‘Nieuw Interview met Cobra door Elizabeth Whitney…’ 16 maart 201 4

‘Nieuw Interview met Cobra door Elizabeth Whitney…’ 16 maart 2014

Internetvertaling

‘Gesprekken met Cobra, Hoofdstuk Twee…’

Geplaatst op 18 maart 2014 op http://timebandit15.wordpress.com/ doorElizabeth Whitney

Interview Transcriptie: Elizabeth Whitney en Cobra

Opgenomen via Skype, Point Reyes Station, 16 maart 2014

[Red Resonant
Aarde]

Elizabeth: … Laten we praten over het mysterie van dit vliegtuig 370. Ik vraag me af wat je zou willen zeggen over dat, want het is zeker een groot onderwerp. Waar kunt u terecht met dat? Wat kun je delen?

COBRA: Het was zeker niet een UFO, omdat het Licht Forces werken niet op die manier.Er was geen buitenaardse betrokkenheid bij dat, dat is alles wat ik nu kan zeggen. Er was veel informatie vrijgegeven over de octrooien en geavanceerde militaire technologieën. Het is eigenlijk een conflict tussen de Verenigde Staten en China over deze technologieën. En volgens sommige bronnen zijn ze achter het neerhalen van het vliegtuig. Maar ik zou zeggen dat het hele verhaal is eigenlijk een afleiding, want er zijn veel dingen gebeuren die belangrijker dan dat recht nu zijn.

E: Bijna een opzettelijke afleiding?

C: Ja. In zekere zin, ja. Omdat mensen de neiging om zich op de meest sensationele aspecten van een hele situatie en dat meestal de focus, die nu nodig is voor de planetaire bevrijding diffunderen.

E: Maar het evenement op zich van het vliegtuig is vrij sensationeel. Het ontweek zo veel van onze tracking vaardigheden of is …

C: U ziet, militaire technologie kan gemakkelijk een radarsignaal verstoren. Dat is geen big deal. Het gebeurde sinds de Tweede Wereldoorlog. Evenementen zoals deze werden vrij regelmatig gebeurt tijdens de oorlog. In de Tweede Wereldoorlog en later-het is niets ongewoons. Veel vliegtuigen zijn ‘verdwenen’ tijdens militaire conflicten.

E: Voor mij is het zo’n veel aandacht gemaakt, zoals u zei, dat wat resolutie komt, wanneer het uit komt, of de mensen zijn levend of niet, zal ook veel aandacht te creëren. Als het een einde dat is positief dat een impact hebben op mensen, of andersom zal hebben. Het was een beetje merkwaardig om te zien dit ding te ontwikkelen ….

C: OK.

E: Niet een UFO. OK.

C: Nee, het was niet een UFO. Ik kan bevestigen dat. Er was nul buitenaardse betrokkenheid bij het hele scenario.

E: geen betrokkenheid, negatief of positief. OK. We kunnen gaan vanaf daar.

Een van dingen die ik wil met je praten over … mijn reflecties op de dingen die je hebt de laatste tijd en ga zo maar door te zeggen … Het interesseert me echt hoe de menselijke soort is gemanipuleerd om het punt waar het is vrij moeilijk voor mij om te zeggen dat we een vrije wil hebben. Als ik rond mensen en ik luister naar hoe zij de realty-of in het gezin en ga zo maar door, ik ben gevoelig voor het gevoel dat het niet uitmaakt wat ze zeggen dat ze niet veilig voelen. Kun je wat meer over onze soort praten, hoe we de manier waarop we hebben gekregen gekregen, en wat onze opkomst zal zijn? Ik denk niet dat het zo veel over onze inspanningen boven alles te stijgen als-wat je hebt-gezegd dat we moeten worden vrijgesteld van deze slavernij. Misschien kunnen we gaan in dat een beetje meer.

