

COBRA – Sommige van hen ontsnapten feitelijk van het cataclysme, maar zelfs voordat dit gebeurde gingen veel groepen naar beneden omdat zij niet blij waren met de condities op de oppervlakte, omdat in de laat Atlantische periode de duistere krachten sterker en sterker werden. En het overgrote deel van de Lichtkrachten werd feitelijk gedwongen om ondergronds te gaan om in zijn geheel te kunnen overleven met de volle Lichtaanwezigheid.

Rob – Dat is een beetje als de Telosianen van Lemurië die al hun civilisatie hadden gebouwd totdat het finale cataclysme ze verraste. Ze planden om meer ondergrondse faciliteiten te hebben gecreëerd in die tijd. Dus het lijkt alsof er duidelijk deze verschillende ondergrondse culturen op zichzelf waren, ik neem aan wellicht door hun afzondering, dat zij hun eigen culturele gezichtspunten hadden ten aanzien van de universele wet en contact. Dus het lijkt erop dat zelfs onder hen er nogal wat, laten we het noemen, variatie is. Bent u het daarmee eens?

COBRA – Zoals ik heb gezegd, een zeker heel krachtig unificatie proces is begonnen en deze culturen behouden hun eigen individuele identiteit, maar zij accepteren de universele wet, galactische codex en universele begrip dat feitelijk aanwezig is door het universum. De basis van onconditionele Liefde is de basis van deze verlichte gemeenschap en deze facties lijnen zich daar meer en meer mee uit. Natuurlijk, het is een proces. Het gebeurt niet in 1 nacht, maar ik zou zeggen dat de situatie daar beneden, in het overgrote deel van de plaatsen, veel, veel beter is dan het zelfs een jaar geleden was, en veel van deze plaatsen zijn al puur Licht en Liefde.

Rob – Wel, dat is prachtig nieuws. Ik zou ook graag wat meer uitleg hebben over waar u het heeft over het Chinese Agartha netwerk. Zijn dit individuen van de Chinese gemeenschap die een tijd geleden naar beneden zijn gegaan of zijn dit meer recente ondergrondse Agartha netwerken van de Chinezen? Wat u zou noemen de oosterse Alliantie, neem ik aan?

COBRA – Het oosterse Agartha netwerk is feitelijk al duizenden en duizenden jaren aanwezig, en het verbindt zich nu met de oppervlakte. Het was feitelijk andersom. Zij maken contact met de oppervlakte. Zij waren degenen die de bron waren van de Blue Dragon spiritualiteit en nu verbinden zij zich opnieuw met de oosterse alliantie, op een bepaalde manier, om leiding te geven aan dit proces van planetaire transformatie. Zij gidsen de financiële reset en de formatie van de oosterse alliantie op de oppervlakte. Er is een verbinding.

Rob – Dat is heel mooi, en om het nog even voor sommige mensen te herhalen, wanneer u spreekt over de Resistance spreekt u specifiek over de groep van Planeet X die de draco’s en de cabal van hun planeet heeft verwijderd, en die de Confederatie heeft gevraagd om hier te komen en te helpen om deze negatieve macht te verwijderen, is dit correct?

COBRA – Ja dat klopt, maar ik zou eraan willen toevoegen dat veel mensen van de Agartha netwerken zijn geïntegreerd in de RM in de laatste 15 jaar. Er was een golf die begin deze eeuw is geïntegreerd, en er was een andere golf die is geïntegreerd in laat 2014.

Rob – Ik neem aan dat als u het heeft over geïntegreerd dat u bedoelt getraind in het proces van het zich bezig houden met deze vijandige krachten zo niet-gewelddadig als mogelijk?

COBRA – Het betekent dat zij zijn opgenomen in de RM gemeenschap. Het betekent dat zij officieel succesvol zijn omdat zij overeenkomen met hun frequentie en zij komen overeen met hun doel en visie, en ik zou zeggen, hun culturele blauwdruk.

Rob – Okay. Dus ik was wat aan het lezen op die Agartha website en het lijkt erop dat zij praten over iets waar wij een beetje over spraken voor deze show. Ik zou graag willen dat u wat nader ingaat op sommige van die andere groepen daar beneden, die ons zien als mensen – ze lieten het klinken alsof we bendes zijn met een houding tegen mensen, zoiets. Heerst dat erg? Zijn er veel van deze semi-ontwikkelde gemeenschappen die wellicht net iets verder zijn ontwikkeld en die op ons neerkijken? Is dat erg gebruikelijk daar beneden?

