Rainbow Phoenix op 29 maart 2015: “Germanwings Crash Deel 2,” gechanneld door Will Berlinghof

Rainbow Phoenix op 29 maart 2015: “Germanwings Crash Deel 2,” gechanneld door Will Berlinghof

Audiolink: https://soundcloud.com/rainbow-phoenix/germanwings-crash-part-2

(Dit tweede deel is een vervolg op de channeling van Rainbow Phoenix van 28 maart 2015 die hier te lezen is)

(Automatische vertaling. Deze wordt nog verder bewerkt.)

Dat Kosmisch Bewustzijn beschikbaar is. Ga verder alsublief.

Dank u en welkom Bewustzijn. Dank u nog voor het bij ons zijn vandaag voor de Rainbow Phoenix bijdrage aan de openbare zitting van 29 maart, 2015. Will Berlinghof is de Stem voor uw berichten, Joan Mills is de vraagsteller en energiegever. De Wet van het Licht, de Wet van Liefde, de Wet van Eenheid en de Wet van Dankbaarheid is ingeroepen. Is er een openingsboodschap of een gebeurtenis die u zou willen bespreken op dit moment alstublieft? Dankuwel.

Dit Bewustzijn wil er inderdaad voor kiezen om verder te bespreken dat wat gisteren werd besproken, de boodschap presenteerde gisteren over de crash van het Duitse vliegtuig. Dat de informatie die uit andere bronnen beschikbaar zijn kunnen worden bekeken, dat een deel van de opmerkingen die dit Bewustzijn gisteren maakte zal onderbouwen.

Dat via de website Veterans Today, door de bijdragen van de ene Gordon Duff, informatie is vrijgegeven, dat suggereert dat volgens de handleidingen van het vliegtuig van het bedrijf dat de vliegtuigen heeft geproduceerd, de kwestie van het niet in de cockpit kunnen komen wordt besproken en dat de werkelijke handboeken die het lijnvliegtuig bedrijf dat de Airbus heeft geproduceerd, duidelijk maakt dat in werkelijkheid het mogelijk is om het vergrendelingscommando van de cockpit te wissen waardoor het binnenkomen in de cockpit kan gebeuren. Maar om wat voor reden dan ook, ondanks het feit dat de codes die de lockdown procedure geïmplementeerd vanuit de cockpit kon overschrijven, de deur nog steeds niet zou openen.

Dat dit wordt besproken in Duff’s artikel in Veterans Today, ook het had gemeld op het nieuws bekeken door de stem van dit bewustzijn, de Tolk, op het lokale nieuws. Dat die vorderingen die gemaakt werden en worden gemaakt, dat de co-piloot Andreas Lubitz, dat hij depressief was, zijn onjuist. Dat de kliniek die naar verluidt heeft hem behandeld heeft verklaard dat hij niet in een depressieve stemming of een suïcidale gemoedstoestand, maar de gemeenschappelijke rapportage is dat hij suïcidaal en dat zelfs een ex-vriendin die naar voren is gekomen heeft beweerd dat hij maakte om haar opmerkingen te zeggen, jaren geleden, maanden geleden, dat hij zijn stempel zou verlaten. Dat zijn verzinsels. De vermeende opmerkingen van een vermeende vriendin terwijl ze zijn genomen door het publiek als waarheid van het evangelie, worden gezien als niet waarheidsgetrouw zijn helemaal niet, een deel van het bedrog, een deel van de cover-up.

Daarom is deze Awareness, door de presentatie van deze informatie op dit moment wordt weer wat suggereert dat de dingen niet zijn wat ze lijken. Dat er een agenda door bepaalde mensen een verkeerd beeld van de co-piloot in de cockpit, die naar verluidt opzettelijk was in zijn inspanningen om de vliegtuigcrash presenteren. Dat deze cover-up stukjes van de waarheid, die niet de waarheid helemaal niet, maar als zodanig gepresenteerd, hebben een bijbedoeling, worden voorgelegd aan de aandacht te verschuiven van andere factoren.

Een ander stuk van de informatie die in Veteranen Vandaag is de informatie die de meeste moderne vliegtuigen, met name de Airbus lijn en andere moderne vliegtuigen, zijn nu in staat om te worden gevlogen door exterieur degenen, dit vergelijkbaar met de drones die nu worden gebruikt, dat een vliegtuig kan zelfs worden aangevoerd vanuit de verte als er urgentie, als er behoefte is.