C: OK, ik zou er niet mee eens dat er geen vrije wil links. Er is altijd een deel van de vrije wil vertrokken. En ook al is het een klein beetje, als je dat uitbreiden, kunt u meer van krijgen. De reden waarom dit ding kreeg zo ver er zijn vele redenen voor. Een van de redenen is ook de verantwoordelijkheid van de mensheid. De mens maakte vele keuzes in hun leven en de mensheid als geheel in de menselijke geschiedenis. Het gaat niet alleen over de Cabal. Het gaat niet alleen over de archonten. Het gaat ook over de menselijke vrije wil. Mensen hebben de neiging om de weg van de minste weerstand-onmiddellijke weergave van de minste weerstand kiezen. De eenvoudigste oplossing, die meestal niet echt de eenvoudigste oplossing. Omwille van deze tendens, heeft de mens eigenlijk verwaarloosd hun vrije wil. Het is als een spier. Als je traint de spieren het wordt sterker.Als je niet trainen, de spieren zwakker. Dit is wat er is gebeurd met de mensheid.Mensenhandel met de cyclus van incarnaties, hebben ze niet voor gekozen om dat vrije wil te gebruiken, om die spieren te oefenen.

Het is nu tijd om het tij te keren. Een zekere mate van ontwaakte mensen op het oppervlak van de planeet hebben ervoor gekozen om dat te doen en breiden hun vrije wil. Het is precies de reden waarom deze bevrijding proces vooruit kan gaan. Natuurlijk zal het Licht krachten te helpen, en het overgrote deel van het werk zal worden uitgevoerd door het Licht krachten, maar zonder actieve menselijke participatie, bevrijding is niet mogelijk. Er moet bepaalde kleine hoeveelheid vrije wil aanwezig onder bepaalde segmenten van de bevolking, en dit is precies wat er is gebeurd. Natuurlijk, wanneer de lasten zullen worden verwijderd, zal het veel gemakkelijker voor mensen om hun vrije wil uit te oefenen en zij zullen het opnieuw ontdekken. Zij zullen hun keuzes en hoe ze bijgedragen aan de hele situatie.

E: Als ik ben me bewust van de stress van het dagelijkse leven voor zoveel mensen over de hele linie, in termen van mijn cultuur en culturen die ik heb geleerd over, kan ik zeggen dat deze oefening van de vrije wil is moeilijk als mensen gewone leven is zo vol ellende. Ik vind dat je zegt een klein deel van de mensen kan de vrije wil activeren en helpen verspreiden dat, maar ik voel me ook heel sympathiek naar de mensen voor wie dat is een overweldigend idee-ik weet dat ze kunnen werken met het intern-maar wanneer hun gezondheid in het gedrang komt en hun voedsel in het gedrang komt en ze hebben zieke kinderen … Ik ben gewoon het gevoel een stuk meer empathie voor mensen die leven heel moeilijk leven.

C: Ja, ik zou eens. De levensomstandigheden op deze planeet zijn zeer belastend voor veel mensen, ik zou zeggen misschien zelfs voor de meerderheid van de mensheid op deze planeet op dit moment. Het leven was nooit de bedoeling te worden als deze. Ik zeg alleen maar dat zelfs in deze stressvolle omstandigheden, kan de mens kleine stappen op weg naar de bevrijding te maken. Ze kunnen de hele situatie niet omdraaien, maar in hun eigen leven dat ze kleine stappen kunnen maken om betere keuzes te maken, beter te eten, om betere beslissingen in het leven te maken, om kleine daden van vriendelijkheid te doen.Ongeacht hun levenssituatie is, is er altijd een kleine verbetering die ze kunnen doen. Dit zal het hele proces te helpen.

Ook de lichte krachten zijn zich ervan bewust dat de levensomstandigheden op deze planeet zijn verre, verre van wat ze zouden moeten zijn, en mensen verdienen veel betere levensomstandigheden van hun vrije wil herontwikkelen. Dit is wat het Licht krachten aan het doen toen ze begonnen aan de controlerende krachten te verwijderen. Een aspect is dat heel belangrijk is dat de Cabal heeft onderdrukt genezing technologieën en zijn eigenlijk het lijden van de mensheid behoud door ziekten. Dit is een grote misdaad tegen de menselijkheid en de verantwoordelijken zullen moeten beantwoorden ten overstaan ​​van de hele mensheid voor hun daden. Dat is de reden waarom het Licht krachten genezing technologieën die in staat zijn om de meeste van chronische pijn en de meeste ziekten onmiddellijk te verwijderen op deze planeet zal zijn zal brengen. Nadat dit is verwijderd, zullen de meeste mensen in staat oefening hun vrije wil meer.