COBRA – Niet meer. Er waren misdaadsyndicaten die feitelijk voor de oppervlaktemaffia met de cabal werkten. Zij waren gemengd. Sommige ervan waren goed, sommige ervan waren slecht. Zij waren niet veel verder ontwikkeld dan de oppervlaktebevolking en er waren zekere groepen die zich losmaakten van de misdaadsyndicaatgroepen, omdat ze meer positief wilden zijn, maar nog steeds gemengd. Dus veel hiervan is geschoond. Sommige van deze mensen hebben zich aangesloten bij het Licht, sommige van deze mensen zijn feitelijk verwijderd van onder de oppervlakte van de planeet – geteleporteerd naar andere plaatsen, en sommige van hen hebben zich gevoegd bij de Confederatie, en een zekere kleine factie van hen moest naar de Centrale Zon.

Rob – Okay. Dat verduidelijkt het een beetje. Ik ga Corey Goode ET interviewen en ik heb onlangs geluisterd naar wat van zijn informatie om mijzelf voor te bereiden. Weet u, zoals ik eerder heb gezegd, ik denk dat hij oprecht is en ik geloof het. Ik denk niet dat hij iets heeft wat bedoeld is om ons te misleiden, maar hij lijkt te geven, en u heeft veel van zijn informatie bevestigd. Hij lijkt ons een duidelijk plaatje te hebben gegeven van de buitenaardse omgeving voor zover het de menselijke interactie betreft, en over het feit dat er verschillende groepen daarboven zijn geweest, en al dit soort zaken. Kunt u commentaar geven over de accuraatheid van het meeste van zijn informatie? Vanuit uw perspectief, niet als een finaal antwoord natuurlijk, maar van uw perspectief en vanuit uw informatie; is het meeste van zijn informatie betreffende de ruimtevloten en de afbakening van de verschillende groepen daarboven juist?

COBRA – Wat ik weet van mijn bronnen is dat hij werkelijk betrokken was in het geheime ruimteprogramma (SSP) en zijn beschrijving van hetgeen hij zag in de SSP is precies zoals dat wat er gebeurde, laten we zeggen, 10 jaar geleden. Dus er waren feitelijk verschillende facties van de SSP maar het is een willekeurige scheiding omdat deze facties in elkaar overlopen. Bijvoorbeeld, de zogenoemde bedrijvenfactie is verbonden met Solar Warden omdat dezelfde mensen vanaf de top de controle hebben, zoals ik eerder heb gezegd. Veel mensen waren in beide SSP’s gerekruteerd zonder te weten wat de werkelijke bedoeling van de top was. En er waren natuurlijk vele positieve cellen die vanaf de start in beide SSP’s waren geïnfiltreerd. Feitelijk is de Resistance Movement in staat geweest, zelfs voordat het onderdeel was van de RM, in de 70er jaren toen het de Organisatie heette, te infiltreren in een cel binnen het Solar Warden programma in 1976-1977. Ik zou zeggen dat het meeste van zijn beschrijving van het leven op de Lexus en de bases die op Mars waren bijzonder accuraat is.

Hij heeft feitelijk wat details losgelaten die hij nergens op het internet had kunnen vinden en zij zijn absoluut correct, omdat ik ze ook heb ontvangen van mijn bronnen, laten we zeggen zo’n 15 jaar geleden. En, echt, terwijl ik zijn artikel las kwamen er herinneringen naar boven van kleine details die ik 15 jaar geleden kende en vergeten was, dus dit was een goede synchroniciteit.

Ik kon geen informatie krijgen over zijn recente conferenties, buiten de Aarde conferenties, en ik zou heel blij zijn als hij meer informatie kon geven, meer als een bewijs daarvan. Maar ik zou zeggen dat zijn informatie in het algemeen zeer solide is en hij maakt nu veel mensen wakker over de realiteit dat er SSP’s waren.

Er was heel veel gaande en de situatie is veel meer complex dan de meeste mensen zich tot kort geleden voorstelden. Als de mensen in de war zijn omdat wat van mijn intel anders is dan dat van hem, zou ik simpelweg zeggen dat de situatie op deze planeet, in dit zonnestelsel, zeer complex is en niemand ziet het hele plaatje. Alles bij elkaar, wij allen tezamen kunnen het hele plaatje creëren.

