Sphere-Being Alliance: ‘Joint SSP, Sphere Alliance & ICC Leiderschaps Conferentie & Tour door de Mars Kolonie op 20 juni 2015…’ door Corey / GoodETxSG, 22 juni 2015

Sphere-Being Alliance: ‘Joint SSP, Sphere Alliance & ICC Leiderschaps Conferentie & Tour door de Mars Kolonie op 20 juni 2015…’ door Corey / GoodETxSG, 22 juni 2015

image

(Vertaling nog in bewerking)

Verslag van de ICC Mars Kolonie Conferentie van 20 juni 2015

Ik werd wakker iets na 3:00 uur zaterdagnacht de 20e en was een beetje ongerust over deze conferentie. Ik had de vorige dag doorgebracht in het zwembad met mijn vrouw en twee kinderen en was behoorlijk weggevaagd uit een van de weinige zonnige dagen we in Noord Texas dit seizoen hebben gehad. Ik was nogal door de zon verbrand waardoor zelfs mijn hoofdhuid pijnlijk was. Ik was op de hoogte van de vorige middag dat de uiteindelijke onderhandelingen over de gezamenlijke SSP Alliance, Sphere Alliance en ICC Leadership Conference was voltooid en de normale pick-up methode tijdens een tijdvenster 3:30-04:00 de volgende ochtend verwachten.

Ik wist dat dit zou gaan om een interessante en mogelijk lange conferentie en zo moe van de activiteiten van die dag heb ik besloten om te gaan naar bed goed en vroeg. Ik draaide in een beetje na 19:00 toen het nog steeds buiten was daglicht en was al snel in slaap. Ik werd wakker om 11:30 en dacht dat het was veel later, deze bijeenkomst was heel veel aan mijn hoofd en het feit dat het zou gaan worden op een Mars Kolonie onder de controle van het ICC had mijn gedachten draaien non-stop.

Ik was eindelijk in staat om terug te slapen rond 00:20. Ik werd wakker weer een beetje na 03:00 en besloten om te gaan naar de keuken om een ​​drankje te krijgen voordat ik veranderd en kreeg klaar voor mijn kleine blauwe / indigo orb vriend om zip door de muur van mijn slaapkamer. Ik had net nauwelijks maakte het in de woonkamer toen de kleine orb besloten om dingen door elkaar halen en rits in de ruimte door de gesloten patio deur. Ik besloot dat ik geen tijd om terug naar mijn kamer te gaan en te veranderen en terug te komen, zodat ik op de “Flip-Flips” (soort slijtage Sandal Voet) dat ik de dag ervoor had gedragen naar het zwembad had en gaf de orb het signaal dat ik klaar om te worden vervoerd was.

Voordat ik het wist stond ik in de vertrouwde kamer die ik meestal in de VIP-ruimte van de conferentie word vervoerd naar LOC . Ik droeg een korte broek, een t-shirt en de loszittende flip flops en helemaal niet op zoek voorbereid op een diplomatieke excursie naar een Mars-faciliteit. Een van de LOC personeel kwam in de kamer en vroeg me of er was alles wat ik nodig had. Ik vroeg om iets te dragen en een aantal boot’s, vroeg hij mijn maat en verliet de kamer. Binnen ongeveer 10 minuten keerde hij terug met een lichtblauwe sprong pak met de SSP Alliance Mission Patch op de linker schouder met de plaatsen voor een eenheid en de naam patch leeg gelaten (velcro patch gebieden met geen vlekken). Ik op de jumpsuit en laarzen die veters had en een rits aan de zijkant (anders dan ik normaal ontvangen) die eigenlijk leek alsof ze niet eerder gedragen. Hetzelfde was het geval met de jumpsuit.