En de tweede pijler is het financiële systeem. Het grootste deel van de mensheid leeft in armoede in omstandigheden die niet eens de minimale voorwaarden om te overleven.Wanneer het nieuwe financiële systeem komt in de plaats, zal ieder mens worden gegeven basisbenodigdheden voor het leven: voedsel, kleding en onderdak. Dit zal worden gegevenonvoorwaardelijk aan ieder mens. Niemand zal moeten werken om een dak boven hun hoofd, om drinkwater en voedsel hebben. Dit zal onvoorwaardelijk worden gegeven.Mensen die graag meer hebben zal hebben om een beetje meer energie te geven aan de mensheid. De leefomstandigheden zal worden verstrekt voor. Het is een universele wet: ieder mens verdient het om deze minimale voorwaarden voldaan.

E: Dat is echt de kern van wat ik vroeg, want ik geloof wel dat het een universele wet. Ik voel hoe misbruikt onze planeet is dat we niet hoeven deze minimale voorwaarden. Wil je praten over de status van de dingen en hoe je het bekijken van onze progressie worden in de richting van dit moment van emancipatie? Er is veel aan de hand …

C: Er is grote vooruitgang geboekt, vooral op het etherische vlak. Er is een enorme genezing en reusachtige clearing dat nu is gebeurd sinds het begin van dit jaar. De voorwaarden zijn nu veel beter en zijn we veel dichter bij het evenement. Er is een zeer sterk netwerk dat moet worden verwijderd, en wanneer dit netwerk wordt verwijderd, verwacht ik de gebeurtenis kan plaatsvinden. Ik kan niet alle data geven, natuurlijk, maar we zijn dicht bij de doorbraak.

E: Goed! Ja. Deze energie in de lucht die ik voel is een soort van anticipatie energie, alsof we meer toestemming om het gevoel dat het heel dichtbij. We hoeven niet om onze verlangens te beperken, het komt op ons af. Deze zeer interessante afstemmingen die je hebt geschreven over in je blog-waarom niet je dat verduidelijken? Ik ben geïnteresseerd in het leren hoe deze groeperingen eigenlijk werken, wat er werkelijk gebeurt.

C: Bij deze kosmische afstemmingen gebeuren, het is als een portaal van energie-een portaal dat onze driedimensionale wereld verbindt met hogere dimensie van de 5 e en hoger. De energie van de hogere dimensies, het licht en de liefde van hogere dimensies, kan giet het in onze dimensie en beginnen te transformeren. Vooral als we een kritische massa van mensen toezenden van deze energieën, omdat ieder mens, of ze nu bewust zijn of niet, is een zender van hoger dimensionale energieën. Die energie kan een resonantie veld op de hele planeet, die kan beginnen om de situatie te veranderen op een heel diep quantum niveau. Dit is wat we voor werken. Dit is wat we doen met onze activeringen, we zijn het transformeren van de quantum ondertekening van materie op deze planeet. Dit is iets dat de Cabal niet kan stoppen omdat ze niet de technologie hebben op dat niveau. Het is niet mogelijk, omdat het over bewustzijn-dat is ongeveer alle technologieën.

E: Waar kunnen hun macht gaan bemoeien en dan wanneer je als Light krachten werken om ze te ontkrachten, kunt u beschrijven wat is dat net? Lijkt het in een fysieke vorm op alle?

C: Ik begrijp niet helemaal op deze vraag …

E: Ik denk niet dat ik ook niet! Ik probeer voor te stellen wat het betekent om het oplossen van dit gebied en het ongedaan maken van de negatieve kracht die je hebt beschreven. Ik ben het denken over het als een housecleaner. Is het als het vinden van de donkere dingen en te neutraliseren?