Rob – Ik denk dat dit echt zo is. Ik denk op enig punt hier, duidelijk na de Event, het hele plaatje zal worden gepresenteerd aan ons op een veel helderder manier. Zou u kunnen bevestigen … Hij sprak over de zuidelijke ruimtekolonie daar, waar de mensen denken dat de Aarde is vernietigd door een nucleaire oorlog. Kunt u het bestaan van deze basis of dit type situatie op Mars bevestigen? Zijn er nog steeds bases van de ICC of de negatieve SSP of de negatieve buitenaardsen?

COBRA – Ik kan bevestigen dat er veel van dit soort bases waren, en ja, het is waar dat de mensen waren afgesneden van informatie van de Aarde en, ja, hen was verteld dat de Aardebevolking was vernietigd in een nucleaire oorlog. Dat is helemaal waar. Blijkens mijn informatie zijn deze bases bevrijd en geschoond. Wat is overgebleven zijn hele speciale SSP bases die zijn verbonden met de chimera groep en alleen deze bestaan nog. Er zijn er niet veel van, maar degenen die er zijn, zijn verbonden aan strangelet bommen en nog niet geschoond.

Rob – Okay. Dank u voor deze verduidelijking. Er is een ander ding waar sommige mensen vragen over hebben, met betrekking tot andere planeten is het duidelijk dat niet alle planeten zuurstof bevatten. Mij is dit verteld door Howard Venture die op de Maan was in de, ik denk dat het laat vijftiger jaren of begin zestiger jaren was, of misschien midden vijftiger jaren. Hij hield vol dat het heel heet is. Er is wat zuurstof. Natuurlijk hebben we genoeg beschrijvingen van Mars hier dat het is als op grote hoogte. Het is heet en tegelijkertijd koud met de hoogtefactor erbij. Kunt u hier iets over zeggen? Ik vraag mij af over de gas reus Jupiter. Hoe is het leven daar? Is er een fysieke laag die op Jupiter bestaat? Zouden er enig soort van positieve of negatieve fysieke bases op de planeet Jupiter zijn?

COBRA – Er zijn geen bases op Jupiter want Jupiter heeft geen solide oppervlakte. Er zijn feitelijk platforms en schepen die daar in de atmosfeer drijven ja. En er is iets als een plasma gelijkende aanwezigheid in de hoge atmosfeer van Jupiter, die niet precies fysiek is, maar ook niet geheel etherisch. Het is … er zijn plasma levensvormen die nogal verschillend zijn van wat wij hier op de planeet ervaren zoals je Licht zou definiëren. En, natuurlijk, is er etherisch en astraal leven op Jupiter en er is bacterieleven binnen enkele van Jupiter’s manen. En er zijn natuurlijk de fysieke bases van de Lichtkrachten op en vooral onder de oppervlakte van de 4 belangrijkste Jupiter satellieten, de Galilean satellieten.

Rob – Dank u. Dat komt overeen met wat Dr. Frank Bell mij vertelde. Hij zei dat er leven is, onecht leven, een andere type van bewustzijn. Hij gaf ook aan dat er leven is op de mentale laag daar, maar ik waardeer dat.

COBRA – Ja, natuurlijk.

Rob – Ik onderbrak u. Ik realiseerde mij niet dat u nog iets anders ging zeggen. Hebt u nog iets anders te zeggen over Jupiter?

COBRA – Ik wilde juist iets zeggen over IO, die veel vulkanische activiteit heeft. Het leven is een beetje in een andere vorm. Je hebt bepaalde bacteriën die kunnen overleven in hoge temperaturen in een sulferrijke omgeving. Als wetenschappers er een sonde naar toe zouden sturen zouden ze het vinden.

Rob – Okay. Ik zou ook willen weten of u iets kunt zeggen over Saturnus? Het wordt de wet van karma genoemd, of satan, of de tegenkracht. Het is een grote planeet en in de astrologie heeft hij veel invloed, en ik wil daar ook wat over praten. Kunt u zeggen wat voor soort leven bestaat op Saturnus?