Toen ik klaar was werd ik de smalle gangen van de gemeenschappelijke ruimte van het begeleid naar beneden LOC naar een van de grotere hangar gebieden waar er was een ruime groep mensen staan ​​in een halve cirkel naast een van de 50 ‘Modulair Transport Schepen die Ik had gereisd in eerdere en werden opgehaald van mijn huis in te scannen voor nanites en AI-infecties na een onaangename ontmoeting met de oppositie elementen in een eerdere ontmoeting.

image

Ik zag “Gonzales” de ” SSP Alliance Delegate “en hij erkende mijn aanwezigheid en begon de inleidingen. Er was een ICC- vertegenwoordiger die zeer bekend voor me keek. Ik kan nog steeds niet de plaats waar ik hem eerder heb gezien. Hij leek te zijn in zijn late 40’s, ongeveer 5’11 “, £ 200 met een blauw / grijze ogen en meestal wit haar kortgeknipt. Hij droeg een zeer mooi pak dat ik het “Comité 200” leden dragen bij de Super Federatie Conferences had gezien. Het was van een andere “cut” en keek futuristische een beetje en net zoiets als de stijl die u ziet zakenlui en politici dragen in India.

Lt. Col. Gonzales vervolgens introduceerde de 4 SSP Alliance Security Team leden om me die ook waren ” IE ’s “(Intuitive Empaten). Twee van hen zou me vergezellen op alle tijden en 2 zou worden toegewezen aan Gonzales. Er waren ook 4 bemanningsleden van het vaartuig dat we zouden reizen naar Mars in die werden geïntroduceerd als een groep. De rest van de mensen die aanwezig waren leden van de SSP Alliance Raad die vervolgens wenste iedereen geluk en een productieve vergadering als we aan boord van het schip.

Omdat modulaire deze schepen zijn altijd in verschillende configuraties aan de binnenkant, afhankelijk van de missie zijn ze op. Ik heb hen opstelling als troep transporten, mobiele medische behandeling centra en VIP voor vergaderingen en transporten gezien. Deze keer waren er zetels voor alle aanwezigen. We werden geïnformeerd dat deze reis in de buurt van een half uur zou duren, omdat Mars was net aan de andere kant van de zon, zodat het tijd toegevoegd aan de reis voor een reden die niet werd uitgelegd. Deze schepen maken meestal reizen van deze afstanden in slechts een paar minuten of minder. Ik weet niet of dit was een manier om extra tijd te besteden met het ICC vertegenwoordiger of was in feite echt een technisch probleem heeft te maken met de positie van Mars zijn achter de zon ten opzichte van de positie van de aarde en de maan.

Zoals we getild en vloog door de baai deuren die open konden we zien het oppervlak van de maan groeien verre snel en vervolgens de aarde door de transparante panelen in de wanden van het vat. We gingen naar snelheid en de panelen gewijzigd naar een opake kleur. Gonzales en het ICC vertegenwoordiger begon te praten over de conferentie en iedereen die er zou zijn. Gonzales opnieuw vertelde de ICC vertegenwoordiger die we waardeerden hen instemming met de voorwaarden van het toestaan ​​van ons om de gewapende veiligheid te brengen, het kiezen van de plaats van de conferentie ooit in een baan, de rondleidingen en waardoor wij een gezin mee te nemen van onze keuze terug met ons te vragen en om ofwel bieden heiligdom aan of te laten terugkeren naar hun kolonie, afhankelijk van de families wensen. Ik zat en luisterde omdat ik geen deel uit van de onderhandelingen was geweest en hoopte om iets nieuws uit het proces afluisteren.

image

Eenmaal aangekomen in de buitenste baan van Mars de panelen in de muren ging transparante opnieuw en een grotere versie van de “smart-glas pads” verlaagd van het plafond. Het was ongeveer 70 “over diagonaal en had een real-time weergave van Mars met pictogrammen waar er waren ICC Koloniën en industriële complexen in het noordelijk halfrond. Het ICC vertegenwoordiger stond op en begon te wijzen op elke en het geven van zijn aanbevelingen van de “beste” facility tour en houd de conferentie zou zijn. Gonzales onderbroken en verklaarde dat hij al op was gekomen met een locatie op basis van het verzoek van de SSP Alliance Raad en de informatie was gebaseerd op inlichtingen van een ICC-overloper.