C: Ja, ja, precies. Het licht absorbeert de duisternis en transformeert naar het Licht. Het is als een grote schoonmaak station, zou je het ook noemt. Het is planetair netwerk van schoonmaak stations, die de duisternis naar het Licht verandert. Eigenlijk is de duisternis reist door een hyper-dimensionale portaal en dan is het omgevormd tot het Licht. Het wordt geabsorbeerd door het Licht.

E: Dus, het is als een stofzuiger …

C: Ja.

E: Ik denk aan het grote lot dat we leven nu uit-te zijn in een tijd dat dit klaar is. De baby’s die die nu worden geboren gaan om een ​​deel van de volgende cyclus. Wat is een goede manier om te kijken naar die en niet achteruit kijken en spijt zozeer hoe we gemanipuleerd, maar om vooruit te kijken en te zien wat er zal komen? Ik denk dat veel mensen krijgen soort van boos als ze leren hoe ze geweest zijn …

C: Woede is de eerste reactie. Wanneer mensen beginnen te beseffen hoe ze eerst waren gemanipuleerd, zal ze boos. Maar wanneer de nieuwe werkelijkheid komt, als er zo veel licht en genezing en goede dingen beschikbaar zullen zijn, zal het zijn als het ontwaken uit een boze droom. Je kunt zeggen: “O, ik ben wakker, het was een nachtmerrie, nu is het voorbij, en ik ben blij dat het voorbij is.” En we zullen gewoon laten vallen de hele zaak. We zullen niet ingaan op het. Het zal gewoon worden gezien als een voorbije periode van de geschiedenis, die erg donker was en het is voorbij en we zijn blij dat het voorbij is en we zijn opnieuw te beginnen.

E: Dat is heel goed om te horen.

C: Dus deze woede is slechts een tijdelijke zaak. Het is zoals het is onderdeel van het genezingsproces, omdat de eerste fase van empowerment is woede. Het doel van die woede is om grenzen te zetten, om nee te zeggen tegen de Cabal en verwijder ze van de planeet.En deze woede zal niet meer nodig zijn.

E: Dat is een zeer goede manier om te denken. Het is bijna gewoonte die wil achteruit gaan, maar als die gewoonte ook vrijkomt …

C: U ziet, mensen hebben woede als een gewoonte wanneer er geen hoger perspectief, wanneer er geen hogere visie. En de mensheid zal hogere visie en hoger perspectief te ontvangen bij het eerste contact met een nieuw perspectief van de evolutie, nieuwe technologieën, het helen, vrije energie-van al die prachtige dingen openstellen van intergalactische reizen. Mensen zullen geen tijd om boos te zijn hebben.

E: Dat is goed om te horen. In termen van de eerste fase, is de progressie die je hebt beschreven hoe het zal komen tot een grote informatie te downloaden die door alle media zal komen voorbij? Of zijn er gevoeligen die zullen ervaren voordat het aankomt? Wat zullen de articulatie zijn op dat punt? Zullen mensen zich identificeren als het Licht krachten of zal het gaan door de stemmen van de politieke leiders die we zijn ons bewust van nu?

C: Ten tijde van het evenement zal er een enorme download van intel via de media voor de massa. Bepaalde personen die nu Lichtwerkers en Lichtstrijders kunnen rechtstreeks worden benaderd door het verzet, en ze krijgt instructies hoe de mensheid te leiden via de transformaties, omdat het Licht Krachten, verzetsbeweging, de Argarthians en de buitenaardse rassen niet zichtbaar zal zijn de eerste fase na de gebeurtenis. Mensen op het oppervlak zal leiden de transformatie, begeleid met instructies van het verzet. Na enkele korte tijd, zal het verzet en andere Licht krachten zichzelf zichtbaar te maken, maar niet op de zeer, zeer begin.

E: Zo, wat zal komen op de media? Zal het woorden voor mensen om te lezen in plaats van een persoon spreken of …?