COBRA – Het is een beetje hetzelfde want alle gasgiganten hebben blobberige levensvormen, want gasgiganten hebben de juiste omgeving voor deze plasma levensvormen om zich te vormen. Plasma levensvormen zijn als grote bellen, grote wolken van plasma, en zij hebben een grote elektrische ontlading nodig die wordt gevormd in de atmosferen van de gasgiganten die overleven. En, natuurlijk, enkele van de Saturnus manen hebben condities om leven te vormen, bacterieleven, en anderen hebben nog steeds een ondergrondse oceaan, en deze oceaan heeft in bepaalde diepten de juiste condities om bacterieleven te vormen. Ik weet niet zeker of er bases zijn op de verschillende manen van Saturnus. Er zijn bases van de Lichtkrachten en, helaas, er zijn bepaalde locaties die ik niet nader aanduidt in het Saturnus systeem die nog steeds enkele chimera bolwerken hebben, enkele implantatenstations.

Rob – Okay. Dank u. En enkele van de originele, spirituele contacten van de buitenaardsen van het zonnestelsel terug in de vijftiger jaren… Er zijn veel verschillende groepen waarvan ik voel dat zij geloofwaardig zijn die refereren aan een Saturnus tribunaal. Is daar een hogere dimensionale confederatie aanwezig op Saturnus of zouden zij het hebben gehad over de Maan, weet u er iets van? Ik heb het over de Saturnus tribunaals.

COBRA – Ja. (Dank u). Ik weet precies waar je het over hebt. De Galactische Confederatie heeft een aanwezigheid in alle belangrijke lichamen en rondom alle belangrijke lichamen in het zonnestelsel, inclusief Saturnus.

Rob – Okay. En is dit een fysieke aanwezigheid?

COBRA – Fysiek en niet fysiek, beiden.

Rob – Okay. Ik wil nu een beetje ingaan op wat andere vragen van de mensen. We zijn ongeveer halverwege in mijn persoonlijke vragen en we zullen terugkomen op enkele daarvan.

Een ander ding dat heel belangrijk voor mij is. Ik heb dit eerder aangegeven in ons vorige interview. Toen u had gemeld dat er wat reptillians waren en enkele holografische kloons die uit Syrië komen, toen ik hoorde dat dit gaande was, ik was ver weg van het internet maar toen ik er eindelijk bij kwam zag ik het absoluut en een onmiddellijke download dat daar chimera zijn – daar vindt wat plaats zoals sommige negatieve krachten Europa binnengaan, ongelukkigerwijs onder de vermomming als vluchtelingen.

Ik vroeg mij af met deze condities hier, met de serieuze situatie in Europa, het lijkt erop dat de cabal het beklemmender heeft gemaakt – de zaken nog wat erger gemaakt voor de mensen. Dit zou door de mensheid als een kans kunnen worden gebruikt om samen te komen en ondersteuning te geven aan deze – voor het grootste deel – 99,9% onschuldige mensen die op de vlucht zijn. Het breekt mijn hart.

Vrouwen en kinderen die weken aan het lopen zijn – omdat ze geen terroristen zijn, omdat ze meer leren, omdat ze vluchten voor de cabal restricties en worden vermoord en hun leven proberen te redden, en ze worden gezien als mensen die komen om dingen af te nemen van deze vreemdelingen, van hun financiële systeem, van de gemeenschapsinfrastructuur, en, ja, het zou een last leggen op de mensen, maar dit is echt, deze uitdaging. Bent u het met mij eens dat dit een gelegenheid is voor de mensheid om samen te komen in compassie, om de situatie te genezen, en zo ja, wat beveelt u aan naast meditatie, of wat suggesties die de wereldleiders uit dit interview kunnen halen om te helpen de humanitaire crisis die de wereld nu ziet te verlichten – wij als een planeet, als mensen voor onze broeders en zusters van Syrië?

COBRA – Het antwoord hangt af van tegen wie je het hebt. Als de het tegen de wereldleiders hebt; zij zijn zich heel goed bewust van wat de oorzaak van deze situatie is, en zij zouden dit heel gemakkelijk kunnen oplossen als zij dat wilden. Zij hebben heel veel intel. Zij hebben genoeg begrip van de situatie in Syrië, het zou makkelijk kunnen worden opgelost. Aan de mensenkant; natuurlijk, het overgrote deel van deze mensen zijn mensen die in een bepaalde situatie zijn geplaatst en zij hebben assistentie en ondersteuning nodig.

