‘Verslag van de Oude Aarde Break-Away-Civilisatie Onderaardse RaadsVergadering & SSP Alliantie…’door Corey Goode / GoodETxSG, 23 september 2015

‘Verslag van de Oude Aarde Break-Away-Civilisatie Onderaardse RaadsVergadering & SSP Alliantie, Deel I – “De Honeycomb Aarde” – Vergaderingen van 3 en 4 september 2015…’ door Corey Goode / GoodETxSG, 23 september 2015

Deel 1.1

Gezien de lengte van dit verhaal, zal ik de tekst in delen vertalen en plaatsen.

Tussen haakjes staan eventuele verklaringen vermeldt.

Vandaag deel 1.1…

Het bestaan ​​van een geheim ruimte(vaart) programma is voor meer dan 75 jaar angstvallig en zorgvuldig verborgen voor het Amerikaanse publiek, en de wereld in het algemeen.

Zoals u weet, als u deze site hebt gelezen of onze wekelijkse Cosmic Disclosure serie op Gaiam TV hebt bekeken, ben ik opgegroeid in een wereld die zo ver buiten de grenzen van de verbeelding van de meeste mensen ligt dat ze onmiddellijk mijn ervaringen als fictie zouden afschrijven.

De meeste UFO-enthousiastelingen geloven dat de Amerikaanse regering haar kennis heeft verworven door het werken aan ET ruimtevaartuig van de Roswell crash van 1947 – bijna 70 jaar geleden. Velen geloven ook dat dit vaartuig met succes werd “nagebouwd” (reverse engineered), waardoor ze de mogelijkheid kregen om moeiteloos door ons zonnestelsel te reizen – en daarbuiten.

Zelfs met de primitieve raket technologie van de zestiger jaren (1960), waren we in staat om mensen naar de maan te sturen, het schip daar te laten landen en rovers / buggy’s over het oppervlak te laten rijden.

Echter, mensen stuiten nog steeds op een ernstige mentale wegversperring bij het zich kunnen voor te stellen dat onze eigen nagemaakte vaartuigen naar de maan, Mars en elders werden gevlogen, en werden gebruikt om bases te bouwen van lokale materialen.

Is het mogelijk dat een geheim ruimtevaartprogramma had kunnen bestaan ​​zonder dat wij er van weten? Absoluut.

Het Manhattan Project ontwikkelde de atoombom. Het project heeft zo’n zeven jaar geduurd, en had meer dan 120.000 mensen in dienst, ingelijfd bij meerdere geheime diensten over de hele Verenigde Staten, en de eigen medewerkers wisten nauwelijks waar ze mee bezig waren, totdat de bommen ontploften.

Denk eraan: geen enkele persoon in het Manhattan Project piepte toen. Niemand. Nooit. De straf voor het zich uit te spreken was angstaanjagend genoeg om een ​​volledige naleving van het verbod te waarborgen. Daarom is het absoluut mogelijk dat een nog meer geavanceerd programma had kunnen worden gegenereerd, op een veel grotere schaal, dat zelfs nu nog bestaat ​​tot op de dag van vandaag, zonder enig publiek besef.

Ik kan jullie verzekeren: het Secret Space Program (SSP – Geheim Ruimtevaart Programma) is absoluut een feit. De bases er zijn. Ze zijn enorm in omvang, reikwijdte en technologie. Onze planeet brokkelt nu af in een grote neerslachtigheid (Greater Depression), omdat het grootste deel van onze rijkdom is overgeheveld om deze uitgestrekte, interplanetaire infrastructuur te bouwen.

Heeft het NASA echt 209 miljard dollar gekost om de Space Shuttle een paar keer per jaar te lanceren? Nee. Hebben de Stealth-bommenwerpers echt 2 miljard dollar per stuk gekost om te bouwen? Nee. Heeft het Pentagon echt een “verlies” van 2,1 biljoen dollar geleden, zoals Donald Rumsfeld de dag voor 9/11 aankondigde? Nee. (2 miljard is een 2 met negen nullen, 2 biljoen is een 2 met twaalf nullen).