C: Het zal een release van verborgen documenten, het zal release van Intel over de Cabal zijn, over de ware geschiedenis van de planeet, het bewijs over Atlantis, dingen als Area 51, dingen zoals Roswell-crash, dingen zoals UFO’s die zijn opgeslagen in gebied 51, dingen van die aard. De namen van de Cabal leden, het financiële systeem Ponzi schema, al die dingen met getallen, details. Alles. Harde bewijzen.

E: Zullen mensen zien het als woorden die ze lezen of gaan er aan personen spreken die woorden die ze zullen zien?

C: Het zal hetzelfde zijn als nu. We hebben tv-stations, waar zijn mensen die er werken.Het kan zijn dat een aantal van dezelfde mensen zullen hun baan te behouden en lees net uit een ander stuk papier met een andere intel dan nu.

E: Dat is interessant. Dus de hele zaak zal filteren door middel van het systeem zoals het nu is op zijn plaats.

C: Ja, zal de structuur intact te houden. Hetzelfde tv-stations, dezelfde studio, maar het script zal anders zijn. De waarheid zal komen via dezelfde massamedia.

E: Dat is goed om te horen. Ik ben geïnteresseerd in dat deel. In dit stadium, wat het niveau van de mensen op deze planeet zijn zich bewust van dit op een echte manier, niet omdat ze hebben gehoord, maar hoorde van het Licht krachten? Toen ik las de krant en ik probeer om door te kijken en te zien of ik zie signalen-net als toen ik las dat de Federal Reserve Board is net aangekondigd-zijn die mensen nog steeds het spelen van het spel voor ons of doen ze eigenlijk niet weten wat komst?

C: Mensen op het hoogste niveau van macht en diplomatie, ze weten. Ze er niet over spreken publiekelijk maar ze weten. Tot de massamedia, er zijn geen woorden over. Het is een complete censuur op dit punt, nog steeds.

E: Is de censuur, omdat ze weten en ze zullen niet zeggen dat het of op een bepaald niveau ze niet eens weten?

C: De Cabal weet. De Cabal controleert de massamedia en ze niet wil dat mensen weten.Want als mensen weten dit, dit brengt hen hoop. En als mensen hopen dat ze zullen meer weerstaan ​​en ze zijn niet zo gecontroleerd. Dit wat de Cabal niet wil.

E: Ik ben het denken over de journalisten die de routine dingen die over politiek gaan dekken; die mensen niet denken van zichzelf als gecontroleerd door de Cabal, maar ze kunnen geen toegang. Ik vraag me af of er niet een soort van verdachte gevoel nu dat er iets gaande is achter de schermen.

C: Altijd lagen van intel, lagen van de toegang. Hoe hoger de positie iemand heeft, hoe meer intel hij toegang heeft. Een gemiddelde journalist kan op dit punt beginnen te voelen dat er iets gaande is, maar zou niet het hele plaatje te krijgen. De top journalisten zal meer van het hele beeld te krijgen, maar hij bedreigingen zou krijgen of hij zou krijgen omgekocht op dit punt.

E: Dus, er is nog een veel gevaar rond.

C: Het is niet veilig. Mensen zijn bang voor hun baan, hun leefsituatie, ze hebben een gezin te stichten, ze hebben om hun leven te behouden. Dit zijn de fundamentele controlemechanismen in het systeem op dit moment.

E: Maar, het is waarschijnlijk afnemen, omdat je zo veel werk hebben gedaan …

C: Ja. Dat is waar. De waarheid komt uit, een of andere manier.

E: Natuurlijk is er een hele reeks van intel balk wordt gesmeten door mensen die zelf een deel van dit te overwegen. Er is veel commentaar van mensen die verschillende lagen van Verheven Meesters of Ashtar command kanaliseren. Altijd een deel van de puzzel voor mij is het sorteren die mensen, niet om desinformatie te noemen. Heb je gewoon adviseren ons om ons onderscheidingsvermogen te gebruiken, zodat we kunnen blijven onze neus op de juiste spoor in plaats van te verdwalen?

C: Ja. Er is een informatie-oorlog aan de gang en het Licht krachten los waar intel en de duistere krachten proberen om het rond te draaien. Je moet heel, heel waakzaam te zijn en gebruik je onderscheidingsvermogen zeker nu.