Sommige van hen zijn oorlogsvluchtelingen, en sommige van hen zijn economische migranten, maar hoe dan ook, deze mensen hebben assistentie nodig. En er is een zeker proces van balanceren nodig zodat alle tegenover elkaar staande delen zijn ondersteund. Mensen die hun landen ontvluchten, en mensen die deze vluchtelingen ontvangen, dus er is een balans nodig, een gezichtspunt, want er zijn altijd twee zijden van een munt.

Sommige van deze mensen zijn omgekocht om naar Europa te komen. Sommige van deze mensen gedragen zich niet netjes. Dus dit alles moet in overweging worden genomen, en de meditatie zoals we die hadden helpt om deze spanningen op te lossen, zodat de mensen rustiger reageren wanneer er spanning is die escaleert. Rusland is stappen aan het ondernemen.

Rob – Cobra, mijn vraag aan u is, u gaf aan dat de globale munt reset een beetje een misdirectie is. Het is werkelijk niet zo belangrijk bij de globale financiële meltdown. Corey Goode ET, niet dat ik hem hier te vaak naar voren wil brengen, maar hij heeft onlangs ook gesteld dat hij voelt dat een van de voornaamste bommen voor de mensheid is om werkelijk verandering te brengen, waarvan hij suggereerde dat een van de grote neerwaartse aspecten van het financiële systeem zou zijn een afbraak in het economische systeem, waardoor wij ons realiseren dat het een Ponzi schema is en dat we zijn gemanipuleerd door een centraal banken systeem.

Dit deel van uw oorspronkelijke informatie, die resoneerde met mijn innerlijke gids. De resonantie was een groot deel van mij om met u te gaan werken en de Event te begrijpen, want ik dacht, wat een briljante move. De beste manier om ieders aandacht te krijgen is door het financiële systeem. Aangezien het financiële systeem de belangrijkste bloedstroom voor de duistere macht is, dus voor mij was het logisch dat dit gaat gebeuren. Natuurlijk, iedereen op deze wereld is aan het worstelen, vooral de lichtwerkers, vooral deze onschuldige mensen. Ik gaf laatst $20 aan een moeder met kind die met een bordje op straat zaten. Ik voelde me echt beroerd. Dit was geen drugsverslaafde, die was niet iemand die een slaatje slaat uit het systeem. Ik kan zeggen dat dit een wanhopige moeder was door de blik in haar ogen.

Dit soort zaken neemt toe over de hele planeet, en het financiële systeem moet echt worden geheeld. Kunt u ons nogmaals, voor deze mensen die zoveel vragen stellen over de financiën elke maand en die zich zorgen maken over hun persoonlijke situatie, kunt u ons een beetje positieve hoop geven van voortgang van de Lichtkrachten en wat bedoeld is met het nieuwe financiële systeem.

COBRA – Ik heb dit al vaak gezegd. Na de reset van het financiële systeem zullen de mensen een deel van het geld krijgen van de globale onderpand rekeningen, want dit geld behoort aan de mensen. Ze zullen sommige fondsen rechtstreeks krijgen. Ze zullen fondsen krijgen voor investeringen in de infrastructuur, en de hele situatie zal veel, veel, veel beter zijn na de Event.

Vóór de Event verwacht ik geen grote verbeteringen en er zal een ongelooflijke …. in de markt zijn, maar de feitelijke financiële reset zal een heel plotselinge gebeurtenis zijn die plaats vindt op exact hetzelfde moment als de Event zelf.

Rob – Dank u zeer hiervoor. Ook, persoonlijk vanuit mijn perspectief, werkelijk, omdat de zo verwarrende issues met deze data dumps die plaats zullen vinden ten tijde van de openbaarmaking en de Event, na de Event, naar de media. Kunt u ons zeggen, heeft de Resistance Movement een helder en gedetailleerd educatie programma voor de mensen om het oude economische systeem te begrijpen? Wat bracht ons in deze positie en wat is de verwachting voor ons hoe het zich verhoudt tot het nieuwe financiële systeem als het plaatsvindt. Ik realiseer me dat dit nu niet volledig kan worden verteld omdat de cabal het spel dan zou kennen. Heeft u plannen in relatie hiermee? Is dat correct?

COBRA – Ja, natuurlijk, het educatie materiaal is klaar om te worden vrijgegeven ten tijde van de Event en daarna.

Rob – Okay, dank u. Natuurlijk hebben we de eeuwenoude vraag die gewoonlijk opkomt. Kunt u spreken over de etherische en lagere astrale velden in relatie tot de chimera? Vindt er verdergaande opschoning plaats op Aarde? Zitten we nog steeds in een behoorlijke vooruitgang van opschoning?