Het ICC vertegenwoordiger onmiddellijk keek bezorgd en die blik versterkt wanneer het pictogram “plusteken” dook op de coördinaten die al in het systeem waren. Het betekende een plek die was in de zuidelijke poolgebied. Het ICC vertegenwoordiger verklaarde dat dit was een oude industriële installaties en dat er niet een kolonie daar. Gonzales verklaarde dat onze intelligentie was vers en dat er inderdaad was er een matige middelgrote kolonie daar en dat een recente ICC overloper er had gewoond en voorzien van een gedetailleerd rapport.

Het ICC vertegenwoordiger verklaarde dat hij zou moeten contact opnemen met zijn superieuren om ruimte te krijgen. Gonzales herinnerde hem eraan dat we toegang tot alle faciliteiten en kolonie die we gevraagd voor deze conferentie en tour waren beloofd. Het ICC vertegenwoordiger excuseerde zich en ging in een kleine kamer met een communicatie-apparaat te gebruiken. Hij kwam korte tijd later en verklaarde dat het zou duren ongeveer een uur voordat we ruimte om te landen werden toegekend, maar dat de locaties werd goedgekeurd. Het was duidelijk dat dit een haperende tactiek voor het onverwachte keuze in locaties om de faciliteit tijd te geven voor een aantal zeer snelle voorbereidingen voor onze onverwachte aankomst.

Na ongeveer 50 lange minuten hoorden we een aankondiging dat de bemanning communicatie voor de goedkeuring om te landen had ontvangen. Zoals we verhuisd dichter konden we enkele dunne ijs piekerig wolken in de bovenste atmosfeer en een aantal rollen stofstormen veel verder zien naar het noorden van ons de bal. We zagen dan de mooie blauwe en lichte roze lozingen voor de afscherming rondom het schip als het ging de sfeer op snelheid. Er was geen geluid of turbulentie in de ingang van de sfeer.

We vervolgens direct ging het naar een gebied van de grond dat heuvelachtige en rotsachtige met sneeuw en ijs in laaggelegen gebieden was. We maakten een snelle draai zonder inertie of G-force effecten op de passagiers. Ons schip omhelsde het terrein op hoge snelheid voor een paar kilometer tot we naar een kleine kloof op zoek gebied kwam. Het was niet zoals de canyons in de richting van de evenaar en in het noordelijk halfrond, maar werd beschreven als een canyon niettemin. Het leek meer een oude uitgewassen rivierbedding tussen grotere rotsuitstulpingen.

We begon te vertragen als we waren op weg naar een vlakke rotswand en als we deden een torentje op zoek cilinderstructuur steeg uit de top van de rotsen en er was ramen rond de structuur. Het bleek om een ​​observatiedek of verkeerstoren zijn. Een grote baai deur dan geopend in en wij vertraagd nogal een beetje meer als we binnenkwamen. We werden vervolgens in een vierkante tunnel uitgehouwen uit de rots met “bays” aan weerszijden van ons als we verder door. Toen ik keek door de rechthoekige deuren kon ik twee druppelvormige ambachtelijke in elke baai te zien.

Deze ambachtelijke leek ongebruikelijk om me in dat ik niet had gezien SSP ambacht dat een glanzend verchroomde metalen afwerking had. Ze leek altijd een zwarte of grijze kleuren hebben net als de “stealth bommenwerpers” dat de meeste mensen zijn nu vertrouwd met. De derde baai op het juiste was degene werden we doorverwezen naar en er was een van de tear-vormige schepen binnen en een lege bay die nauwelijks ondergebracht ons schip. We landden op het platform en uitgeschakeld ons schip. Ik zat weer in mijn stoel en de realiteit sloeg me dat we waren aangekomen op een oppositie bolwerk op Mars.