E: Het is bijna moeilijker om dat te doen wanneer er wordt zoveel aan de hand. Toen waren er meer geheimen was het makkelijker! Maar nu moet je uitzoeken van de mensen die vertellen u de geheimen.

C: Precies.

E: De smaak van de dingen lijkt zachter te zijn, bijna. Ik woon niet in een harde realiteit. Ik woon in een zeer positieve, liefdevolle werkelijkheid, maar ik ben sensing dat er een gemak of een soort van … Ik weet niet hoe het te verklaren.

C: Precies, omdat de negatieve etherische laag is opgeruimd en het licht en de liefde van de sluier begint door te dringen in de quarantaine. Er zijn meer positieve energie aanwezig en het zal toenemen. Het zal beter en beter.

E: Dat is een fundamentele boodschap om mensen te vertellen. Dat is wat ik eigenlijk begonnen te doen. Ik mensen vraag: “Heb je niet gemerkt dat de dingen beter? Dat synchroniciteiten ondersteunen je meer? Dat er meer gemak? ‘En dan zullen de mensen zeggen: “Nou, ja, dat heb ik.” Het is lente, het is mooi weer, we zijn hier gelukkig, maar toch het gevoel dat ze die nieuwe gemak ook.

C: Ja, dit is wat er gebeurt in de afgelopen weken.

E: Oh, goed. Ik ben gefascineerd door deze uitdrukking, “het etherische vlak.” Is er een manier kun je over praten? Geef ons een soort beeldspraak van wat dat betekent? Een vliegtuig waar de dingen zijn niet fysiek, maar zijn zeer belangrijk voor onze fysieke wereld en onze emotionele wereld?

C: De etherische vliegtuig is de intermediair vlak tussen het fysieke vlak en het astrale vlak. Het astrale vlak is dat gebied waar je elke nacht gaan wanneer je gaat slapen, in je dromen. Er is een energie vliegtuig dat is een beetje dichter dan het astrale vlak, maar is niet helemaal fysiek en dat is het etherische vlak. Dit is het vlak van energie waar we onze energie lichaam. U kunt de energieën voelen met je handen. Je kunt soms het gevoel warm of koud energieën passeren. Meeste kans dat je steeds meer bewust van het etherische vlak. Dit is allemaal om ons heen. Het is niet op het fysieke, maar is op het kleine beetje meer verheven dimensie, maar het is overal om ons heen.

E: Waar komt emotionele energie past in dat?

C: Dat is hetzelfde als het astrale.

E: Emotionele energie heeft een fysieke component en dat is wat ik voel wordt gemanipuleerd bij de mens. Wij zijn te emotioneel of ongepast emotioneel. We zijn niet met behulp van onze emoties op een manier die ons bedient. Het is wat is vastgelegd op een bepaald niveau. Als we meer in evenwicht, onze emoties zijn geschikt, maar toen we uit balans zijn onze emoties zijn uit de hand.

C: Ja. Er is een sterk verband tussen de emoties en het fysieke lichaam-en ook met onze denkprocessen. De manier waarop we denken, het voedsel dat we eten en onze omgeving beïnvloeden onze emoties veel-en andersom ook. Het is een als feedback systeem.

E: Ik voel de emotionele arena is waar we gemanipuleerd worden het meest. We zijn overprikkeld met beeldspraak tot het punt waar we verliezen ons gevoel van wie waren zijn.

C: De Archons proberen om de emoties te manipuleren, want dit is de gemakkelijkste manier om mensen te manipuleren. Als de emoties zijn te opgewonden, kunnen mensen niet helder denken. Om te voorkomen dat het activeren van de emoties de hele tijd, mensen zijn altijd in reactie. Dan hebben ze geen manier om helder denken te krijgen. Dit is hoe de Archons houden mensen in slavernij.

E: Dat is historisch. Dat is hoe het altijd is geweest.

C: De laatste 25.000 jaar.