COBRA – Ja, er is opschoning van het grootste deel van de entiteiten die zijn verwijderd van de lagere astrale en etherische. Op de plasmalaag moet er nog steeds wat gebeuren, maar er wordt dagelijks vooruitgang gemaakt.

Rob – Okay. Ik heb een ongelooflijke hoeveelheid video’s bekeken met betrekking tot, natuurlijk, het weer. Dit was een ongeëvenaarde maand met weersomstandigheden zoals overstromingen in Spanje, Argentinië, Utah, Europa. Overal op de wereld vinden er enorme hoeveelheden overstromingen plaats die enorme schade toebrengen. Ik ben een beetje nieuwsgierig of u wat kunt zeggen over welk percentage een gevolg is van de natuurlijke verandering van de vibraties van de planeet en de purificatie van de elementalen, en die een noodzakelijk aspect zijn van de Aardereiniging, en welk deel gerelateerd kan worden aan de cabal. Als u kunt praten over dat percentage van natuurlijk versus cabal gecreëerde weersveranderingen in specifieke gebieden met betrekking tot de cabal invloed in het weer.

COBRA – Het grootste deel is het resultaat van de respons van de natuur op de toegenomen stroom van het galactische centrum en, feitelijk, zonder de assistentie van de Galactische Confederatie zouden we allang drastische cataclysmen hebben. Dus we zitten in een bufferzone. De galactische krachten helpen ons om de planeet stabiel te houden en na de Event zullen de weerssituaties beginnen te kalmeren omdat het bewustzijn op de planeet goed was, en dit zal de krachten van de natuur mogelijk maken, de etherische wezens die zich bezig houden met deze meer harmonieuze galactische energieën. Ik zou zeggen dat het massabewustzijn van de mensheid het weer beïnvloedt, niet alleen de cabal, maar de combinatie van de angsten en projecties van de mensheid beïnvloedt het weer, niet alleen de weertechnologie van de cabal.

Rob – Okay. We danken u zeer. Ik waardeer dit echt. Ik voelde hetzelfde ding, dat dit type weer komt. Ik vraag u of u de foto’s heeft gezien die zijn genomen op mijn zomerconferentie tijdens de slotceremonie? Het laat letterlijk een bijna blauwpurperen bol zien met wat stippen binnen in het centrum van de bol. Hebt u dit al gezien? (Nee) Ik zal ze aan u sturen voor ons volgende interview. Ik ben heel benieuwd of u hier iets over kunt zeggen.

Laten we teruggaan naar sommige van de vragen van de mensen. (Okay) Iemand wil wat weten over astrologie die overbodig zou worden. Was het een vals contract om ons gevangen te houden in de derde dimensie? Volgens Dr. Bell prikkelen de sterren, ze forceren niet, en het is in basis de wetenschap, de magnetische invloed, de planeten op de menselijke biologie die effect hebben op onze hormonen en onze endocriene klieren en chakra’s, en dat, als we volledig verlicht zijn en in toon met de bron, dat astrologie geen effect heeft. Fred zegt dat de mens zijn eigen bestemming kan maken – de gemiddelde persoon verstrikt in menselijk leven. De planeten hebben effecten en kunnen onze gevoelens en bewustzijn beïnvloeden. Kunt u iets zeggen over astrologie en zijn validiteit of overbodigheid op dit moment van de tijd?

COBRA – In basis heb ik deze vraag al beantwoord, maar ik wil eraan toevoegen dat astrologie op een planetaire schaal een heel behulpzaam middel kan zijn dat we kunnen gebruiken bij het verdere planetaire bevrijdingsproces, want planeten hebben energievelden en deze energievelden creëren interferentiepatronen, en deze interferentiepatronen beïnvloeden de planetaire situatie behoorlijk. En als we door de golf van deze interferentiepatronen gaan kunnen we de situatie verbeteren. We kunnen het proces versnellen in de richting van de Event.

Rob – Okay. Dank u. Iemand heeft hier een vraag en ik test u echt niet. Het is een goede vraag. Ik vind het wel interessant. Het zegt dat er veel waren, ik weet niet hoeveel miljarden u zei, van zielen die in de hinderlaag binnen de sluier zitten, 26.000 jaar geleden. U zei dat de archons de zielen controleren die incarneren. Waarom hebben zij niet gewoon voorkomen dat 144.000 zielen Orders van de Ster kwamen? Wat was het 12.000 jaar geleden van de Sirius groep? Begrijpt u de vraag?