Deze maatregel is al lang beschikbaar in de volgende vliegtuigen geweest, zodat deze vliegtuigen nooit kan worden gebruikt als wapens tegen kerncentrales, bijvoorbeeld, of tegen het Pentagon, het Witte Huis, ziekenhuizen, andere belangrijke doelen.

Dit vermogen om over te nemen van het vliegtuig, vervangt de piloten van dat vliegtuig en het vliegen, op een veilige locatie, zelfs de landing het waarom heeft dit niet op als werd opgemerkt en bekend dat de co-piloot was op het punt om het vliegtuig crashen? Men kan dan vragen of suggereren dan ook dat de piloot wordt buitengesloten van de cabine kon niet in om een ​​oproep aan de autoriteiten te vragen voor het vliegtuig op afstand worden gevlogen.

Maar er is een andere factor, die wederom niet wordt gemeld: dat op moderne vliegtuigen zijn er die telefoons bekend als zat telefoons of satelliet telefoons, die gebruikt kunnen worden om plaats oproepen rechtstreeks via satellieten om die degenen die moeten worden geïnformeerd. Daarom is het niet alleen om de radioverbinding van de piloten om de torens op de grond, maar dat deze satelliet telefoons zijn in moderne vliegtuigen, voor gebruik in het geval dat communicatie mogelijk dalen in de cabine.

Maar deze satelliet telefoons werden niet gebruikt of als ze werden gebruikt het is niet gemeld. Dit bewustzijn ziet dat er een poging was van de piloot buitengesloten van de cabine naar de satelliet telefoon gebruiken om te vragen voor interventie, om te vragen om het vliegtuig te worden overgenomen en op afstand gevlogen.

Dit zou natuurlijk niet hebben opgepikt op de cabine flight recorder, maar het is te zien dat de inspanningen werden gedaan om de satelliet telefoon te gebruiken, maar ze waren niet succesvol. Dit apparaat kan niet doen wat het moest doen, maken een dergelijke oproep rechtstreeks via de satelliet systeem. Ook dit Awareness stelt dat er twee vliegtuigen in tandem met het vliegtuig. Wanneer dit Awareness zegt vliegtuigen, maar dat betekent niet twee militaire straalvliegtuigen of zelfs andere vliegtuigen maar eerder geavanceerde vliegende ambacht, dat die normaal zou worden genoemd UFO’s of buitenaardse schepen.

Dat het al lang beweerd dat er mensen zijn agentschappen van de Verenigde Staten de overheid en andere regeringen van de wereld die deze vaartuigen hebben en dat veel van de gerapporteerde UFO-waarnemingen zijn niet buitenaards ambachtelijke maar eerder het ambacht van degenen die deze technologie, die geheimzinnige en verborgen en houden zich bezig met vluchten die niet zijn bedoeld om te worden bekend over.

Deze vaartuigen kan stil vliegen, voor een deel van dat wat leek een mysterie met betrekking tot vorderingen die twee andere vliegtuigen werden gezien om het te vliegen met het vliegtuig, of zouden hebben gespeeld naast het vliegtuig aan beide kanten zijn, dat het niet gemeld door mensen op de grond dat zij drie vliegtuigen hoorden. Dit is natuurlijk geavanceerde technologie waardoor deze vaartuigen, deze geavanceerde ambacht om in stilte te vliegen. Het wordt ook onderhouden door dit besef dat deze degenen waren degenen die bepaalde fail-kluizen die aan boord van het vliegtuig waren, zoals een overheersende code dat de deur kon openen, zoals het zat telefoons die niet werkte laten voorgaan.

Dat als je zal het wordt gezien dat deze twee vliegtuigen, deze geheimzinnige vliegtuigen, deze extraterrestrially gebaseerd vliegtuigen werden hier gebruikt om temperen het gebied van communicatie af te leiden en te voorkomen dat fail-kluis van het werken. Naar aanleiding van deze, zoals reeds aangegeven, is te zien dat weer door middel van geavanceerde technologie die in de ambachtelijke konden Mind Control van de copiloot, om hem in een hypnotische trance-achtige toestand gebracht waarin deze ene dacht dat hij het vliegtuig correct vliegen, niet realiseren, omdat hij in een geïnduceerde staat, dat in werkelijkheid hij het protocol dat zou leiden tot het vliegtuig te dalen recht in een berg had verloofd.