Ik heb kennis genomen van een catwalk die out ging tussen de twee schepen in de dubbele baai. De catwalk ging om een ​​breed loopbrug en staging gebied waar er waren kisten en instrumenten op karren. Ongeveer een dozijn van de faciliteiten security team kwam onmiddellijk uit op de verzamelplaats het dragen van de uniformen die ik eerder had gezien. Ze waren een “digi-camo” (dronken patroon) die werden samengesteld uit de kleuren zwart, roestige rood en donker bruin. Ze droegen “geweren”, dat zag er veel als onze veiligheid teams. Het ICC vertegenwoordiger verklaarde dat hij zou moeten gaan en glad de weg voor ons en Gonzales overeengekomen bestellen van de deuren worden geopend, zodat hij kon verlaten.

We zagen het ICC vertegenwoordiger om de veiligheid personeel spreken, en dan ging door de controle punt terug te keren een korte tijd later met beide handen in de lucht met de duimen omhoog signaal. Hij soort van halve getornd aan het schip, waar hij ontmoette ons aan het open deuren en verklaarde dat alles was op schema, had het ICC leiders die deelnemen aan de conferentie op de hoogte van de locatie en waren op de weg. Hij verklaarde dat we moesten gaan door de veiligheidscontrole en voldoen aan de faciliteit commandant die wilden ons te praten.

Het ICC vertegenwoordiger vertelde ons wat het onderwerp van dat gesprek zou gaan worden. Hij werd zorgvuldig bekijken van onze reacties als hij gaf ons een overzicht van wat te verwachten van de basis commandant. Hij verklaarde dat de mensen in deze faciliteit waren hier voor generaties en dat ze waren onder de indruk voor tientallen jaren dat de aarde door middel van een soort van ramp was geweest en was niet meer bewoonbaar. Hij zei dat we worden gevraagd om niet af te werpen van de sociale dynamiek van de faciliteit door de onthulling dat dit niet het geval is of dat een van ons waren van het oppervlak van de aarde. Hij draaide zich om en deed hetzelfde half jog terug naar de faciliteit security team, terwijl we keken elkaar met grote ogen over wat hij zojuist had gezegd. Gonzales zei: “Je hoorde de man” laten we geen incidenten hebben hier als we het kunnen vermijden.

We vervolgens ingediend uit het SSP Alliance schip en liep naar de veiligheidscontrole. We werden meteen gestopt wanneer een zeer koude uitziende beveiligingspersoneel keek onze veiligheid contingent en zei: “Absoluut geen wapens voorbij dit punt!” We stopten en Gonzales keek naar de ICC vertegenwoordiger en verklaarde, “U weet dat is een deal breaker, I ‘ d haat wat er te beëindigen voordat ze hier niet begonnen zou je? “Het ICC vertegenwoordiger liep langs de controlepost en de hal een manieren en sprak aan de basis commandant. De basis commandant was zichtbaar geagiteerd vanaf het begin en dit leverde hem geen gelukkiger te maken. De basis commandant riep om zijn veiligheid en zwaaide ons door. Dit was een ander obstakel overwonnen door Gonzales, so far so good.

Als we binnenkwamen, de basis commandant gaf ons de verhaallijn over de mensen niet weten dat de aarde was nog steeds bloeiende en dat dit niets te maken met enige slavernij theorieën wordt gepromoot door de SSP Alliance maar was een complex “sociaal experiment”. Er werd benadrukt dat we nodig hadden om voorzichtig te zijn van een multi-decennia lang experiment dat zal helpen de mensheid niet te besmetten. Ik keek naar Gonzales en hij rolde met zijn ogen naar me als dit werd gezegd. De basis commandant verklaarde vervolgens dat de “grote zaal” werd setup voor de conferentie en dat we zouden worden genomen op een tour van het industriële bedrijf voor het eerst was dat op 8 kilometer afstand via een ondergrondse trein. Hij zei dat na de conferentie we dan zouden tour de kolonie en voldoen aan de mensen, zien hun levensomstandigheden en vraag een gezin of ze bereid zijn om te vertrekken met ons zou zijn.

