Afbeelding van een Blue Avian & Informatie over de komende Updates… door Corey Goode / GoodETxSG, 23 juli 2015

Afbeelding van een Blue Avian & Informatie over de komende Updates… door Corey Goode / GoodETxSG, 23 juli 2015

image

Meest recente afbeelding van de “Blue Avian’ gemaakt voor de Cosmic Disclosure Show.

Omdat mensen screen shots nemen van het RAW-beeld van de Gaiam TV “Cosmic Disclosure” video, plaats ik hierbij het meest up to date afbeelding.

Er kan op worden ingezoomd om gebieden van de Blue Avian van dichtbij te bekijken. Er is meer werk nodig en dit is niet de definitieve versie. De “ogen” zijn niet helemaal perfect, ze zijn te roodbruin en hebben nog niet de juiste uitstraling als hen. Dat zal allemaal worden gecorrigeerd zodra de kunstenaar terug in het land is. Een uiteindelijke afbeelding zal op een latere datum worden gepresenteerd.

Ik ben deze week klaar met de video shoot op Gaiam en heb al mijn eerste ontmoeting gepland met de SSP Alliantie Raad sinds de enorme ruzie die we daar hadden. Ik ben  door Gonzales benaderd en kreeg de tijd van de ontmoeting. Ik zal ook een ontmoeting met Raw-Teir-Eir hebben.

Zodra ik weer thuis ben en de tijd heb gehad om een ​​beetje te ontspannen heb gehad, moet ik nog een update / artikel over deze vergaderingen en incidenten schrijven en zal ik ook een update geven over wat er in deze nieuwe ronde van vergaderingen gebeurt.

Stay tuned voor meer updates. In de tussentijd hoop ik dat je hebt genoten van de video’s op Gaiam TV. Ik was erg zenuwachtig de eerste paar afleveringen, maar ik ben nu na een korte tijd al gewend aan het spreken over deze onderwerpen in de nieuwe omgeving met een crew en meerdere camera’s.

Bedankt voor alle morele steun,
Corey / GoodETxSG

Bron:  http://spherebeingalliance.com/blog/blue-avian-image-information-about-upcoming-updates.html

Vertaling:  FrankW  zielsvreugde@live.nl