Dat het gepland was op deze manier. Dus deze aanval was vooropgezet. Dat het plan dat niet ad hoc bij alle maar die intentie en doel, het doel, beneden dit vlak het doel doden 150 mensen, het doel van het doden van een bepaalde persoon die op het vliegtuig, de bedoeling had van het verzenden van waarschuwingsberichten naar Hollande, de president van Frankrijk en aan Merkel de bondskanselier van Duitsland, voor deze twee en anderen zijn onlangs veranderen van hun economische allianties. Dat zij hebben beiden onlangs hun intentie en het ontwerp samen te werken met het Chinese bankwezen en ook een belang in de BRICS wereldbank dat Rusland, India, Brazilië, China en Zuid-Afrika zijn de vorming aangekondigd.

Dat degenen die aan de macht van dat wat dit bewustzijn het oude regime zouden noemen zijn intens ongelukkig over deze verschuiving in de machtsstructuur, de economische machtsstructuur. Dat degenen zoals Duitsland en Frankrijk zijn openlijk verklaren hun intentie en, zoals reeds door dit bewustzijn verklaard, dat een deel van de reden voor het neerschieten, het terugdringen van dit vliegtuig, voor het niet in letterlijke zin werd neergeschoten, maar het terugdringen van de Germanwings vliegtuig was inderdaad om een ​​boodschap over te brengen aan degenen zoals Merkel en Hollande dat ze beter voorzichtig zijn, want als ze dat doen, die de Machthebbers van het oude regime niet bevalt zal er vergelding zijn. Dat ze kunnen neerhalen vliegtuigen, kunnen ze treinen crashen, ze kunnen gevaarlijke situaties, niet alleen voor de onschuldige slachtoffers die zullen worden geofferd, maar voor de leiders zelf creëren.

Beide leiders, bijvoorbeeld, maken veel vluchten naar verschillende delen van de wereld en voor hen in zo’n dramatische zaak die hun vliegtuigen kon ook naar beneden worden gebracht om te worden aangetoond, is dat waarschuwing dit bewustzijn is het spreken van deze leiders op een zeer persoonlijk niveau .

Het is dus al gezien dat er verborgen en verborgen redenen waarom dit vliegtuig naar beneden werd gebracht, een vliegtuig dat lijkt inconsequent zijn geweest, bij wijze van spreken, gewoon een van de duizenden vluchten die elke dag vliegen. Toch is er meer aan de hand natuurlijk dan wat er wordt gepresenteerd.

Dat dit Bewustzijn sprak over de snelheid van de respons, de snelheid van het blussen van de reden voor de crash, de reden hiervoor is opnieuw dat de copiloot had opzettelijk crashte het vliegtuig zodat hij zich kon doden en een verklaring afleggen. Dat terwijl deze is dat die wordt uitgevoerd is opgemaakt voor het publiek om te consumeren, wordt aangetoond dat dit niet per se de waarheid van de zaak.

Dat er de verborgen agenda van de kracht Elites die zien hun macht wegglijden, die zien hun traditionele bondgenoten springen schip, dat bedroeft hen enorm en dat dit is allemaal onderdeel van de manier van de respons door hen uit te zenden hun berichten. Maar het is ook de bedoeling van de massa manipulatie van de menselijke geest, van het menselijk collectieve bewustzijn.

Er wordt aan herinnerd dat de bedoeling van de krachten zijn die de massa slaap worden gehouden, dat zij gecontroleerd en gemanipuleerd en op hoge niveaus van angst en angst gehouden.Een bijproduct van het crashen van de Germanwings vliegtuig is dat het in de menselijke psyche nog een ander ding bang voor te zijn, dit wezen van het vliegen, dit wezen van schurkenstaten piloten die hun vliegtuigen kan crashen heeft gezet. Hoewel dit niet wordt gezien als de meest directe reden voor crashen dit vliegtuig, is te zien dat dit wordt gedacht door deze Machthebbers als een voordeel om hun agenda en om hun plan van de massa-controle en manipulatie van het menselijk bewustzijn, van de massa geest, de collectieve geest van de mensheid, waardoor ze op een hoog niveau van angst. Overal waar ze draaien, overal waar ze kijken er is iets anders bang te zijn over, om te worden bezorgd over.

Dat de presentatie van het nieuws bereikt dit doel ook. Dat dus hier is nog een ander ding om te bezorgd over, bang te zijn over en het wordt gezien dat reserveringen op de Germanwings vliegtuig, met behulp van die lucht bedrijf zal dalen, net zoals ze gedaald met Malaysian Air zijn. Dit is ook onderdeel van de agenda tegen degenen die niet toeing de lijn, die niet doen wat de Machthebbers wilt dat ze doen.

