‘Update van de Bijeenkomst van de Super Federatie Raad van Mensachtige ET’s…’ door Corey / GoodETxSG, 7 juni 2015

‘Update van de Bijeenkomst van de Super Federatie Raad van Mensachtige ET’s…’ door Corey / GoodETxSG, 7 juni 2015

image

Update geplaatst op Facebook op 7 juni 2015:

Update: De “Human-Like ET Super Federatie van de Raad”, was net zo interessant als altijd. Ik zal een write-up doen en het op mijn website plaatsen. Eenmaal klaar zal ik de link hier op Facebook en op Twitter posten. Ik ben ook van plan om 20 vragen van Dr. Salla te beantwoorden over de recente “10 dagen van Off Wereld Conferenties”.

Een van de oppositie conferentie voorstellen is voor SSP en Sphere Alliantie delegaties om deze te houden in een ICC Kolonie / Faciliteit op Mars, zodat zij kunnen bewijzen dat deze mensen zijn “Niet aan Slavenarbeid doen” en er uit eigen vrije wil zijn. Wij weten wel anders en één van de Alliantie leden van de Raad maakte een opmerking dat dit klonk als een stunt van Noord Korea. Ik weet niet zeker of dit 4e conferentie verzoek zal worden aanvaard. Ons is verteld dat de bijeenkomst in deze faciliteit / kolonie plaats zal vinden en wij een  rondleiding zullen krijgen en volledige toegang tot de bewoners zullen hebben. Dit is een zeer interessant en enigszins bizar aanbod. Het lijkt een poging van zwakte deze groep van een groep te maken van zwakte of om een of andere teleurstelling in de toekomst te voorkomen wanneer “Full Disclosure” optreedt. Ik ben eerlijk gezegd niet zeker wat ik van deze uitnodiging moet vinden.

Er waren verschillende ET groepen die hun ET ambassades onder het aardoppervlak (en de oceanen) wilden evacueren. Sommige van deze faciliteiten had noodoproepen verzonden en nogal wat vernietiging en verlies van het leven gerapporteerd als gevolg van aanslagen en de machtsstrijd van de verschillende groepen.
De vertegenwoordigers van de ‘delegatie Aarde’ zaten letterlijk op de hot seat. Een of andere manier deze ‘Raad van 200’ ingericht om nogmaals op de delegatie Rotation. Sinds het verraad van de ‘Draco White Royals’ kan ik me voorstellen dat ze doen wat ze kunnen om op de hoogte te blijven van wat de ‘intelligentie piramide’ van de Aarde Elite doet.

De Sphere Alliance voorgenomen humanitaire hulp aan deze ambassades om een schok voor beide kanten en het kwam SSP Alliance Delegate (Wie was hun eigen stoel niet gezien) en hun IE begeleidend personeel waren zichtbaar overstuur door het aanbod. De petitie door de ET’s te evacueren hun ambassades en personeel werd ontkend, maar het aanbod van humanitaire hulp werd aangeboden in de plaats. Deze wezens zullen in “Protective Custody” door de Alliance en hun behoeften worden geplaatst zal worden voldaan om een bepaald punt.

De rest van de informatie over deze conferentie en de informatie die ik ben bevoegd om ontheffing van de SSP Alliance / Sphere Alliance conferentie zal worden in het rapport / artikel dat ik zal voltooien en te posten op onze website. Zoals gezegd zal ik een link naar dat artikel te posten hier en Twitter een keer geplaatst. Ik zal ook een link naar nieuw artikel van Dr. Salla’s plaatsen op dit materiaal (ik heb een gevoel dat hij zal zijn vragen updaten om mij na deze update).

Dank u,
Corey / GoodETxSG

SphereBeingAlliance@Gmail.com

Skype: Blue.Avians