Door de ramen en transparante panelen van geavanceerde ruimtevaartuigen heb ik de grote, glinsterende faciliteiten met mijn eigen ogen gezien die met ons geld zijn gebouwd. Ik ben geland met zo’n vaartuig en heb door die bases gelopen. Ik heb de mensen die er wonen en werken ontmoet. Ik heb hun gezichten gezien en heb hen gesproken zoals ik je nu zou kunnen spreken.

Er zijn miljoenen andere mensen, die oorspronkelijk hier op Aarde zijn geboren, en die mijn ervaringen deelden. Helaas, bijna geen enkele van hen heeft zich tot nu toe uitgesproken – omdat de dreiging van als je dit zou doen heel gemakkelijk je dood kan betekenen, en het is bijna onmogelijk om naar de aarde terug te keren als je eenmaal deze wereld hebt betreden.

Velen zijn deel van deze wereld geweest alleen om te worden “leeg gepland” (blanc slated), hebben monitor herinneringen geïmplanteerd gekregen en zijn vervolgens teruggebracht om dit uit te leven in plaats van het alledaagse leven. Sommige mensen die van deze geweldige herinneringen en ervaringen zijn beroofd zijn enkele van de sterkste sceptici van deze onderwerpen.

We ontdekten al snel dat ons eigen zonnestelsel letterlijk wemelt van intelligente beschavingen – afkomstig uit verschillende delen van het universum. Sommigen van hen zijn zeer welwillend, sommigen zijn zeer negatief en anderen zijn gewoon op bezoek, zonder echt een kant te kiezen.

De reden waarom zoveel verschillende soorten UFO’s zijn waargenomen is dat er heel veel verschillende culturen zijn die in ons luchtruim opereren – en die over een enorme diversiteit aan technologieën beschikken.

De SSP (het Geheime Ruimtevaart Programma) is al een bepaalde tijd eigendom van en wordt gecontroleerd door een zeer donker aspect van onze planeet – een intergenerationele cult (sekte) die tenminste tot het Romeinse Rijk teruggaat. Door velen worden deze “Geheime Aarde Regering Syndicaten” de Illuminati of Cabal genoemd (de geheime syndicaten die de werkelijke regering, overheid of bestuur van de aarde vormen).

Hun belangrijkste business is het bouwen van hyper-geavanceerde technologie – en ze zijn daar heel goed in geworden. Zo onmogelijk als dit ook mag lijken, ik kreeg te horen dat ze zijn nu bezig zijn met de reguliere handel met meer dan 900 verschillende intelligente beschavingen.

Als iemand opduikt die iets nieuwer en beter materiaal heeft dan de oude spullen, zullen ze snel een manier vinden om het te achterhalen en de massa-productie ervan verwerven – ongeacht hoe onethisch of brutaal de methoden die daarvoor nodig blijken te zijn.

Aangezien deze geheime aarde regering syndicaten zeer negatieve spirituele overtuigingen hebben, eindigden ze in een bondgenootschap met de meest kwaadaardige en krachtigste ET groep van allen – een confederatie van reptielachtige menselijke rassen die gezamenlijk bekend staan als de Draco.

Het is een triest maar werkelijk feit dat de overgrote meerderheid van degenen die tot de SSP zijn toegetreden hebben deelgenomen aan wrede en angstaanjagende situaties die bedoeld zijn om ervoor te zorgen dat ze nooit kunnen ontsnappen, en zich nooit zullen uitspreken, zelfs als ze konden wegkomen. Persoonlijk werd ik in vele situaties gedwongen die erg traumatisch waren en voor altijd mijn perspectief op de werkelijkheid hebben veranderd.

Enkele jaren geleden werd er binnen deze groep een alliantie gevormd om vrede en vrijheid op onze planeet te herstellen, en de prachtige technologieën die tegen gehouden worden weer vrij te geven – maar ze worden geconfronteerd met torenhoge hindernissen.