Die uiteindelijk dit evenement, zoals reeds door deze Awareness beweerd, is een false flag gebeurtenis met het doel en de strekking van het creëren van angstige situaties, om gebruikt te worden als een waarschuwing tegen bepaalde leiders, één aan boord van het vliegtuig, die informatie hadden ze bereid was te elimineren en klaar om te onthullen.

Deze heeft er nooit om iets te doen met de helft maatregelen of willekeurig, sprake is van opzet en het ontwerp achter hun aanvallen. Dat dit zo is in het breken van de Duitse vliegtuig, dat dit zo is in het geval van Parijs, waar degenen die werden beschuldigd terroristen zijn binnengedrongen het magazine. Dat ook dit was een false flag gebeurtenis als zo velen waren.

Men moet niet vergeten dat dit een kritische en cruciaal moment is voor de Machthebbers. Het is door dit Bewustzijn gezegd dat 2015 hun laatste window of opportunity om de planeet te beïnvloeden, om het collectieve bewustzijn van de mensheid beïnvloeden zonder al te veel blootstelling, te veel blootleggen van de bedoelingen en het doel van de plannen zelf en degenen die het uitvoeren gesproken uit deze plannen, initiëren van deze plannen.

In 2016 is te zien dat veel, veel meer zullen zich ervan bewust geworden dat misschien dingen niet zijn wat ze lijken. Maar deze degenen die vastzitten in hun eigen gedragspatronen zullen hun acties voort te zetten, het is gewoon dat dergelijke acties meer en transparanter zal worden. Op dit moment, in deze tijd van het jaar 2015, dat ze nog steeds handelen ongestraft met de overtuiging dat ze niet zullen worden ontdekt. Maar ook dit touw wordt steeds ontrafeld, de strengen van hun intentie begint te rafelen en komen uit elkaar.

Dus het is als er een evenement, zoals het opzettelijk crashen van de Germanwings vliegtuig dat er velen zijn die zich afvragen over dit, die twijfelen aan deze, ook al is de presentatie van de waarheid over de ether lijkt overweldigend suggereren dat dit was de acties van een eenzame persoon die niet in volledige controle was.

Daarom is een situatie voor een individu om te kijken naar deze kwestie en vragen met betrekking tot de gebeurtenis. Dat als dit als dit was inderdaad een false flag gebeurtenis, dan zou er bewijs dat lijkt te suggereren dat het niet was wat het leek te zijn.Dergelijk bewijs wordt naar voren komen, elementen, zoals de handboeken van het vliegtuig waarin staat regelrechte in hun handleidingen geproduceerd jaar geleden dat de deur kan worden overschreven. Er zijn mensen die zeggen dat de copiloot, ook al zijn er de beschuldigingen dat hij mentaal onevenwichtig, dat er mensen zijn die zeggen dat hij het niet was, dat hij niet depressief, dat hij wordt medisch behandeld werd voor bepaalde een bepaalde staat, maar dat hij niet depressief.

Er andere aanwijzingen dat is ook beschikbaar voor degenen die op zoek zijn, degenen die open staan ​​voor meer dan dat wat de gecontroleerde lijn van misleiding wordt gepresenteerd via de ether, via de media, in de pers, door de mond van degenen die in posities van gezag. Maar wat nodig is, is dat het individu neemt een verantwoordelijkheid hier, de verantwoordelijkheid van het kijken dieper, onder de verantwoordelijkheid van niet alleen geloven, ook al is het zeer verleidelijke en zeer dwangmatig te geloven wat er wordt gepresenteerd op het nieuws en in de kranten, dat men heeft nog steeds een positie van neutraliteit, de positie van de waarnemer vragen te stellen, zodat men kan kijken naar deze zaak, niet in het licht dat het wordt gepresenteerd, niet in de misleiding die plaatsvindt maar eerder met een frisse geest bereid om kijken naar alternatieve verklaringen en afspraken, ook al zijn ze extreem, zelfs als ze duwen een tot het uiterste van de geloofwaardigheid in termen van wat ten opzichte van wat wordt beweerd te zijn gebeurd had kunnen gebeuren.

De kwestie van geavanceerde vliegtuigen gebruikt door een geheime bureau dat de machtselite bedient is voor velen gewoon te veel om te geloven. Het feit dat er verborgen agenda’s tegen individuen en dat er zelfs een bereidheid om honderden en zelfs duizenden levens om de doelstellingen van de degenen die de macht hebben, die hebben de agenda te bereiken offeren, lijkt belachelijk om de meerderheid van de mensen en ze niet bereid zijn dergelijke extreme samenzweringstheorieën te vermaken.