E: Ze hebben de sleutel van hoe dat te doen. En hield het gebruik ervan. Als mensen naar een hoger bewustzijn en deze energie verdwijnt, dan is deze factor zal zeker anders zijn.

C: Als de laatste etherische laag van de archonten wordt verwijderd, zal er enorme hoeveelheden positieve energie af te dalen naar de atmosfeer van de aarde van achter de sluier in de quarantaine, en het en begint te balanceren en te genezen menselijke emoties.Mensen zullen zich beter begint te voelen in het algemeen. Ondanks de omstandigheden aan de oppervlakte, zal er een bepaalde energie, die begint te werken op het menselijk organisme.

E: Dus dit zal ook ons ​​gemak in wezen meer coöperatieve en meer ontspannen, als mensen zullen moeten reorganiseren hoe hun leven werken, zullen ze zich niet zo in paniek.Sommige van deze veranderingen die zo dramatisch zijn zal niet overkomen als zo destabiliserende, ze de weg nu. We zullen verschillende mensen, in zekere zin, wanneer die komt.

C: Ja. Maar het kan heel snel zijn. Als veranderingen beginnen nu gebeuren, zullen ze dramatisch zijn. Als de tijd is nu, de tijd is nu. Ik kan niet zeggen wanneer of hoe evenwichtig het zal zijn. Het is nog niet bepaald.

E: Wat is je volgende drempel? U opent portalen in Japan in een paar dagen?

C: Ja, we zijn het openen van portals in Japan en Taiwan.

E: Wil je zeggen wat die belangrijk te maken en waar ze zijn en wat ze doen?

C: De tijd is gekomen om de portalen in de regio Azië activeren. We waren gericht op de Verenigde Staten en Europa in het verleden. En nu is het tijd voor Azië, omdat de verandering komt uit die regio nu. Enkele van de belangrijkste gebeurtenissen zijn afkomstig van daar.

E: Hebben deze portalen hebben bijzondere namen?

C: We hebben de Lente Equinox portaal op 21 maart. We hebben de asteroïde verduistering, die van groot belang zal zijn voor de deconstructie van het hele financiële systeem. Bepaalde energieën zal vrijkomen dat versnelt het hele proces van de deconstructie van het gehele financiële systeem op die datum. Onder andere.

E: Dat is allemaal erg spannend. Welke algemene boodschap voel je thans de tijd gekomen voor ons allemaal die afstemmen?

C: Ik zou zeggen het is tijd voor mensen om de doorbraak te eisen en te doen wat ze kunnen om het te laten gebeuren.

E: Oh, goed.

C: Start veeleisend vrije energie, veeleisende behandelingen voor de mensheid, vrijheid te eisen en werken in die richting actief, de een of andere manier. Ik denk dat iedere persoon die zich bewust is kan een kleine stap in die richting te doen. Gebruik je creativiteit, gebruik je fantasie, gebruik je vaardigheden en je talenten in die richting. Het is tijd.

E: Het is tijd. Voeren en te doen, in plaats van erover te praten.

C: En wacht niet op het Evenement. Het begint te werken.

E: Dat is logisch ook. Dat heeft iets te maken met deze energie die ik voel in het gehele veld, van verwachting, neem dat en beweeg het in een focus.

C: Ja. Ik heb veel instructies gegeven, ik heb veel suggesties in het verleden gegeven.Mensen kunnen lezen mijn blog gaan door de teksten en ze kunnen vele suggesties vinden daar. Zij, natuurlijk, kunnen hun eigen verbeelding en hun eigen persoonlijk initiatief gebruiken om te beginnen aanzet geven tot wijzigingen.

E: Dat vind ik leuk. Dat is een goede wrap up.

Dit tweede interview met Cobra door Elizabeth Whitney is te lezen op haar website

http://timebandit15.wordpress.com/2014/03/18/conversations-with-cobra-part-ii/

De link naar haar eerste interview met Cobra op 16 november 2013 is

http://timebandit15.wordpress.com/2013/11/17/conversations-with-cobra-chapter-one/

Bron: http://2012portal.blogspot.nl/2014/03/new-cobra-interview.html