We werden gelopen door een gebied van de kolonie die duidelijk waren vrijgemaakt van mensen voor ons te lopen door. Het gebied was een spookstad en dat er veel bruikbare ruimte wordt niet verspild in deze faciliteiten. We maakten onze weg naar een ander gebied, dat ook werd gesneden uit de rotsen en onafgewerkte. Er was een monorail spoor gaan in de ene kant en de andere van een buis die was glasachtige, maar niet glad of gepolijst. Het werd geribbelde of borrelen leek het. Het was misschien verglaasd rots? Een zeer dunne trein dan aangekomen en we werden verteld om te laden.

De manier waarop we aangegaan veroorzaakt ons te zitten in een vreemde volgorde. De zitplaatsen zijn twee aan twee en tegenover elkaar. Ik eindigde als een aantal mensen neer van Gonzales en had een van onze beveiligingspersoneel aan weerszijden van mij. Er was een solide rij van de faciliteiten beveiligingspersoneel tegenover me. Ik merkte een van hen bleef fluisteren naar de andere en uiteindelijk vroeg me als we waren op reis door de tunnel “Waar kom je vandaan”, antwoordde ik zonder na te denken “Texas” en kreeg een zeer geschokte blik op de 3 gezichten die ik kon zien in voor me. Ik wist meteen dat ik al had verpest.

De faciliteit security begon onmiddellijk te praten onder elkaar en ik kon de ogen van onze security team (voelen IE ‘s) op me en binnen een paar seconden kan een uitgestrekte nek zien en een hoofd draaide mijn weg van de algemene gebied dat Gonzales zat . Ja, Ik heb het verknald big time. Ik wilde niet om te kijken naar iemand anders van mijn team en gewoon een soort van keek uit het raam achter de faciliteit security team en keek naar de wazige muur tot we bij de industriële installaties.

Zoals we gearriveerd vanuit de trein werden de mompelt steeds luider onder de faciliteit beveiligingspersoneel. Ik kwam dan face-to-face met Gonzales, die een slimme kont blik op zijn gezicht en een grijns had. Ik keek hem aan en zei: “Ja, Ik heb het verknald.” Ik vertelde hem wat er gebeurd is en hij zei dat hij ze had gehoord, het bespreken van de manier waarop hij en ik rook en het feit dat ik was de zon verbrand en dat ik er niet uit als iemand die is op een kolonie of gestationeerd op een schip. Hij ging verder met te zeggen dat de mensen in deze gesloten omgevingen los van elkaar kunnen vertellen. Wanneer iemand als ons binnenkomt ruiken als haargel, deodorant en kokos geurende bruinen oliën en aloë vera zonnebrand crème we stinken van de Aarde en de geur zeer vreemd en niet op zijn plaats voor hen. Deze mensen gebruiken allemaal exact dezelfde toiletartikelen en zelfs de geuren van het voedsel dat uit de poriën in onze huid komen, zijn een dode giveaway.

Hij zei dat het zeker niet te helpen wanneer een van ons zegt dat we zijn van “Texas”. Hij zei dat hij het brainstormen op de proppen komen met een van de boeken voorziening of andere schepen of locaties die hij kon zeggen was de codenaam Texas, maar hij dacht dat de schade werd gedaan. Dit bleek juist halverwege onze tour van het industriële complex zijn. Het was duidelijk dat het gesprek werd de verspreiding door middel van deze faciliteit security team zeer snel en het ICC vertegenwoordiger was zeer bewust van. Hij was ervoor te zorgen dat we zagen hem keek heen en weer tussen de mensen babbelen en onze groep met een afkeurende blik op zijn gezicht.

We waren allemaal lopen in een hechte groep als één van de bewoners was het uitleggen wat elk van de robot machines hebben en langs de transportsystemen wat elk van het volk op werkplekken in het productieproces van de verschillende gevormde panelen die optische waren en neurologische relais en displays. We zagen een versie die een enigszins gekromde platen van één grootte was maar aangegeven door het tunnelsysteem er waren andere kamers waar dezelfde panelen in verschillende configuraties en voor verschillende andere soorten biologische neurologische interfaces (niet-humane klanten) geproduceerd.

