Earth Matters Nieuwsbrief, 12 juni 2014

earth_matters2.jpg Nieuwsbrief
donderdag 12 juni 2014
Vakantie Anders VakantieAnders biedt je een vakantie die meer brengt en er anders uit ziet.
(Vakantie Anders | Advertorial) Vakantie in de meest ruime zin van het woord. Je kunt uitrusten van de drukte van alledag in een…

li Can we eat to starve cancer?
(TED) William Li presents a new way to think about treating cancer and other diseases: anti-angiogenesis, preventing the growth…
meditation This is your brain on meditation
(Waking Times | Rebecca Gladding, M.D.) I realized today that in all my posts regarding the brain and how…
volle maan juni 2014 Petra Stam De volle maan van 13 juni 2014: sta stil bij je eigen groei
(Petra Stam) De natuur bruist van de energie en de groeikracht is op weg naar een hoogtepunt. De kleurrijke bloemen geven hun…

Wasted my whole life, getting comfotable.

Phillip Carr Gomm

Dreamspell kalender
KIN:225

donderdag 12 juni 2014

Maya Kalender

Maya Kalender

RODE ZELFBESTAANDE SLANG

Ik definieer om te overleven
Instinct metend
Ik bezegel de opslag van levenskracht
Met de zelfbestaande toon van vorm
Ik word begeleid door de kracht van geboorte
Ik ben een polaire kin Ik zet het rode galactische spectrum om

HET BOEK VAN KIN © – door José en Lloydine Argüelles – NL vertaling www.PAN-Holland.nl