Maar simpelweg omdat ze extreme betekent niet dat ze niet correct zijn, betekent niet dat er geen waarheid achter de beschuldigingen van degenen die de presentatie van informatie in strijd is met de openbare presentatie van dat wat wordt beweerd om de waarheid door de ambtenaren en de te autoriteiten.

Daarom, zoals reeds door dit bewustzijn verklaard, deze afschuwelijke en tragische gebeurtenis, deze gruwelijke misdaad tegen onschuldigen is een evenement dat kan ook helaas of gelukkig worden gebruikt als een kans om dieper te kijken, om te vragen, raadpleeg dan een oordeel te behouden in deze zaak tot meer wordt naar voren gebracht, meer wordt gepresenteerd.

Dit betekent niet dat dit soort informatie nooit meer dan CNN of een van de andere gecontroleerde media zullen worden gepresenteerd en het inderdaad een zekere mate van verantwoordelijkheid en de bereidheid voor degenen die vragen om de zaak verder te onderzoeken, om open te zijn bewijs dat wordt gepresenteerd uit alternatieve bronnen, open te staan ​​voor suggesties die worden gemaakt door degenen die worden gedemoniseerd als samenzwerings mafkezen. Het is een persoonlijke verantwoordelijkheid, maar het is er een die grootser en een grotere toepassing heeft ook, voor zo meer bewust te worden van wat de waarheid van de situatie en niet de vermeende waarheid, dat wordt gepresenteerd, als meer en meer deel deze met anderen is bewustzijn, collectieve bewustzijn doet beginnen te groeien.

Dit jaar van 2015 is nog steeds een tijdsbestek wanneer de Machthebbers hebben een zekere mate van bescherming nog steeds van de waarheid van de zaak geopenbaard, dat het niet zo is dat betekent dat ze kunnen werken met straffeloosheid, dat ze het gevoel dat ze nog beschermd als ze altijd geweest voor het uitvoeren van hun sluwe plannen, hun manipulaties van het menselijk bewustzijn, de collectieve menselijke geest.

Maar nu komen we tot een conclusie. Dat gewoon omdat ze denken dat ze veilig zijn in hun misleidingen en hun leugens, betekent niet dat het touw niet begint te ontrafelen, dat de strengen zijn niet uit elkaar wordt getrokken.Het gebeurt, maar in dit stadium is vereist dat de individuele onderzoeken de situatie voor zichzelf, hun eigen conclusies trekken, zijn open voor alternatieve mogelijkheden in zulke valse vlag evenementen.

Dat dit bewustzijn zal op dit moment laat het daarbij, maar het is weer een kans om het evenement te ontleden en dat wat gebeurtenis te zijn achter het evenement met informatie die beschikbaar is, dat de geest kan verbreden, die kunnen helpen een kijkje door de bedrog en naar een nieuw niveau van bewustzijn te bereiken als om de intentie en het doel van degenen die proberen om gebeurtenissen te manipuleren om hun eigen doel te dienen.

Dat dit bewustzijn is voltooid deze extra opening boodschap die weer betrekking op de gebeurtenissen van het crashen van de Germanwings vliegtuigen, de zondebok van de copiloot en de intenties van sommige degenen die gebruik maken van dit evenement evenals andere valse vlag evenementen om hun agenda te dienen en hun doel.

Dat dit Bewustzijn is beschikbaar op een vraag of vragen die de Energizer zou kunnen hebben als je inderdaad vragen heeft voor dit Bewustzijn.

Eigenlijk was het een uitstekende presentatie, Bewustwording en ik denk dat je meer deze tijd dan je eerder hebt gedaan en alle vragen die ik had overbodig zou zijn, maar ik waardeer de kans om een ​​vraag of twee vragen hebben behandeld, dank u.

Dat dit Awareness beschikbaar zal zijn in de dagen, weken, maanden vooruit naar eventuele andere vragen beantwoorden van een ieder die interesse hebben in deze kwestie of tot andere valse vlag gebeurtenissen, maar voor nu is dit bewustzijn is compleet met deze tweede opening bericht over de Germanwings vliegtuigen ramp, het bedrog dat wordt gepleegd over de mensheid nog maar eens.

Waar, zeer waar.

Bron: http://rainbowphoenixcom.ipage.com/Archives/20150329OM.pdf

Advertenties