Het was rond deze tijd dat een andere monorail trein arriveerde met veel meer veiligheidspersoneel. Ze vertelden ons om te stoppen en ze scheidde de security team dat met ons was, ontwapende hen en begeleidde hen naar de treinen en vertrokken. Een nieuwe security team werd toegewezen aan ons en de ICC vertegenwoordiger die duidelijk had een “oor pruik” (communicatie-apparaat in zijn oor) vertelde ons dat we waren niet te communiceren met de security team tenzij het te maken met iets beveiliging gerelateerde. Ze bracht toen over een metalen cilinder die een spray verstuiver op het had en vertelde ons om het te spuiten op ons lichaam en wrijf het in ons gezicht en haar. Het was een geurneutralisator en het had niet een geur van zijn eigen.

Ik was bang dat het had iets in het maar Gonzales zei zijn oké en ik ritste mijn jumpsuit en trok het naar beneden om de oplossing in mijn armen, schouders, nek, haar en gezicht te wrijven. Vervolgens hebben we eindigden de tour vroeg, omdat het ICC vertegenwoordiger verklaarde dat de andere ICC leiderschap was aangekomen en waren opzetten voor hun presentatie in de “grote zaal”. We wachtten voor de monorail trein terug te komen, opgestapeld op terug en liep terug naar de kolonie. Op de terugweg een van onze veiligheid / IE personeel leunde over naar Gonzales en ik hoorde hem zeggen: “Er klopt iets niet.” Gonzales knikte naar hem toe en zei op de hoogte te houden me. “IE” get valse treffers vaak en het is goed om minstens 3 aanwezig zijn om eventuele bedreigingen driehoeksmeting hebben. Wanneer we zouden wijzen op een mogelijk gevoel kregen we altijd verteld om te verblijven op de geur en eventuele nieuwe hits.

Toen we aankwamen bij de kolonie was er een compleet andere energie. Er waren mensen overal dat alle verscheen in de leeftijd van 8 jaar oud en ongeveer 60 (bij de oudste), bruisende rond in één stuk pakken die waren natuurlijk hun “zondag best”. Ze waren ook allemaal proberen te kijken als ze gaan over hun bedrijf, terwijl het proberen om een ​​kijkje bij de nieuwkomers sluipen en leek te proberen om oogcontact te maken. Het leek erop dat ze hadden verteld dat we zouden het verkennen van de faciliteit en vragen een gezin te verlaten met ons om een ​​rapport over de inrichting te geven en hoe het liep en hoe het is om daar te wonen.

We werden in de “grote zaal”, dat leek op een gebied dat de mensen in worden gebracht voor de dagelijkse propaganda en er waren een groot aantal ICC leiderschap leden aanwezig die waren bruisende ongeveer even goed en het was moeilijk om te tellen hoeveel er waren gebracht. Ze zaterdag ons en op een ‘Hond en Pony Show “op een grote” smart-glazen scherm’ dat allerlei technologieën die ze produceren toonden, wat ze kopen in ruil voor die technologieën en verklaarde dat zij lopende handelsovereenkomsten met gehad bijna 900 beschavingen en deed af en toe de handel met veel meer dan dat.

Ze toonden allerlei ruimtevaartuigen en ruimtevaartuigen componenten dat sommige groepen te integreren in hun eigen technologieën en ook de exopolitieke overeenkomsten die zij hadden gemaakt met groepen die passeren onze sector op regelmatige basis met behulp van de nabijgelegen natuurlijke portal systemen die een deel van zijn gesproken over de ” kosmische web “. Na deze presentatie werden we meegenomen op een tour van de kolonie. De mensen waren zeer enthousiast om te behagen en tonen ons hun woningen, dat de grootte van mijn eetkamer waren en ondergebracht een gezin van 4. Ze hadden zeer weinig in de vorm van fysieke bezittingen en er leek een cast systeem dat ironisch genoeg was vergelijkbaar met het worden movie Uiteenlopende maar meer van een micro-niveau.