Al vele jaren overstelpen films uit Hollywood, die door dezelfde zakelijke belangen worden gefinancierd, ons film na film met een “buitenaardse invasie”. Al deze bezoekers worden afgeschilderd als brutale, angstaanjagende schurken die ten koste van alles vernietigd moeten worden.

Deze films zijn bedoeld om ons collectieve bewustzijn vol te zaaien met angst en terreur – een xenofobische haat ten opzichte van alle anderen dan onze eigen intelligente beschavingen.

Het plan was om ons uiteindelijk in een massale “Alien 9/11” te brengen, met een enorme armada van nagemaakte ruimteschepen. In dit geval kunnen ze elk gebied of land dat tegen hen is wegvagen als ze dat zouden willen – finaal weg. De feniks die ze hoopten uit deze as te laten opstijgen zou een wereldwijde “Nieuwe Wereldorde” (New World Order) zijn om deze zogenaamde ‘buitenaardse’ dreiging te bestrijden.

Natuurlijk zouden ze de hele zaak zelf in eigen hand hebben en beheersen. Dat was het plan. Echter, ze beseften niet dat welwillende ET beschavingen ze aan een zeer strakke lijn hield, en het zou ze nooit worden toegestaan ​​om met deze plannen door te gaan.

Een gigantische bol (Sphere) ter grootte van Neptunus bracht in de tachtiger jaren (1980) een bezoek aan de buitenste planeten van ons zonnestelsel. Het werd geconfronteerd met onze mensen die hen gevraagd hebben te vertrekken, wat het vrijwillig deed. Veel meer bollen begonnen te verschijnen in de late negentiger jaren (1990) tot in de vroege jaren van 2000.

Vervolgens kwamen in ongeveer het jaar 2012 meer dan 100 spheres (bollen / sferen) aan. Deze bollen waren van kolossale omvang – in drie grootteklassen die in omtrek ongeveer overeenkomen met de Maan, Neptunus en Jupiter.

De wezens die in verband staan met deze bollen zijn zeer geavanceerd en op een hoog niveau. Ze hebben geen technologie nodig om door het hele universum te reizen of een van hun doelen te bereiken. Zelfs voor de meest geavanceerde buitenaardsen die met onze SSP in contact staan, zijn deze nieuwe mensen op een heel ander niveau – en veel geavanceerder.

De SSP geloofde dat de welwillende buitenaardsen waren gebonden door een “Eerste Richtlijn” (Prime Directive) die hen dwong zich niet (met ons) te bemoeien. Vele jaren lang was dat werkelijkheid. Naar blijkt was de Eerste Richtlijn altijd voor onze eigen bescherming bedoeld – zodat negatieve groepen nooit in staat zouden zijn om onze planeet volledig te veroveren en omver te werpen.

David Wilcock werkte sinds het midden van de jaren negentig er aan om de kennis over de grotere realiteit waarin we leven te verspreiden, en kwam langs deze weg in contact met een groot aantal insiders op een hoog niveau met een verrassend grondige kennis van deze gesystematiseerde onderwerpen.

Nadat ik begon met de openbaarmaking van mijn kennis aan hem, en het leggen van talloze verbindingen met enkele andere insiders die hem verteld waren, leidde een wilde achtbaan van onvoorziene gebeurtenissen me tot het naar buiten komen en het onthullen van mijn ware naam en identiteit aan de wereld – dit op grote kosten voor mezelf.

Slechts een paar maanden nadat dit was gebeurd, hebben de wezens van deze bollen met de SSP contact opgenomen en vroegen naar me bij mijn naam. Ik had vele jaren lang niet voor hen gewerkt en dit was de meest diepgaande levensveranderende gebeurtenis die ik ooit heb meegemaakt sinds ik voor het eerst door de Blue Avians werd benaderd, iets meer dan 4 vier jaar eerder.

Protocol en papierwerk werd aan de kant gegooid toen ik terug werd gebracht naar een wereld waar ik alleen zelden, kortstondig contact mee had gehad sinds de jaren 1980.

