‘De Aankomende ‘Offworld’ Conferenties…’ door Corey / GoodETxSG, 1 juni 2015

‘De Aankomende ‘Offworld’ Conferenties…’  door Corey / GoodETxSG, 1 juni 2015

image

Zoals ik al voorafgaand zei, werd mij medegedeeld dat ik zou worden omhoog gebracht naar, wat mij werd verteld, 3 conferenties in de eerste week (of 10 dagen) van juni zijn.

Hallo Allemaal,

Zoals ik al voorafgaand zei, werd mij medegedeeld dat ik zou worden omhoog gebracht, naar wat mij werd verteld, 3 conferenties in de eerste week (of 10 dagen) van juni zijn. Er zijn recente ontwikkelingen binnen het SSP Alliantie (*) geweest evenals een andere belangrijke VN lijkende “Super Federatie Conferentie” van afgestemde mensachtige ET’s.

(*) SSP = Secret Space Program of Geheim Ruimtevaart Programma.

Dit is net zoveel informatie als ik tot nu toe heb gekregen anders dan dat  één ervan zal zijn met een van de andere oppositiegroepen van de SSP Alliantie (dit keer echter niet de Draco Alliantie leiding). Mij werd verteld dat over de tijd en de logistiek voor deze bijeenkomst wordt onderhandeld waar ik een afgevaardigde van de Sphere Alliance zal zijn en de SSP Alliantie Raad heeft er op aangedrongen dat hun eigen hooggeplaatste vertegenwoordiger aanwezig zijn, samen met het ondersteuningsteam. Als ik details  ontvang die gedeeld kunnen worden dan zal ik dat doen. Anders zal ik van deze conferenties delen wat ik kan nadat ik ‘debriefed’ ben. Het was niet prettig om een aantal van de meer verontrustende informatie te delen in mijn recente artikel met Dr. Salla dat een deel van “Full Disclosure” zal zijn.

Sinds het delen van deze informatie heb ik zeer verontrustende flashback herinneringen en dromen gehad die direct terug te keiden zijn naar deze informatie. Mij werd verteld dat er gesprekken zijn onderschept en dat oppositiegroepen hebben besproken dat we te verzijn gegaan in het vrijgeven van informatie welke niemand ooit werd verondersteld hierover te weten te komen. Als iemand zou proberen om een ​​boek of film uit te brengen met deze informatie erin, dat zij zouden zijn vernietigd door “de bevoegdheden die er zijn”. (De Krachten Die Zijn…  / The Powers That Be…)
Omdat je de geest niet terug in de fles kan krijgen, lijkt het erop dat een aantal van deze groepen zullen proberen om zoveel mogelijk nederlaag te bezorgen door de informatie in diskrediet te brengen en het gaan veroorzaken van drama tussen “truthers” (waarheidszoekers).

Ik denk dat het vrijgeven van een aantal van deze recente informatie zal zorgen voor een interessante ontmoeting met hen in de komende week of zo. Er is meer informatie van de “Aarde Alliantie ‘dat zullen we worden geïnformeerd over de financiële, politieke, militaire operaties die aan de gang zijn evenals verdere inlichtingen over wat er gebeurt onder het oppervlak van de planeet met recente schermutselingen en het gebruik van aardbeving / weer-modificatie wapens om een ​​paar onderwerpen te noemen.

Eenmaal volledig debriefed hoop ik wat nieuwe informatie die ik ontruimd vrij te geven aan het publiek. Met dingen in beweging zo snel op dit moment heb ik gevraagd om beschikbaar te blijven en bereid zijn om verdere informatie te verstrekken wanneer de timing goed is. De desinformatie oorlog is ramping up nog in juni verschijnt het als deze negatieve groepen hebben veel lekkages aan te sluiten en een heleboel vrijgegeven informatie te verdoezelen en in diskrediet te brengen (uit meerdere bronnen). Nu is een tijd voor extreme onderscheidingsvermogen en niet in worden getrokken door valse profeten, valse “Christus” (Verschillende worden gemeld, een paar zijn misleidende ET’s / Blauw Skinned en Ancient Breakaway mensen), of zelfbenoemde of te misleiden “Guru’s” . We moeten niet vergeten dat we de macht hebben binnen om onszelf te bevrijden en de antwoorden op de verspreiding van onze vleugels en vlucht nemen in de volgende golven van veranderende energie / trilling is gericht op het verhogen van onze eigen bewustzijn / trillingen en steeds liefdevolle / STO ’s en vergevingsgezind ( het breken van het wiel van karma). Ik zal beginnen te halen het tempo op het beantwoorden van de vragen die in de Q & A “hebben gebouwd Vragen “sectie van deze website.

5 juni Update.

Er lijkt enige verwarring onder een paar individuen over de “3 Off Wereld Vergaderingen over de eerste 10 dagen van juni” De aankondiging van zijn. Ik maakte een aankondiging op Facebook en op mijn website, die ook werd opgepakt op Stilte in de Storm in het artikel. Om duidelijk te zijn, werd het nooit gezegd dat ik zou gaan worden uit planeet de hele eerste 10 dagen van juni. Ik heb vergaderingen de hele tijd met de SSP Alliantie en met de Sphere Wezens waar ik opgepikt en afgezet terug uit bij mijn huis. Sommige van de vergaderingen ik heb verbleven een nacht bij off wereld locaties en teruggekeerd naar mijn huis ongeveer 5 minuten nadat ik werd opgepakt. De tijd is van geen belang voor deze 6e dichtheid wezens en zelfs de SSP heeft tijddilatatie technologie. Degenen die zijn na de verslagen van mijn conferenties nauw begrijpen van de details van deze verslagen. Degenen die niet hebben over wat verwarring over de kwestie. Ik werd vanmorgen opgehaald bij een beetje vóór 04:00 en bijgewoond onze gezamenlijke SSP / Sphere Alliance Conference en werd vervolgens terug naar huis net na 04:00 geleverd. Ik heb nog twee vergaderingen in de komende 5 dagen met een eventuele andere vergadering werd ik op de hoogte met een andere oppositiegroep (die geen van zijn met “Draco’s”, die wordt gemeld door een andere site.). Ik weet dat sommige van deze technologieën en concepten zijn nog steeds moeilijk voor sommige mensen om hun gedachten te buigen rond pre- “Full Disclosure”. Dit soort informatie en technologie op een dag zal zijn algemeen bekend.

Dank u,
Corey / GoodETxSG

SphereBeingAlliance@Gmail.com

Skype: Blue.Avians