We hadden gekregen om het einde van de tour waar we hun milieu-controlesysteem en de was- en recyclingsysteem (alles wordt gerecycled) en buurthuizen had gezien. Het was nu tijd voor Gonzales aan het ICC vertegenwoordiger geven de keuze van het gezin waren we terug te nemen met ons. Hij gaf het nummer van een bepaalde familie woning was dat een alfanumerieke aantal buiten hun deur en 15 minuten later toonde een man, vrouw, tienerzoon en pre-tiener dochter met een kleine tas in elk van hun handen. Ze leken soort stoïcijnse en nerveus. Dit was te verwachten, maar ze leken af ​​voor mij. Ik heb niets op het moment zeggen. Een van de “IE” / Beveiliging Personeel leunde over naar Gonzales en fluisterde hem en Gonzales beval ons allen om ons schip.

Wanneer de deur gesloten was Gonzales wendde zich tot de mensen en vertelde hen dat ze veilig waren en dat hij niet zou hun goede trouw verraden. Hij zei dat “We weten dat er een ander lid van uw familie die niet aanwezig is”, zei de vader: “Hoe kun je dat weten?” Gonzales gebaarde naar onze veiligheid personeel en zei dat “onze mensen hebben bekwaamheden”. De familie vervolgens clammed en zou niet praten. Gonzales werd boos en zei dat hij dit zou rechtzetten en hij en de twee beveiligingspersoneel aan hem toegewezen verliet het schip.

We zaten in ongemakkelijke stilte voor ongeveer 10 minuten en daarna alle 4 van de bemanning kwam naar buiten en zei: “We hebben meer dan een dozijn van de faciliteiten veiligheidspersoneel coming out snel met wapens hoog richting het vaartuig”. Ze vroegen me: “Wat moeten we doen?” Ik heb gevraagd of ze Gonzales zagen en ze zei nee, hij was niet daar. Ik vertelde hen de deuren te openen en af ​​te staan. De bemanning uitgevaardigd veiligheidsmaatregelen dat de systemen van informatie die nuttig zijn om de vijand zou worden weggevaagd. Toen de deuren om ons schip opende de faciliteit beveiligingspersoneel vervolgens ingevoerd en ontwapend onze veiligheid personeel en nam ons in hechtenis. Ik had dat zinkende gevoel in de put van mijn maag weten dat er iets mis en af ​​of Gonzales en de anderen waren goed was gegaan.

De faciliteit security team liepen ons in, rechtdoor langs de basis commandant, dat was in een zeer verhit gesprek met de ICC-vertegenwoordiger. Er was iets heel erg mis gegaan en zijn ego was gekneusd of zijn gezag werd in de voorkant van zijn mannen uitgedaagd. Hij was erg overstuur en werd niet meer te luisteren naar het ICC vertegenwoordiger die hem outranked.

We waren liep naar een muur die plotseling had een dubbele deur waar er geen was. Ze openden het en we werden vervolgens liep in een detentiecentrum dat opvallend afwezig op de vorige tour was. Als we liepen terug door de rijen van de cellen zagen we heel veel mensen in verschillende psychologische stadia van psychische nood opgesloten. Wanneer wij bereikten de achterkant cel waar Gonzales en de twee andere beveiligingspersoneel werden gedetineerd was ik opgelucht dat ze in leven te zien. We waren allemaal opgesloten en vertrok zonder een woord tot ons gesproken in dezelfde cel.

Gonzales zei dat de basis commandant was een tiran en een totale megalomane die niet gebruikt werd om mensen uitdagen hem diplomatiek of anderszins op zijn basis. Hij zei dat de recente aanval die de rogue SSP Alliance Forces op Mars had gedaan in het betoog was gekomen en was duidelijk een twistpunt dat de basis commandant gebruikt om hem te gooien in de brik. Ik vroeg wat er gaat gebeuren en hij zei dat uit de manier waarop de basis commandant praatte het niet goed, die vervolgens liet ons allen denken het erger klinken.