Plotseling werd ik gevraagd om namens deze wezens als hun afgevaardigde te spreken – de Sphere Alliance – (Sphere Alliantie). Dit omvatte het spreken met de SSP, evenals een groep van meer dan 40 verschillende intelligente beschavingen, bekend als de Super-Federatie, die al duizenden en duizenden jarenlang zo’n 22 verschillende genetische programma’s voorloopt op de mensheid (van de Aarde).

Blue Avian

Nogmaals … Ik begrijp dat dit verhaal erg vergezocht lijkt. Maar laat mij jullie eraan herinneren dat ik door het naar buiten te komen alles had te verliezen – met inbegrip van een zescijferig jaarsalaris – en niets te winnen.

De baan bij Gaiam TV betaalt niet genoeg om mijn gezin te onderhouden. Het is nog maar door jullie gewetensvolle donaties waardoor ik in staat ben dit alles te blijven doen.

De mensen in de SSP Alliance had een teamlid die we Lt. Col. Gonzales noemen, die zo’n vier jaar lang met de Sphere Alliance in contact was geweest ​​ – ongeveer dezelfde tijd als ik was geweest.

Gonzales was de keuze van de SSP als afgevaardigde. Ik was een buitenstaander – iemand die er geweest is (has-been), maar die de training en expertise miste om in een dergelijke rol te worden gebracht. Dat was hun gevoel. Als gevolg daarvan werd ik belachelijk gemaakt en geïntimideerd toen ik terug naar hun wereld werd gebracht .

Spanningen liepen op toen ze bleven zoeken naar fouten en mij als onwaardig zagen voor de rol die ik kreeg. Ik veronderstel dat het de menselijke natuur is om naar karakter gebreken in anderen te zoeken, vooral als ze een bepaalde positie van gezag hebben gekregen – of ze die baan wilden of niet.

Om volledig de achtergrond van al mijn ervaringen te begrijpen, is het noodzakelijk om de vorige artikelen op deze site [http://spherebeingalliance.com/] te lezen en / of de Cosmic Disclosure serie te bekijken.

In de afgelopen weken bevond ik mezelf in een lastige positie nadat ik een aantal vergaderingen met de SSP Alliance Raad had, die erg verhit werden en persoonlijk.

Ze vertelden me, plompverloren, dat ze niet willen dat ik bij toekomstige delegatievergaderingen betrokken zou worden – en dat Gonzales had bewezen als diplomaat veel meer bedreven te zijn dan ik dat had.

Bovendien, had ik een aantal leden van de Super Federatie geïrriteerd door over een aantal van hen gedetailleerde informatie te verstrekken op onze meest recente Gaiam TV opname van Cosmic Disclosure, die nog niet eens was uitgezonden. Het was vrij duidelijk dat ze probeerden om me uit de positie te wringen waar ik in zat, en Gonzales mijn plaats in zou nemen.

Onlangs heeft de Sphere Being Alliantie aangegeven dat zij de SSP Alliantie Raad en de verzoeken van de Super Federatie Raad dat ik vervangen zou worden niet zullen honoreren. Dit leidde tot een ontmoeting met explosieve spanning waar ik echt mijn kalmte verloor, net als zij. Er was geschreeuw, agressie en vloeken. Ik ben hen op geen enkele wijze spiritueel superieur, en dit is net zo stressvol geweest voor mij als het voor hen was.

Na deze eerste explosieve bijeenkomst hadden we een paar vergaderingen waar dingen werden recht gezet, en waar we onderling excuses uitwisselden. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde – het bevrijden van de mensheid, en ons hele zonnestelsel, van de regel(s) van deze corrupte geheime aarde regering syndicaten en de zeer slechte groepen die hen hebben beheerst.

Als groep, heeft de SSP nu op een meer constructieve manier ideeën gedeeld en begeleiding gegeven bij het helpen om mijn eigen toekomst vorm te geven, maar ook dat van de mensheid als geheel. Ik ben gewoon de eerste van vele insiders die naar buiten zullen gaan komen om de volledige reikwijdte van wat zo lang aan de gang is te openbaren.