COBRA – Ja. De archons hebben geen volledige controle over de incarnatiecyclus. Ze hebben, zou ik zeggen, 80% controle. Want, als zij volledige controle zouden hebben, zou er geen manier zijn om aan de matrix te ontsnappen en er zou geen manier zijn om de planeet te bevrijden.

Rob – Dat heeft het snel en makkelijk beantwoord. U gaf aan dat er een opgaand en neergaand aspect van de ziel is. Zielen beginnen, zoals Omnec Onec aangaf, vanuit oersoep en evolueren opwaarts in menselijk bewustzijn. En, natuurlijk, we hebben een hoger type van zielsbewustzijn dat naar beneden komt in dingen. Hoe kunnen we het verschil zien van welke persoon is welk type ziel?

COBRA – Al diegenen die zijn afgedaald vanuit hogere rijken zullen een zekere herinnering hebben van deze verbinding, die heel natuurlijk voor hen is, en deze zielen die geëvolueerd zijn vanuit de materie hebben die herinnering niet. Voor hen is het feitelijk het voor de eerste keer uit de berg klimmen.

Rob – Okay. U zei, ik weet niet zeker of u dat zei, dat het duister, de primaire anomalie, voor ons geen enkel nut heeft, dus dit hele experiment met duister heeft geen toegevoegde waarde voor ons. Helemaal niets. Zegt Cobra dat we het hadden kunnen ervaren zonder het rechtstreeks te ervaren? De vraag is, neem ik aan, de willekeurige anomalie heeft echt geen nut. Zou het voor ons mogelijk zijn geweest om het gewoon te weten zonder het te ervaren?

COBRA – Het is niet mogelijk om de primaire anomalie om te zetten zonder het direct te ervaren want je kunt iets niet begrijpen als je het niet hebt ervaren.

Rob – Okay. De andere vraag hier waarvan ik dacht dat het heel interessant is. Waarom is het menselijke ras zo belangrijk met betrekking tot profetie en ascentiegerelateerde modellen van het universum als een geheel? Zijn er andere rassen die onze hulp nodig hebben om hun evolutie als een geheel te bevorderen?

COBRA – Het is niet het menselijke ras dat zo belangrijk is. Het is meer dat deze planeet belangrijk is omdat deze het laatste bolwerk is, en als deze planeet is bevrijd is de oorlog voorbij.

Rob – Okay. Er wordt veel gesproken in verschillende aspecten – zelfs binnen de goedwillende positieve spirituele buitenaardse contacten die we hebben – dat er een zeker type van oogsten lijkt te zijn. Kunt u dit uitleggen? Is dit de juiste term? Betekent dit dat veel verschillende groepen teruggaan waar ze vandaag komen? Wat is de term oogsten – de archon reptillian netwerkbeschrijving? Kunt u iets zeggen over oogsten?

COBRA – Sommige channeling bronnen gebruiken deze term om ascentie te beschrijven en andere bronnen gebruiken deze term om het stelen van de zielsenergie door de archons te beschrijven. Dus het is een beladen term, zou ik zeggen.

Rob – Okay. Dat is een goede, neem ik aan. Wel, feitelijk wil ik eerst een andere vragen. Ik denk dat dit belangrijker is. We komen aan het eind van onze tijd. De vraag is: wat is de situatie met politiek in ruimte en andere wezens? Is er vrede en eenheid binnen elk ras? De Bron zou het makkelijker hebben om te verbinden met wezens die niet op Aarde zijn. Dus ik denk dat de rest van het universum redelijk goed gebalanceerd is. Klopt dit?

COBRA – Okay. De rest van het universum leeft in vrede en harmonie simpelweg omdat wezens in het universum een reflectie zijn van de zee van universele Liefde. Deze connectie is kunstmatig doorgesneden met implantaten in deze sector van het universum miljoenen jaren geleden, en de laatste overblijfselen van deze factor zijn de planeet Aarde en voor een heel klein deel het universum.

