DRINGEND BERICHT voor donderdag 6 maart – van Saint Germain, door Aruna, 3 maart 2014

DRINGEND BERICHT voor donderdag 6 maart – van Saint Germain, door Aruna, 3 maart 2014

Goedemiddag, IK BEN Saint Germain.

Nu gaan we de Aarde energetiseren met een andere aflevering van meesterschap. Details zullen niet gegeven worden.

Donderdag 6 maart zullen we jullie aandacht nodig hebben. Zorg ervoor dat uw geest helder is en geef aandacht. Degenen die onze oproep kunnen horen wordt gevraagd om te antwoorden. Niemand wordt vooraf de inhoud van onze oproep verteld. Wanneer we oproepen is er geen tijd te verliezen. Antwoord meteen.

Dit zal uw collectieve bewustzijn veranderen.

Gelieve dit bericht te delen.

IK BEN DIE IK BEN

Opgevaren Meester Saint Germain

*** NOOT VAN ARUNA: Na een zeer lange pauze, kwam Saint Germain vandaag naar me toe en vroeg om dit bericht zo zichtbaar mogelijk te maken. Ik weet niet wat de bedoeling is en zal ook luisteren op 6 maart om dat uit te vinden.