Zoals ik al eerder heb gezegd, houdt de NSA een enorme schat aan SSP documenten achter voor chantage doeleinden. Snowden (Edward Snowden) legde al deze gegevens in zijn epische hack vast. De encryptie (versleuteling van de codes) is pas zeer recent gebroken.

Zodra het publiek op de hoogte is en boos genoeg om de waarheid te horen, zoals in de nasleep van een zeer verontrustende economische ineenstorting, zal deze documentatie in een grote data dump worden uitgebracht. En het zal de werkelijkheid zoals wij die kennen in een tijdsbestek van enkele dagen volkomen transformeren.

De AD of “Na de Onthulling” (After Disclosure) samenleving zal zo radicaal anders zijn, dat elke film, elke tv-show, elke blog, elke YouTube-video, elk boek, elk artikel, alles van voor het gebeuren zal worden gezien als een antieke, schilderachtige zwart-witte stomme film met een krassende, op en neer springend piano soundtrack.

We zullen ons de ontzagwekkende omvang van misleiding realiseren die geen honderden, maar letterlijk duizenden jaren tegen ons werkte. Het zal een tijd worden van verdriet en genezing als we worden gedwongen om de waarheid van ons verleden te aanvaarden, en onze aandacht gaan richten op het co-creëren van een veel grotere en betere toekomst.

In dezelfde bijeenkomsten, kwam ik erachter dat Gonzales zonder mijn medeweten een paar Super Federatie conferenties had bijgewoond. Hij had ook deelgenomen aan een nieuw opgerichte Raad van Oude Aarde Break-Away-Civilisaties of beschavingen (Ancient Earth Break-Away-Civilization).

Ik was op de hoogte dat in ons verre verleden ontwikkelde beschavingen zijn gekomen en weer vertrokken van het oppervlak van de Aarde. Ze gebruikten hun eigen geavanceerde technologie om grote holten in de aarde te vormen met alle gemakken van thuis. Dit voorzag hen van een beschermende barrière tegen welke vijand dan ook, zowel natuurlijke als buitenaards, die hen op het oppervlak bedreigde – waaronder catastrofale natuurrampen.

In mijn tijd bij de SSP, had ik toegang tot de “smart-glas pads”die vergelijkbaar zijn met een iPad, die enkele van de beschavingen onthulden die wonen en strijden in de aarde. Sommigen van hen waren meer mensachtig en vertrouwd, terwijl sommige anderen reptielachtig waren. Een bepaald gemeen ras werd de Raptors genoemd, die afschuwelijke reptielachtige kenmerken had, evenals een magere pluim veren die over hun rug rent.

Deze Oude Aarde Raad (Acient Earth Council) bestond, ter vergelijking, uit meer mensachtige groepen. Zij kenden andere strijdende partijen, maar werkten niet met hen samen. De mensachtige groepen besloten uit noodzaak om hun verschillen met elkaar bij te leggen na een toename van de conflicten met diverse andere ondergrondse groepen.

Er werd mij verteld dat ik de vergaderingen met deze Oude Aarde Raad in de nabije toekomst zou gaan bijwonen. Dit wondt mij zeer op en ïntrigeerde mijn nieuwsgierigheid. Tegelijkertijd, hebben deze bijeenkomsten me oog in oog met zeer negatieve groepen gebracht, waaronder de Draco “White Royal” (Witte Koninklijken), dus ik heb toch altijd een bepaald gevoel van angst wanneer ik word geconfronteerd met dit soort nieuwe ervaringen.

Niet lang nadat ik erachter kwam dat ik deze onvoorziene nieuwe groep zou ontmoeten, werd er contact met mij opgenomen en kreeg ik een datum en tijd wanneer het zou plaatsvinden. Ik had geen andere informatie over de groepen die ik zou ontmoeten of wat ik kon verwachten, waaraan ik wel gewend was dat die werden gegeven.

Wordt vervolgd…

Bron: http://spherebeingalliance.com/blog/ancient-earth-break-away-civilization-subterranean-council-meeting-ssp-alliance-debrief-part-1.html

Vertaling: FrankW zielsvreugde@live.nl