Rob – Ik ga hier een laatste vraag stellen. Ik breng het terug op de Aarde om het zo te zeggen. Kunt u iets zeggen over wat er nu gaande is met die Iran nucleaire overeenkomst? Ik weet dat het gewoon een politieke bedekking is, maar het lijkt erop dat ze het nogal opblazen en misleiden. Ziet u dit als een volledige cabal misleiding – deze Iran nucleaire overeenkomst – gewoon meer angst aanjagen?

COBRA – Ja, precies.

Rob – Ik neem aan, ik heb nog een vraag waar ik op in wil gaan. Ik neem aan dat het gaat om met betrekking hiermee, natuurlijk. We komen hier heel dichtbij de 28e. Dingen gaan veranderen. Iemand postte in Etheric Liberation, een van mijn favoriete rechtstreekse stem channel communicatoren. Ik weet dat u net als ik bent waar het gaat om channelers. Ik bekijk ze als een moordverdachte. Maar Kosmisch Bewustzijn die de bron is van deze boodschap is een die ik altijd heb gerespecteerd. Ik las deze boodschap en er waren drie verschillende menselijke instrumenten voor deze zelfde bron van informatie, en ik vond het voor het grootste deel bijzonder accuraat.

Ik las informatie van Kosmisch Bewustzijn met betrekking tot klonen in 1979 en reptillians. Het was behoorlijk gevaarlijk voor de channels op dat moment, wiens naam Paul Shockley was. Ik ben vergeten wie de tweede was, maar de derde, Kosmisch Bewustzijn, is Will Berlinghof en zijn groep kwam net naar voren en zei dat deze tijd vooral een opbouw zal laten zien van de cabal’s onthulling van hun werkelijke NWO (New World Order) plan. Zij gaven aan dat de visite van de paus goedwillend moet lijken te zijn om te proberen ons allemaal samen te brengen …. onder een NWO agenda. Ik ben het daarmee eens en zeg dat het een soort NWO plot is. Ze kunnen komen met carbon belasting en onze verantwoordelijkheid en imponeren met dit type van elite staat van beleg waar alleen de rijken het zich kunnen veroorloven om hoge technologie te gebruiken die verontreinigt, en ze zullen er een schaal op zetten. We weten dat het ze niet zal lukken, maar dit bewustzijn gaf aan dat deze toename in het vibrationele raam meer iets zal zijn als, laten we het noemen, een cabal gerelateerde ontmaskering van hun programma. Bent u het daarmee eens?

COBRA – Okay. Wat er ook zal gebeuren in de komende paar dagen, het zal geen drastische impact hebben op de planetaire situatie, dus wat voor toespraken er ook zullen zijn, wat deze situaties zijn, ze zijn tijdelijk en ze zullen niet de bestemming van deze planeet veranderen.

Rob – Wel, dank u heel erg Cobra. Dat is een goede einduitspraak. Ik heb er echt vertrouwen in. Ik voel dat de dingen nog wat slechter zullen worden op onze tektonische plaat bewegingen. Ik weet dat de galactics een massale vernietiging voorkomen zoals u al zo vaak heeft gezegd. Ik denk dat als we letterlijk de storm kunnen weerstaan en onze vibraties verhogen, dat we het een stuk makkelijker zullen maken. Klopt dat?

COBRA – Ja.

Rob – Cobra, heeft u nog een laatste boodschap voor de mensen – enkele woorden van hoop of komende informatie waar ze naar uit kunnen kijken met betrekking tot de overwinning van het Licht?

COBRA – Ja, feitelijk, ik zal het zo zeggen: de laatste dagen van september zullen energetisch behoorlijk intens zijn en ik wil iedereen vragen om niet geprovoceerd te raken. Blijf in je centrum en na al deze gedachtevormen van drastische cataclysmen en asteroïden en NWO zijn aan het verzamelen, want er zal niets gebeuren, dit zal ruimte maken voor een frisse start, en ik zal behoorlijk wat intel vrijgeven na het eind van deze maand.

Rob – Wel, dat is werkelijk opwindend Cobra. Nogmaals dank. Mijn excuses voor de technische problemen hier. Het was weer een genoegen en we doen het weer de volgende maand. Dank u zozeer Cobra.

COBRA – Dank u en overwinning voor het Licht.

Oorspronkelijke bron: http://thepromiserevealed.com/2015-sept-23-q-a-with-cobra/

Vertaling: Veronica

Bron: https://eventnl.wordpress.com/2015/10/01/interview-met-cobra-23-september-2015-door-rob-potter/