Het was niet een minuut later die we zagen onze blauwe / indigo orb vrienden zippen door de wanden van de cel, één voor elk van ons. Ze dansten rond voor een paar seconden en de andere SSP personeel die nog nooit op deze manier gesteund tegen de muur had gereisd. Gonzales uitgelegd hoe het transport werkt en toen we elkaar volgden de SOP en waren al snel terug bij de LOC kamer waar ik aan het begin van deze reis werd vervoerd. Bij onze onverwachte aankomst was er een inbraak alarm gaat af op het LOC en gewapende beveiliging kwam in de kamer zeer snel. Gonzales vertelde de SSP Alliance personeel te rapporteren aan hun eenheden voor debriefs. Ze verliet de kamer met de gewapende beveiliging teams en de deur werd gesloten Gonzales en mijzelf alleen verlaten in de kamer.

Gonzales zei toen “We verloren een schip, maar leverde geen teamleden achter, dat is iets te laten”. Hij verklaarde dat we kregen heel veel goede intelligentie die het echte doel van deze missie was. Hij verklaarde dat het doel van het ICC was propaganda en dat sinds de recente rapporten die werden vrijgegeven aan het publiek over de slavenhandel en arbeid gaande door het ICC, dat zij zeer boos geweest en werkte-up over informatie dat publiek dat nooit werd verondersteld zo. Hij vertelde me om te blijven doen wat ik doe en dat hij niet wist waar ik heen ging van hier. Hij zei dat hij niet wist of ik was van plan om te bezoeken Raw-Tear-Eir of worden terug naar huis genomen. Ik was erg uitgeput van de 14 uur durende beproeving en de stress van de adrenaline hoogte- en dieptepunten en was klaar om gewoon terug naar bed.

Snel genoeg de blauwe / indigo orb geritst in de kamer en vervoerd me terug naar hetzelfde punt in de woonkamer die ik had opgehaald van. Zoals gewoonlijk slechts een paar minuten lokale tijd was verstreken en ik heb geprobeerd om terug te gaan naar bed om te slapen. Ik had echt veel racen door mijn hoofd op dat punt dus ik seks in bed te staren naar het plafond en uiteindelijk stond op en deed een kleine update over Facebook en gaf David Wilcock een kleine update van Skype. Ik heb toen begon te typen de details van de conferentie, zodat ik zou willen dat ze geschetst voor deze langere rapport.

Hiermee eindigt het verslag van deze bijzondere conferentie. Ik ben nu in Boulder, Co aan de Gaiam TV HQ schieten 5 afleveringen van “Disclosure” met David Wilcock . Tot nu toe heb ik niet op de hoogte van alle komende SSP / Sphere Alliance Conferenties en hopen een aantal downtime door te brengen met mijn familie en herstellen van de recente hoge activiteit periode van vergaderingen.

Bedankt voor al de morele en andere steun die is aangeboden. Het wordt zeer gewaardeerd en het is van vitaal belang om te helpen me dit werk voort te zetten. Gonzales had een heel mooi ondersteunende structuur van beide fondsen en technologieën door de SSP Alliance. Zoals ik al meerdere malen aan herinnerd door de SSP Alliance Raad, denk ik niet voor hen werken. Ik werk voor de Sphere Alliance die dingen op een ander niveau. Ze zijn geweldig over het werken met de harten van de mensen om ervoor te zorgen dat we hebben wat we nodig hebben en niets meer. Ze willen zeker om me nederig en afhankelijk te houden op het handhaven van een positieve karma. Ik heb dit pad gekozen en blijft reizen het zo moeilijk het soms. Dank u voor de liefde en positieve energie.

Corey / GoodETxSG

Bron: 

http://spherebeingalliance.com/blog/joint-ssp-sphere-alliance-icc-leadership-conference-tour-of-mars-colony-on-6-20.html

